Yüz yılı aşkın bir süredir geliştirdiği yeni fikirleri binlerce ürüne dönüştüren 3M, pazarlama sektörünün yıldızlarının ağırlandığı MediaCat Marketing Forum 2011’de kurumsal olarak ana sponsor olurken, 3M Scotchprint Graphics de özel sponsorluk ile yer aldı. Forum sırasında stant açan ve teknolojik ürünleri tanıtan 3M, aynı zamanda katılımcılara iki ayrı çekiliş ile ödüller dağıttı. 3M, forum boyunca stand ve fuaye alanında dağıttığı 3M Outdoor Kasım sayısı ve 3M reklam ürünleri katalogu marka sahiplerine ulaştı.
Stant bölümünde, markaların filolarını etkin bir şekilde kullanabilmeleri için farklı çözümleri kapsamlı garanti sistemleri ile sunan Scotchprint Araç Grafikleri tanıtıldı. Marka sahipleri ile filo giydirme grafik çözümlerinin paylaşıldığı, sponsorlar arasında en çok ilgi gören Scotchprint Graphics standında gerçekleştirilen çekiliş sonrasında üç kişiye 3M Vikuiti™ Ekran Gizlilik Filtresi hediye edildi. Bu filtreler bilgisayar ekranındaki gizliliğini sağlayarak, meraklı bakışlara maruz kalmadan, özel işleri ve kişisel bilgiler üzerinde güvenle çalışılmasına olanak sağlıyor. Ekranın görüntü kalitesini bozmadan başkaları tarafından görülmesini engelleyen filtreler, bilgilerin sadece kullanıcıya özel kalmasını sağlıyor.
Forum sırasında, seminer ile ilgili sorulara doğru cevap veren üç kişiye ise ödül olarak 3M MPro 180 Cep Projektörü™ verildi. Sadece 160 gr ağırlığındaki 3M MPro 180 Cep Projektörü, içindeki Micro SD kartı çıkartıp bilgisayar, kamera, cep telefonu, DVD Player, iPod ya da iPhone’nunuza takarak veya USB kablo ile seçtiğiniz dosyaları yükleyerek sunumlarınızı, videolarınızı ve resimlerinizi sesli bir şekilde yansıtabilmenizi sağlıyor. 2GB standart Micro SD kart ve 1 GB’lık hafızaya sahip 3M MPro 180 Cep Projektörü™, yaygın olarak kullanılan MS Word, MS Powerpoint, MS Excel ve Adobe PDF gibi birçok yazılımı da destekliyor. 15 ansi lümen parlaklık ve WXGA çözünürlük özelliğiyle yansıttığınız görüntüyü 50 inçe kadar büyütebilen 3M MPro 180 Cep Projektörü™ aynı zamanda şarj edilebilir bataryasıyla 120 dakika boyunca sunum yapma imkânı sağlıyor.
MediaCat Marketing Forum 2011’de “Pratik Olmanın Güzelliği” başlıklı bir sunum yapan 3M Global Pazarlama Müdürü Penny Wise, 3M Scotchprint Özel Yemek odasında öğle yemeğinde Danone Hayat Su, Turkcell, Unilever, P&G, Dimes, TTNet, Anadolu Hayat Emeklilik gibi farklı sektörlerden katılımcılarla buluştu. 3M’in örnek projelerinin, marka hakkında detaylarının, garanti sistemi gibi 3M’in farklı yönlerini yansıtan görsellerin de de yer aldığı yemek odasında, nihai tüketicilerle birebir iletişim kurularak güncel projeler üzerinden konuşuldu.