Bu kapsamda, 2020 yılı UBAK İzin Belgesi müracaatları ile ilgili işlemler firma yetkililerince e-devlet kapısı üzerinden Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı hizmetlerinden Sınır İşlemleri altında "UBAK İzin Belgesi Dağıtımı Başvurusu" seçeneği seçilerek 30 Eylül 2019 tarihi mesai bitimine kadar yapılabilecektir.
Ayrıca, 2020 yılı UBAK İzin Belgesi müracaatları yapılırken öncelikli olarak e-devlet kapısı üzerinden firmaya ait iletişim bilgilerinin (cep telefonu ve e-posta) güncellenmesi gerekmekte olup, söz konusu bilgiler güncellenmeden 2020 yılı UBAK İzin Belgesi dağıtımı başvurusu yapılamayacaktır. İletişim bilgileri güncellendikten sonra 2020 yılı UBAK İzin Belgesi dağıtımı başvurusunda bulunulabilecek ve başvurunun kaydedilmesini müteakiben firmanın iletişim bilgilerine kaydetmiş olduğu cep telefonuna "UBAK İzin Belgeleri dağıtımı başvurunuz alınmıştır." şeklinde bir bilgilendirme mesajı gönderilecektir. Üyelerimizin bu bildirimi takip etmeleri önem arz etmektedir.
2020 yılında Euro V ve üzeri araçlara UBAK İzin Belgesi tahsis edileceğinden Euro V altı araçlara sahip olan firmaların başvuruları dikkate alınmayacaktır.
Bu kapsamda, 2020 yılı için UBAK İzin Belgesi almak isteyen ve sadece Euro V ve üzeri araç sahibi olan firmaların 01-30 Eylül 2019 tarihleri arasında e-devlet kapısı üzerinden öncelikle iletişim ve araç norm bilgilerini güncelleyerek daha sonra UBAK İzin Belgesi dağıtımı başvurusunda bulunmaları gerekmektedir.
UBAK İzin Belgesi Dağıtımı Başvurusu (3 sayfa) için tıklayınız.
Taşıt Euro Norm Girişi Bildirimi 2020 (4 sayfa) için tıklayınız.
Firma İletişim Bilgisi Güncelleme 2020 (2 sayfa) için tıklayınız.