Türkiye'de lojistik şirketlerinin maliyetlerini yüzde 30'a varan oranda hafifleterek ilgi odağı haline gelen DKV'nin Türkiye temsilciliği 2012'de cirosal bazda yüzde 50 büyüdü. Dünyada ilk kez acil durumda şoföre nakit para temini, Avrupa'nın 34 bin noktasında teknik servis desteği ve yol boyunca tüm satın alım tercihlerini şoför yerine kurumun yapmasını sağlayan Akıllı Kart gibi yeniliklerin kullanıma sunulduğu 2012'de, DKV'nin Türkiye’deki kullanıcı sayısı 350'ye yükseldi. DKV'nin 2012'deki en önemli yeniliklerinden biri de Avrupa'da alınan akaryakıtın TL ile ödenebilmesi olanağı sağlaması oldu.
Tuna: "Avrupa'nın yatırım listesinde ilk sıradayız."
Beş yıllık planlar dahilinde çalıştıklarını belirten DKV Türkiye Genel Müdürü Muzaffer Tuna, "Avrupa genelinde yatırım önceliği olan ülkeler Türkiye ve Rusya. Dolayısıyla 2013'te ana merkezimizin tüm ilgisi DKV'nin Türkiye'deki organizasyonunu geliştirmek üzerine olacak. 2013'te Türkiye ve Doğu Avrupa pazarı için özel olarak geliştirilen mobil uygulamalar ve temassız akıllı kartlar da devreye girecek. Ayrıca yurtiçi istasyonlarda satışın da 2013'ün sonlarında başlayabileceğini öngörüyoruz." dedi.