Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
24 Mayıs 2013 Cuma - 12:40

Yeni CR-V Honda Bayilerinde

Honda’nın 1996 yılından beri Türkiye’de SUV segmentindeki başarılı temsilcisi CR-V’nin 4.nesli Honda bayilerindeki yerini aldı.

Yeni CR-V Honda Bayilerinde

Satışa sunulduğu 1996 yılından beri Türkiye’de başarılı bir satış grafiğine sahip olan SUV segmentinin prestijli modeli Honda CR-V, 4.nesliyle Honda bayilerindeki yerini aldı. 2.0Lt benzinli motor seçeneğine sahip olan yeni CR-V, 3. Nesline göre birçok yeni özelliği müşterilerine sunuyor. Yeni CR-V 2.0’ın Lifestyle modeli 95 bin 700, Executive modeli 104 bin 500, Executive Ekstra Güvenlik Paketi ise 111 bin 500 TL’den satışa sunuluyor.
 
Yenilenen tasarımı ile CR-V artık daha prestijli
 
Üç kanatlı radyatör ızgarası ve ızgaraya doğru uzanan ön farları, Honda'nın yeni "Y" şekilli yüzünü korumaya devam ederken dikey olarak konumlandırılan arka farlar ilk nesilden (1995) bu yana alışılmış CR-V imzasını taşıyor. Yeni CR-V’deki şık dokunuşlar arasında yenilenen ön tampon, ön LED gündüz farları ve üç boyutlu tasarımıyla arka LED farları yer alıyor.
 
Performanstan ödün vermeden daha az yakıt tüketimi
 
CR-V’nin kaputunun altındaki üçüncü nesil CR-V’lerde bulunan ve CO2 emisyonları azaltılacak şekilde detaylı olarak yeniden tasarlanan 2.0-litre i-VTEC benzinli motor, 5 vitesli otomatik şanzıman ile beraber çalışıyor. Bir önceki nesil ile aynı performans verilerine sahip olan motorun yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu düşürülmüş. Yeni CR-V 6500 devirde 155PS güç ve 4300 devirde 192Nm tork üretirken, yapıln iyileştirmelerle ortalama yakıt tüketimi 7.7lt’ye ve CO2 salınımı da %7 iyileştirilerek 179 g/km’ye düşürülmüş. Motorda yapılan değişikliklere ek olarak vites oranlarında da yapılan iyileştirmelerle beraber bu sonuçlar elde edilmiş.
 
Motor ve şanzımanda yapılan bu değişikliklerin yanında yeni CR-V, kullanıcının tepkilerini ve motor dışında harcanan enerjiyi optimize ederek daha ekonomik sürüş sağlayan ECON sistemi ile donatılmış. Econ düğmesine basılarak sistem devreye sokulduğunda, daha fazla yakıt tasarrufu sağlamak için sistem  şanzımanı, klimayı ve sabit hız kontrolünü ayarlayarak yakıt ekonomisini arttırıyor.
 
Geliştirilmiş yol tutuş ve arttırılmış güvenlik
 
Harekete duyarlı elektrikli direksiyon (MA-EPS) sisteminin de kullanılmasıyla yeni CR-V’nin manevra kabiliyeti kolaylaşırken yüksek hızlarda direksiyon tepkisi ve hassasiyeti arttırılmış. Avrupa’da geniş kapsamlı testlerden geçen yeni CR-V’nin McPherson tipi ön süspansiyonları ve Multi-link arka süspansiyonları üstün sürüş konforu ve yüksek hız stabilitesi sağlayacak şekilde tasarlanmış.
Yeni CR-V’de ayrıca, çarpışma anında darbe enerjisini dağıtarak yolcuları koruyacak şekilde tasarlanan Honda’ya özgü güvenlik sistemi Gelişmiş Uyumluluk Teknolojisi (Advanced Compatibility Engineering-ACE) gövde yapısı kullanılıyor. CR-V’de ön, yan ve perde hava yastıkları tüm donanım seçeneklerinde standart olarak sunuluyor.
 
Yeni CR-V’de daha çok yeriniz var, üstelik tek dokunuşla
 
Otomobilin yüksekliğinin, iç hacimde herhangi bir küçülme olmaksızın, eski modele oranla 30 mm azaltıldığı görülüyor. Bu, Honda’nın “maksimum insan, minimum makine” felsefesini ne kadar başarılı bir şekilde uyguladığının bir göstergesi. 4.Nesil CR-V’de bir önceki nesile göre bagaj hacmi 147lt arttırılarak 589lt’ye ulaşmış. Tek dokunuşla 60:40 oranında katlanabilen arka koltuklar ile arka kapıları açmadan kolayca koltukları yatırıp, bagaj hacmini 1146 litreye kadar genişletmek mümkün.
 
Güvenlik paketi artık daha da güvenli
 
Executive seçeneğine opsiyonel olarak sunulan güvenlik paketine, bir önceki nesilde olduğu gibi Euro NCAP Advanced ödüllü CMBS(Çarpışmayı Hafifletici Fren Sistemi), ACC(Adaptif Cruise Control) sistemlerinin dışında ek olarak LKAS(Şerit Koruma Destek Sistemi) de sürüş güvenliğini arttırmak için eklendi.
 
Avrupa pazarı için tüm detaylarıyla yeniden tasarlanan dördüncü nesil CR-V, Honda’nın İngiltere Swindon’daki tesislerinde üretilecek.

 
Brisa, 9. Geleneksel Suru Raku Konferansı
 
Michelin’in el yapımı lastikleri
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Brisa, 9. Geleneksel Suru Raku Konferansı
İlk kademe becerileri ve iş prosedürlerini gelecek kuşaklara aktarma amaçlı ...
Yeni TURKAR 4x4
Hisarlar Grup bünyesinde, Türk mühendisler tarafından geliştirilen Türkiye'nin ...
Koçaslan DAF’tan Memnun
Uluslararası Taşımacılık sektöründe faaliyet gösteren Koçaslan Nakliyat, ...
 
İkinci İstasyon İzmir’e
GO, yeni nesil yakıt istasyonları ile Türkiye akaryakıt sektöründe artık ...
Çelebi’ye Bir Ödül Daha
55’inci yılında Çelebi’nin başarıları, yurtiçi ve yurtdışından birbiri ...
Kılıçlar'dan Teknotaş’a 2 Adet Stralis
Iveco yetkili satıcılarından Kılıçlar Otomotiv Teknotaş’a 2 adet, yeni ...
 
Sektöre Özel Yüksek Lisans Programı
Okan Üniversitesi ile UND arasında UND Üyesi firma çalışanlarına yönelik ...
Fluence Z.E. Roadshow Manisa
Manisa Belediyesi, çevre dostu Renault Fluence Z.E. kullanarak temiz bir ...
Lassa İtalya Autopromotec 2013 Fuarında
Dünyanın önde gelen lastik üreticilerinden Brisa’nın markası Lassa, ürünlerini ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncufahrerkamyonumşofördikkattrucksondakikatreylersrc