2007, 2008 ve 2009 yıllarında olduğu gibi 2011 yılında da Kalder’in Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) sıralamasında, ulusal kargo sektöründe, müşterisini en çok memnun eden marka seçilen Yurtiçi Kargo, Antalya’da gerçekleştirdiği “Yıllık Başarı Değerlendirme Toplantısı”nda 10-15-20-25 ve 30 yıllık çalışanlarını ödüllendirdi.
1300’e yakın kişinin katılımı ile gerçekleştirilen toplantılarda Yurtiçi Kargo, 2012 yılında e-ticaret, lojistik hizmetleri, doğrudan satış ve perakende sektörlerindeki çalışmalarına hız vereceğini açıkladı.
Sektörde ilk defa TSE ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi belgesi sahibi olan Yurtiçi Kargo, “Başarımızın Anahtarı: Sinerji” sloganıyla gerçekleştirdiği toplantıda, sinerji içinde bir takım olmanın, öncü olmak yolundaki önemine değindi ve Türkiye'nin 81 ilinde ve K.K.T.C.'de 725'den fazla şubesi ve 12.000'den fazla çalışanı ile müşteri odaklı çalışmalarına “söz verdiği gibi” hız kesmeden devam edeceğini açıkladı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |