Sektörün tecrübeli ismi, bu iş biriminin gelecekteki gelişimini ve gereksinimlerini öngörmek, ZF Aftermarket’in zengin ürün portföyünü genişletmek ve müşteri odaklı çözümlerde yeni ilerlemeler sağlamayı ve müşterileri otomotiv endüstrisinde son dönemde yaşanan benzeri görülmemiş değişime karşı proaktif olarak desteklemeyi hedefliyor.
Colpron, "Otomotivin geleceği, alternatif akıllı sürüş konseptleri, bağlı araç teknolojileri ve otonom sürüş gibi değişen müşteri beklentilerini karşılamak üzere değişiyor.” sözüyle günümüzün zorluklarını işaret ediyor ve sözlerine “ZF Aftermarket olarak bu dönüşümü müşterilerimiz ile güçlü bir bağlantı kurmak için bir fırsat olarak değerlendiriyoruz. Sürdürülebilir bir toplumda Yeni Nesil Mobilite için Satış Sonrası Yenileme Pazarı’nı şekillendiren geniş bir ürün ve çözüm portföyü, küresel bir hizmet ağı ve amaca yönelik dijital çözümlerin ikna edici bir kombinasyonunu daha da genişletmek en büyük hedefimiz." şeklinde devam ediyor.
Daha önce Valeo'da farklı görevlerde bulunan Philippe Colpron, kariyerine 2007 yılında Stratejik Kaynak Kullanımı Direktörü olarak WABCO'da başladı. 2010 yılından itibaren, küresel organizasyon içinde sıfır kaza konseptli bir geleceğe yönelik yeni nesil mobilite çözümleri, yakıt tasarrufu ve operasyonel verimliliğe yönelik bağlı ekosistemler için yeni dijital çözümler geliştirmek üzere Satış Sonrası Yenileme dünyasında çeşitli üst düzey yönetim pozisyonlarını devraldı.
2018 yılında Philippe Colpron, WABCO’nun Dijital Müşteri Hizmetleri ve Satış Sonrası Yenileme gibi en dinamik iki biriminin yöneticisi olarak Global Filo Çözümleri liderliğine atandı. Philippe Colpron’un selefi Helmut Ernst, 1 Ocak 2021 tarihinden itibaren "Satış Sonrası İlişkiler" rolünü üstlenecek ve şirketi satış sonrası derneklerde temsil edecek, stratejik projelere liderlik edecek.
Helmut Ernst, TRW birleşmesinden sonra yeni ZF Aftermarket organizasyonunu tanımlanmasına ve uygulanmasına liderlik etti. Bu başarılı entegrasyon ve satış sonrası faaliyetlerimizin müteakip gelişimi, gelecekteki büyüme için bir temel oluşturmaktadır. Asya-Pasifik ve Hindistan, Otomobil Şasi Teknolojileri ve Aftermarket Pazarından Sorumlu ZF Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Holger Klein, "Helmut Ernst’e değişimi her zaman desteklediği için teşekkür ederiz.” sözlerine devam eden Dr. Klein: “Otomotiv Yenileme Pazarı, gelişen müşteri beklentileri, teknolojik yeniliklerin hızlanması ve rekabet gücündeki değişimlerle dramatik değişiklikler geçiriyor. Philippe Colpron ile bu eğilimleri hızla benimseyen ve ZF’nin güvenli ve sürdürülebilir mobilite vizyonunun yanı sıra teknolojimizin öncü dijitalleşme vizyonunu yaşayan deneyimli, uluslararası alanda tanınmış bir lider kazandık. Satış Sonrası Yenileme (Aftermarket) işimizi ZF'nin müşteri merkezli vizyonunun yol gösterici ilkesi olarak, Yeni Nesil Mobilite doğrultusunda hızla geliştireceğiz." dedi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |