Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
13 Kasım 2013 Çarşamba - 09:23

ZF Grubu yenilikleriyle Comvex’de

İki yılda bir düzenlenen Comvex fuarında bugüne kadar sadece kamyon ve çekiciler için ürettikleri ürünleri sergileyen ZF, bu sene ilk kez otobüs grubuna ait ürünlerin de yer aldığı bir stant ile temsil edilecek.

ZF Grubu yenilikleriyle Comvex’de

Kamyon grubu adına ZF Friedrichshafen AG’den satış müdürü Bernd Schraff’ın katılacağı fuarda ağır ticari araçlarda yaygın olarak kullanılan manuel şanzımanlar Ecosplit, Ecomid ve otomatik şanzıman ZF AS Tronic sergilenecek.

 

Otobüs grubu adına ZF Friedrichshafen AG’den satış müdürü Gerhard Hofbauer katılacak ve fuar standında şehir içi otobüsler için 6 vitesli tam otomatik şanzıman ZF Ecolife ve şehirlerarası otobüslerde kendisini kanıtlamış

AS Tronic şanzıman ailesinin şehir içi hafif otobüsler için üretilmiş yeni üyesi AS Tronic Lite sergilenecek. Ayrıca AVE 130 elektrikli alçak taban araçlar için üretilmiş olan Elektro-portal aks sergilenecek yenilikçi çözümler arasında. 

 

Fuarda sergilenecek başlıca ürünler:

 

AS Tronic :

 

Batı Avrupa’da trafiğe çıkan uzun yol kamyonlarının ve şehirler arası otobüslerin %50’den fazlasında AS Tronic şanzımanlar kullanılmaktadır. Bu başarısının arkasında AS Tronic’in yakıt tasarrufu üzerindeki olumlu etkisi vardır. Çift pedal teknolojisi sayesinde şanzıman şoförün müdahalesine gerek kalmadan vitesleri otomatik olarak en doğru devirlerde değiştirerek motorun en uygun biçimde çalışmasını sağlar. Bu sayede şoför yola daha fazla konsantre olabilir. 12 vites kademesiyle 1600 Nm ila 3100 Nm tork üreten motorlarda kullanılır. 

 

AS Tronic Lite:

 

AS-Tronic şanzıman ailesinin orta sınıf kamyon ve otobüsler için geliştirilmiş 6-vitesli otomatik şanzımanıdır. AS-Tronic şanzımandan en belirgin farkı, hava basıncı yerine, elektro-hidrolik kumanda ile kontrol edilebildiği için, hava kompresörü bulunmayan küçük araçlarda da kullanılabilmektedir. Ürünün ayrıca ZF HyTronic Hibrit çözümü de mevcuttur.

 

Ecolife :

 

6 vitesli tam otomatik şanzıman ZF-EcoLife hassas kademelendirilmiş tahvil oranları sayesinde motor her kullanım durumunda düşük devir aralığında çalıştırılabilir. Standart donanımdaki TopoDynLife vites değişim programı, yolun topografik durumuna ve otobüsün yüküne göre olabildiğince uygun vites kademesini seçerek yakıt tasarrufuna katkı sağlar. Ecolife özellikle duraklardaki gürültülü kalkış sırasında aracın çıkardığı sesi hissedilir şekilde azaltır. Çift soğutucuya sahip Ecolife, Euro 6 normlarına uyumludur.

 

AVE 130 :

 

13 tonluk azami aks yükü ve 2x120 kilowatt’lık bir motor gücü ile alçak tabanlı aks, büyük şehir içi otobüsler için uygundur. Tekerlekler, iki kademeli bir tahvil oranına sahip su soğutmalı asenkron motorlarla tahrik edilmektedir. AVE 130’un az kayıplı elektrikli direkt tahrik sistemi ile birlikte seri hibrit işletmesi geleneksel dizel tahrik sistemlerine göre %30'a varan yakıt tasarrufuna olanak sağlamaktadır. Şimdiye kadar 200 adet elektrikli portal aks muhtelif araçlarda yaklaşık 4 milyon kilometrelik toplam kullanıma ulaşmıştır. Bunun büyük kısmı, AVE 130’un küçük bir dizel jeneratörle birlikte seri hibrit şeklinde kullanıldığı körüklü otobüslerde gerçekleştirilmiştir. 2013 yılı sonuna kadar dünya çapında çok sayıda projede uygulama alanı bulacaktır.

 
Metrobüs bozulunca şoför kaçtı
 
THY’nin yolcu sayısı 40 milyonu aştı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Metrobüs bozulunca şoför kaçtı
İstanbul’da, Cevizlibağ-Zincirlikuyu seferini yapan metrobüs bozulunca, ...
Banliyo hattı, hafif metroya dönüşecek
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, İstanbul'a her alanda ...
Google çalışanları için havaalanı kuruyor
Dünyanın en büyük teknoloji şirketlerinden Google, ABD/California'daki ...
 
Otokar ‘dan bir ilk daha…
ADR sertifikalı tanker üreticisi Otokar, TSE tarafından ‘Üretim Yeri ...
Dünyanın en büyük limanı seneye hazır
Tekirdağ'ın Barbaros beldesinde inşaatı devam eden ve dünyanın önde gelen ...
Ortak sınır kapısı gümrükleri düzenleyecek
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) İkinci Başkanı ve Hilal Trans ...
 
Karsan yeni ürünlerini görücüye çıkarıyor
Sektörde sahip olduğu 47 yıllık tecrübe ile değişen ulaşım ihtiyaçlarına ...
Pegasus’un kar performansı
Pegasus Havayolları, ilk 9 aylık döneme ait mali rakamlarını ve kar performansını açıkladı.
Uçak da, hızlı tren de rakibimiz değil
Metro Turizm Genel Müdürü Umut Kahraman, ulaştırma sektörünün genel durumundan ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
şoförtrucklkwsondakikadikkatfahrerbusnewstreyler