GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
KAMYONUM,OTOBÜSÜM,MERCEDES
Kazakistan Transit Geçiş Belgeleri Sarp Sınır Kapısına Ulaştı
Kazakistan Transit Geçiş Belgeleri Sarp Sınır Kapısına Ulaştı
700 Adet Macaristan Transit Geçiş Belgesi 22 Mayıs İtibari ile Kullanıma Açıldı
700 Adet Macaristan Transit Geçiş Belgesi 22 Mayıs İtibari ile Kullanıma Açıldı
Bulgarian Authorities Lifted The State Of Emergency And İntroduced An 'Emergency Epidemic Situation', Which Will Be İn Place

Bulgarian Authorities Lifted The State Of Emergency And İntroduced An "Emergency Epidemic Situation", Which Will Be İn Place

1 2 3 4 5 6
kamyonum,otobüsüm,teknik tanker,üst yapı
   
  Nuray PEKCAN [email protected]  
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
8 Mayıs 2020 Cuma

Geçen yılın son aylarından bu yılın ilk iki ayına yansıyan pazardaki beklenen hareket maalesef ki virüs belasından büyük darbe aldı. Dört gözle beklenen 2020, beklentilerin üstüne yaşattıkları ile karabasan gibi çöktü.

OSD verileri her şey normal gitseydi aslında olumlu beklentilerin ne kadar doğru olduğunu bize kanıtlıyor.

Ticari araç grubunda, 2020 yılı Ocak-Mart döneminde üretim yüzde 14 seviyesinde daralırken, ağır ticari araç grubunda yüzde 5, hafif ticari araç grubunda yüzde 14 oranında azaldı. 2019 yılı Ocak Mart dönemine göre ticari araç pazarı yüzde 31, hafif ticari araç pazarı yüzde 26 ve ağır ticari araç pazarı yüzde 64 arttı.

Azalan üretime nazaran geçtiğimiz yıla göre artan Pazar değerleri bu beklentilerin teyidi şeklinde bilgi veriyor.

İlk iki aydaki virüs olayına tam kapılmamışken Pazardaki hareket maalesef mart ayına yansımadı.

Umuyorum ki haziran başı itibari ile hayat bir daha bugünlere dönmeyecek şekilde normale döner ve 2020 trajedisi 2021’ye bulaşmadan kapanır gider.

Yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen karantina günlerinde gelen teslimat haberleri en azından moral oldu tüm sektöre.

Daha önceki yazımda da ifade ettiğim gibi dayanışma, paylaşım, birlik ve beraberliğin anlamını daha iyi anladık ve birebir yaşadık bu süreçte.

Hem kendimizi deşifre ettik hem çevremizi. Adeta format attık insanlığımıza. Kendimizi ve çevremizi de daha iyi tanıdık. Öncekilerimizi gözden geçirdik. Doğallaştık, sadeleştik.

Ve sanıyorum ki bu süreçten sonra iyi ve doğru olan ile birlikte bir şeylerin ancak gerçekleşebildiğini anlayan bir adım önde olacak; öncelikle manevi açıdan sonra her açıdan.

Hani hiçbir şey eskisi gibi olmayacak deniyor ya; evet bence de hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Daha şeffaf daha samimi yaşamlar göreceğiz etrafımızda.

Araya giren bu manevi yorumlardan sonra umudumu tekrarlamak istiyorum; artık bu günler geçsin. Ve güzel günler gelsin. Gelir mi? Gelecek…

Dergimizin bu sayısında; bu süreçte ülkemiz ve yurtdışında sektörümüzü ilgilendiren yeni düzenleme ve uygulamalar ile Belediye Dosyamızın 4’üncüsü ile karşınızdayız.

Dolu bir dergi sizleri bekliyor. Umarım keyif alırsınız.

Sağlıklı ve keyifli günlere…

 

 

 

 

 


E-posta   Facebook   Twitter     Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
YORUMLAR     Onay bekleyen yorum yok.
 

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
 
   
 
Bu haber henüz yorumlanmamış...

 
FACEBOOK YORUM Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
Nuray PEKCAN
ÇOK ÇALIŞMAYA HAZIR MIYIZ?
MAN, KAMYONUM,OTOBÜSÜM,MAN TURKİYE
  YAZARLAR
Nizamettin KARADAĞ
BİREYSEL KAMYONCUNUN ZAFERİ
Av. Bilun ELMACIOĞLU
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU “KVKK” VE GETİRDİKLERİ
Emre ELDENER
DÖVİZ KURUNDAKİ DALGALANMALAR
Doç. Dr. Onur DİKMENLİ
BİLMİ-YORUM!
  ÇOK OKUNANLAR
  FACEBOOK'TA KAMYONUM
  ANKET
     
 
Taşımacılık sektöründe çözüme kavuşturulması gereken en büyük problem nedir?

Çalışma sürelerine ilişkin sadece şoförün sorumlu tutulması (Takograf ve cezalar)
Komisyonların yüksek tutulması
Taşıma ücretlerinin düşük olması (Ton/km uygulaması)
Emeklilik sürelerinin uzun olması
Sınır kapılarında yaşanan sorunlar
Vergi oranlarının yüksek olması

Sonuçlar
 
     
 
  •Künye
  •İletişim
  •Reklam
  •Sitene Ekle
 
 
Ihale
Gündem
Haberler
Teslimat
Deniz Taşımacılığı
Lojistik
English
Aku
Lastik
 
 
Ağır Vasıtalarda Yeni Modeller
Hafif Ticarilerde Yeni Modeller
Özel Tasarım Araçlar
Modifiye Kamyonlar
Treyler Galeri
Üstyapı Galeri
Otobüslerde Yeni Modeller
Kamyon Magazin
Güzeller
 
 
Yeni Araç Tanıtımları
Test Sürüşleri - Kamyon
Test Sürüşleri - Hafif Ticari
Kamyon Yarışları
Monster Truck Yarışları
Kamyon Simülatörleri
Otobüs Simülatörleri
Yeni Teknolojiler
Kamyon Magazin
 
 
dikkat
treyler
src
haberler
bus
news
kamyonum
türkiye
şoför