Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
14 Temmuz 2012 Cumartesi - 11:02

ZF Bağımsız Ön Süspansiyonu Pazarda Başarılı

RL 55 EC ile ZF bağımsız ön süspansiyon midibüs segmentine girdi. Bu suretle, daha küçük bir dönme çapı, daha fazla konfor, daha az yana yatma ve daha az süspansiyonsuz kütle gibi avantajlar sağlanıyor.

Bağımsız tekerlek süspansiyonu için talep artmasıyla Polonyalı üreticiler olan Solaris ve Autosan ZF akslarla donatılmış midibüslerini artık büyük adetlerde tüm Avrupa’da satıyor. Özellikle ana arterler dışında, dar geçitlerin ve yüksek bir araç yoğunluğunun olduğu şehir merkezlerindeki trafikte daha kısa otobüsler gittikçe daha önemli bir rol oynuyor.

 

ZF firmasının Passau tesisinde ticari araç aks sistemleri bölümünün yöneticisi olan Andreas Moser şöyle diyor: “Midibüslerde; teknoloji, kullanım, güvenlik ve konfor konularında artan beklentiler yeni bir aks konsepti gerektiriyordu ve RL 55 EC ile biz bunu sağladık.’’

RL 55 EC bağımsız ön süspansiyonunun tasarımı bu sistemin hem klasik yüksek tavanlı araçlarda hem de ön tarafı alçak tabanlı araçlarda kullanılmasına olanak sağlıyor. RL 55 EC rijit bir aksa kıyasla daha hafif olduğu için burada da rakiplerine karşı avantajlı hale geliyor.

 

En üstün direksiyon hassasiyeti ve süspansiyon

ZF firmasının ticari araçlar için ürettiği tüm bağımsız ön süspansiyonları gibi RL 55 EC de çift salıncaklı yapı tarzında yapıldı. Aks mafsalı taşıyıcısına sahip kendini kanıtlamış konstrüksiyon prensibi düşey yönde etkiyen kuvvetleri, salıncaklar için zorlama oluşturmaksızın süspansiyon körüğü ve amortisör vasıtasıyla şasiye iletiyor. Masuralı rulmanlarla yapılmış olan dingil pimi yataklaması, direksiyon sisteminin hareketi sırasında direksiyon ile süspansiyon hareketini bir birinden ayırıyor. Bu yük dağılımı süspansiyon sisteminin olabilecek en iyi şekilde tepki vermesini ve mükemmel bir direksiyon hassasiyeti sağlıyor. Sürücü ve yolcular için bu, belirgin şekilde daha fazla konfor ve güvenlik konusunda bir artı anlamına gelir.

 

 

Büyük tekerlek dönme miktarı sayesinde olabilecek en iyi kıvraklık

RL 55 EC bağımsız ön süspansiyonu virajın iç tarafındaki tekerlekte 55 derece ve virajın dış tarafındaki tekerlekte 45 derecelik büyük bir dönme miktarına olanak sağlıyor. Böylece rijit aksa kıyasla dönme çapı bir metreye varan ölçüde daha azdır. Aynı zamanda 5,8 tona kadar olan aks yüklerinde, stabilizatör olmadan bile olağanüstü bir salınma rijitliği sunuyor. Aracın alt bölümünde olabildiğince çok değerlendirilebilecek yer oluşturmak için RL 55 EC özellikle kompakt bir yapı tarzına sahip. Yeni bağımsız ön süspansiyonunun tüm parçaları, mukavemet ve ağırlık açısından geliştirildi.

 

 
OSD: “Üretimdeki azalmaya rağmen otomotiv sanayii ihracat birincisi”
 
Ford Transit Connect’e çekici ve prestijli Blackline Serisi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
OSD: “Üretimdeki azalmaya rağmen otomotiv sanayii ihracat birincisi”
Otomotiv Sanayii Derneği’nin raporuna göre, 2012’nin ilk yarısında otomotiv ...
Seyahat Sektörünün Tercihi MAN
Turizm ve yolcu taşımacılığı sektöründe faaliyet gösteren firmaların öncelikli ...
Esas Bakım Seneye
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ndeki bakım çalışması milyonlarca İstanbulluyu ...
 
Türkiye-Belarus KUKK Toplantısı Ankara’da Yapıldı
Türkiye-Belarus Kara Ulaştırması Karma Komisyonu (KUKK) Toplantısı 11-12 ...
Ehliyet Almak Zorlaşıyor
Trafik Güvenliği Yüksek Kurulu Toplantısı’ndan Milli Eğitim Bakanlığı ...
General Motors’un Avrupa ve Rusya’daki Tek Lojistik Ortağı GEFCO
Otomotiv lojistiği alanında lider olan ve üretim yapan işletmelere yönelik ...
 
Subaru XV ve Maxi-Cosi ile Çocuklar Güvende
Euro NCAP Güvenlik Testleri’nden beş yıldız alarak en güvenli araç seçilen ...
Volvo’dan yeni yatırım, büyük hizmet!
Volvo Kamyon, Türkiye genelinde bulunan 13 yetkili bayi ve servisin yanı ...
ARÜSDER ÜYE SAYISINI ARTTIRMAYA DEVAM EDİYOR
Araç, Araç Üstü Ekipman ve İş Makinaları Üreticileri Birliği Arüs-Der ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
fahrer haberler Kamyontruckkamyonumtürkiyedikkatsrclkw