Menzilde yüzde 85 artış, daha hızlı şarj ve ek konfigürasyonlar, ikinci çeyrekte üretime girecek olan Volvo'nun VNR Electric'inde yapılan güncellemenin bir parçası.
Volvo Trucks Başkan Yardımcısı Peter Voorhoeve, “Sürekli gelişen bir endüstride, VNR Electric'imizin geliştirilmiş versiyonunu, VNR Electric'in satışlarının ilk başlamasından bir yıl sonra pazara sunmamız Volvo Trucks'ın liderliğinin bir kanıtıdır. Kuzey Amerika, “Volvo Trucks, tasarım, inşaat ve güvenlikte en yüksek standartları korurken her zaman yenilik ve gelişmeyle sektörde ön saflarda yer almaktadır. Ekibimiz, bayiler ve müşterilerle birlikte elektromobiliteye ve daha sürdürülebilir bir geleceğe geçişi hızlandırmadaki rolünden gurur duyuyor.” dedi.
İyileştirmelerin çoğu pil, tasarımı, yönetimi ve ambalajı ile ilgili olarak gerçekleşti. Artık her pil, depolama kapasitesinde yüzde 40'lık bir iyileştirmeye sahiptir ve yeni bir pil termal yönetim sistemi, optimum sıcaklıkları korur.
Volvo, iyileştirmelerin menzili 565 kWh enerji depolama ile 275 mil (440 km) artırdığını söylüyor. Piller, altı pilli paket için 90 dakika ve dört pilli sürüm için 60 dakika içinde yüzde 80 oranında şarj edilebildiği için şarj süresi de azaltıldı.
Yeni konfigürasyonlar, 4×2 traktör, 6×2 traktör ve tek dingilli düz kamyon dahil olmak üzere mevcut modellere katılan 6×4 düz kamyon ve 6×4 çekicileri içeriyor.
KAYNAK:trucknews.com
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |