Temsil ettiği 53 marka ile otomotiv sektörünün en saygın çatı kuruluşlarından olan Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) bu yıl ikincisini düzenlediği ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nde heyecanlı oylama süreci yoğun katılımla devam ediyor. Oylama sürecinin tamamlanmasının ardından oy verenlerin arasından noter huzurunda yapılacak çekilişle 6 adet Apple iPad 2 sahiplerini bulacak.
Jüri üyeleri oylamaya katılan çalışmaları belirleyecek
Bu yıl Gladyatör Ödülleri, TÜHİD BaşkanıFügen Toksü başkanlığında değerli akademisyenlerden ve iletişim sektörünün saygın isimlerinden oluşan jüri üyeleri tarafından değerlendirilecek.
Jüri üyeleri arasında;
Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Bşk. Sn. Fügen Toksü
Bahçeşehir Üni. İletişim Fak. Dekanı Sn. Haluk Gürgen
Bilgi Üni. İletişim Fak. Dekanı Sn. Halil Nalçaoğlu
İstanbul Üni. İletişim Fak. Gazetecilik Böl. Bşk. Sn. Suat Gezgin
Kadir Has Üni. Yeni Medya Bölümü Öğr. Grv. Sn. İsmail Hakkı Polat
Yıldız Teknik Üni. İktisadi İdari Bilimler Fak. İşletme Öğr. Grv. Sn. İbrahim Kırcova
Sabancı Üni. Yönetim Bilimleri Fak. Direktörü Sn. Cüneyt Evirgen
Marmara Üni. İletişim Fak. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Böl. Öğr. Grv. Sn. Melda Cinman (Şimşek)
Türkiye Reklamcılık Vakfı Bşk. Sn. Ahmet Akın
Birleşik Markalar Derneği Bşk. Sn.Yılmaz Yılmaz
Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği Bşk. Sn. Emine Pura
Turkcell Kurumsal Pazarlama ve Satış Grubu Genel Müdür Yardımcısı Sn. Selen Kocabaş yer alıyor.
Heyecan ödül gecesinde zirveye çıkacak
ODD Satış ve İletişim Ödülleri 2011 Gladyatörleri’nde bu yıl ilk kez yapılacak uygulamayla finale kalan 5 çalışma arasından en iyiler, jürinin ödül gecesinde canlı olarak gerçekleştireceği oylamayla seçilecek.
Ayrıca yine bu yıl ilk kez gerçekleşecek bir uygulama ile “Yılın Basın Lansmanı” ödülünü, otomotiv basınının temsilcileri belirleyecek. Otomotiv sektöründe uzmanlaşan basın mensupları, kendilerine verilen şifre ve kullanıcı adıyla 2011 yılı içerisinde en beğendikleri lansmanı belirleyecekler.
Satış Ödülleri kategorisinde, “En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası”, “En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Modeli”, “En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası”, “En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası”, “En Çok Satılan Otomobil Modeli”, “En Çok Satılan Otomobil Markası” ve “En Çok Satılan Marka (Otomobil + Hafif Ticari)” belirlenecek.
İletişim Ödülleri kategorisinde ise “Yılın TV Reklamı”, “Yılın Gazete İlanı”, “Yılın Radyo Spotu”, “Yılın Dergi İlanı”, “Yılın Basın Lansmanı”, “Yılın PR/Etkinlik Uygulaması”, “Yılın Dijital Uygulaması”, “Yılın Outdoor Uygulaması”, “Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi”, “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” seçilecek.
“Satış Ödülleri” kategorisinde birinciler, ODD veritabanına bildirilen yıllık satış adetlerine göre belirlenecek. Firmalar, ödüllere paralel olarak hazırlanan ve ODD tarafından onaylanan logo/amblemlerin kullanım hakkına bir yıllığına sahip olacaklar. “Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi”, “Yılın PR/Etkinlik Uygulaması”, “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” kategorileri ise halk oylaması dışında değerlendirilecek.
2011 Gladyatörleri’nin bu yılki destekçileri arasında BRIDGESTONE, LASSA, CASTROL, TURKCELL, GEFCO ve GÜNEŞ SİGORTA bulunuyor.