Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
24 Ekim 2017 Salı - 14:32

Ağır Görevleri Başarıyla Yerine Getiriyor!

250 yılı aşkın köklü geçmişi ile dünyanın en önemli kuruluşlarından biri olan Alman devi MAN, inşaat sektörünün gözdesi kamyonlarla, yüksek performansı, kaliteyi ve dayanıklılığı bir arada sunuyor.

Ağır Görevleri Başarıyla Yerine Getiriyor!

Düşük operasyon giderleri ve sağlamlık MAN araçlarının en karakteristik özelliği olarak öne çıkarken, zorlu çekme ve inşaat işlerinde çok yönlü araçlarla ağır yüklerdeki inanılmaz gücü ve üstün ekonomisi ile farkını ortaya koyuyor.  

İster asfalt yollarda isterse de yol tutuşun zayıf olduğu bozuk yollarda olsun, en ağır yükle bile her işin üstesinden kolaylıkla gelen MAN kamyonları, motor gücü, şanzımanı ve fren gücünün yanında ergonomi ve konforuyla da bir adım öne çıkmayı başarıyor.

Her yüke ve yola cevap verecek donanım seviyesi ile üretimden teslimata uzanan kalite anlayışının MAN’ı her zaman farklı kıldığını belirten MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş Kamyon Satış Direktörü Serkan Sara’ya inşaat serisi araçlarının özelliklerini sorduk. Sara, düşük operasyon giderleri ve sağlamlığın MAN araçlarının en karakteristik özelliği olduğunu söyleyerek ürünleri hakkında şu bilgileri paylaştı:

Yakıtta Cimri Motorlar

MAN inşaat serisi ürün gamında ne tür araçlar yer alıyor? Ürünlerin teknolojik ve inovatif olarak öne çıkan yönleri nelerdir?

MAN inşaat serisi araçları, müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarına cevap verecek doğrultuda, ülkemiz yol ve çalışma şartları gözetilerek özel olarak konfigüre edilen teknik özellikler ve donanım şartlarında sunulmaktadır. Bu kapsamda 6x4 ve 8x4 aks konfigürasyonlarında olmak üzere damper, mikser, pompa ve vinç kamyonları ile 6x4 ve 4x2 çekicilerimiz ile inşaat sahalarında varız. Maksimum güç üreten; ama yakıtta cimri motorlarımız, yüksek çekiş gücümüz, düşük işletme giderlerimiz, zor şartlar altında gösterdiğimiz yüksek performans ve sağlamlık ile İstanbul 3. Havalimanı şantiyesi, 3. Köprü şantiyesi ve bağlantı yolları şantiyeleri gibi büyük projelerde ortaya koyduğumuz başarılı sonuçlar ile tercih sebebiyiz.“Müşteri Velinimetimizdir”

Dünyanın önde gelen bir kamyon üreticisi olarak üretim felsefenizden bahsedecek olursanız, hangi başlıklara odaklanıyorsunuz?

“Müşteri Velinimetimizdir.” Sadece üretimde değil; yaptığımız her işte bu felsefe tek odak noktamızdır. Müşteri ihtiyaçlarına göre üretiyor, en uygun çözümler ile müşterimizi satış aşamasında buluşturuyor ve aracı sattıktan sonra her aşamasında müşterimizin yanında oluyoruz.

Taşınan ürünün özelliğine göre farklı damper araçları kullanılmaktadır. MAN olarak özellikle damperli araçlarda öne çıkan teknik detaylar, odaklanılan unsurlar nelerdir?

MAN 6x4 ve 8x4 aks konfigürasyonunda, 420, 460 ve 500 PS araçlar ile hizmet vermektedir. Araçlarımız; süspansiyon kapasiteleri, aks kapasiteleri, şasi mukavemeti ve üstün motor özellikleri ile rakiplerinden ayrışmaktadır. MAN araçları üstün teknolojik özelliklerinin yanı sıra sağlamlılık ve düşük arıza sıklıkları ile ön plana çıkar. Bunun için araçlarımızın en düşük devirlerde bile maksimum torku yakalayan ve bu tork değerini en geniş aralıkta sağlamaya devam eden güçlü motorları, ülkemizin yol ve çalışma şartlarına özel olarak üretilen, mukavemeti artırılmış özel şasileri, en yüksek kapasitedeki süspansiyon sistemleri ve üretimin her aşamasında kullanılan malzeme kalitesi ile ön plana çıkmaktadır.

Mukavemeti Artırılmış Özel Şasi

Motor gücü, tork değerleri ve tabii ki sağlamlık noktasında aracınızın artıları nelerdir? Ağır şartlar ve zorlu koşullarda üstün performansı sağlamak adına ne tür yenilikleriniz mevcut?

MAN 12,4 litrelik motoru ile 420-460 ve 500 PS araçlar sunmaktadır;
420 PS aracımızın maksimum tork değeri, 930-1350 dev/dak aralığında 2100 Nm’dir.
420 PS aracımızın maksimum tork değeri, 930-1350 dev/dak aralığında 2300 Nm’dir.
500 PS aracımızın maksimum tork değeri, 930-1350 dev/dak aralığında 2500 Nm’dir.

Enine ve boyuna diferansiyel kilidi, 9,5 tonluk ön makas ve 16 tonluk trapez makaslar, üç parçalı çelik tamponu, mukavemeti artırılmış özel şasimiz ve çift plakalı debriyajımız ile zor şartların üstesinden gelecek ve en verimli iş sonuçlarını çıkaracak donanımlarımız ile müşterilerimizin her zaman hizmetindeyiz.Üretimden Teslimata Uzanan Kalite Anlayışı

Ürünün kalitesi anlamında kullanılan tamamlayıcı parçaların seçiminde dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir? MAN kamyonlarında şasiden dingile, PTO’dan şanzımana kadar birleştirici, tamamlayıcı parçaların tercihinde öne çıkan yönler nelerdir? Kalite ve dayanım noktasında neler söylersiniz?

MAN damper serisi araçlar çalışacakları alanlar için özel olarak tespit edilmiş, orijinal PTO donanımlarıyla teslim edilmektedir. Gerek manuel gerekse otomatik şanzıman seçenekleri ile zenginleştirilmiş menümüz,  her yüke ve yola cevap verecek donanım seviyemiz ile üretimden teslimata uzanan kalite anlayışımız bizi her zaman farklı kılıyor. Sağlamlık ve kalitenin doğurduğu bir sonuç olarak araçlarımızın 2. El değerleri de son derece yüksek bir konuma ulaşmaktadır. 2. Elde de en çok tercih edilen markalardan olmanın gururunu yaşıyoruz. 

Üç Kademeli EVBec Motor Freni

Yüksek tonajlı araçlar olduğu için damperde dikkat edilmesi gereken konuların başında güvenlik geliyor. Güvenli bir damper aracı için ne gibi faktörler öne çıkıyor?

MAN güvenlik konusunda geliştirdiği pek çok özelliği standart donanımına ekleyen ilk markadır. EBS, ABS, ASR, ESP tüm araçlarda standarttır. 325 Kw frenleme gücü üreten üç kademeli EVBec motor freni de standart donanıma sahiptir. Tüm damper araçlarımız orijinal PTO ile teslim edilir. Bununla birlikte seyir halinde damperin kalkmasını önleyen güvenlik sistemi aktiftir.

“MAN Sınıfında En Yüksek Standartlara Sahip Markalardandır”

Sektörde teknoloji kullanımı ve üretimi sürekli gelişiyor. Damperli araç üretiminde ne tür bir teknoloji kullanıyorsunuz? Aşırı tonaj ve darbeler noktasında aracın daha uzun ömürlü olması için alınan tedbirler nelerdir?

Diesel motorun mucidi olan MAN, motor teknolojileri konusunda pek çok ilki gerçekleştirmiştir. Common Rail motorlar buna verilebilecek en güzel örnektir. Bununla birlikte özel araştırmalar ve çalışmalar neticesinde karbon miktarı artırılmış özel çekim çelikten imal edilen ve damper için çok önem taşıyan şasi mukavemeti konusunda da ülkemiz şartlarına en uygun çözümler MAN tarafından yıllardır sunulmaktadır. Aks ve süspansiyon kapasiteleri, şanzıman ve diferansiyel seçimleri ile MAN sınıfında en yüksek standartlara sahip markalardandır. MAN ürün ve total araç kalitesi ile farkını ortaya koymuştur.Düşük Devirlerde Maksimum Tork Seviyesi

Farklı firmaların araçlarından ayrışan özellikleriniz neler? Ürünleriniz hangi noktalarda rakiplerine göre öne çıkmaktadır? Özellikle firmalar için yakıt kalemi en büyük maliyetlerin başında geliyor. Yakıt tasarrufu için geliştirilen ilave teknolojiler, yenilikler var mı?

Düşük operasyon giderleri ve sağlamlık MAN araçlarının en karakteristik özelliğidir. Arıza sıklığı ve serviste geçirilen zamanların çokluğu bu tür inşaat araçlarında çok daha fazla maliyetlere sebep olmaktadır. Diesel motorların mucidi olan MAN geliştirmiş olduğu üstün özellikler sayesinde en düşük devirlerde maksimum tork seviyelerini yakalayıp bu seviyeleri en geniş aralıklarda korumayı başaran motorlara sahiptir. Bu üstünlük ile en ciddi gider kalemi yakıt olan müşterilerimizin maliyetlerini azaltmasına yardımcı oluyor, operasyon giderlerini verimlilik ile düşürüyoruz.

Test Araçları ile Demo Sürüş

Saha şartlarında test edilmesi için müşterilerinize demo araçlar teklif ediyor musunuz? Yatırımdan önce test sürüşü için araçlarınız sahaya çıkıyor mu? Satış ve satış sonrasında MAN olarak müşterilerinize ne gibi avantajlar sunuyorsunuz?

Bayilerimiz test araçları ile demo sürüşler yaptırıyorlar. Sahada tanıtım ve eğitimler planlayıp gerçekleştiriyorlar. Satış sonrasında ekonomik sürüş eğitimlerini de ayrıca müşterilerimize veriyoruz.

“Her İhtiyaçlarında Müşterilerimizin Yanındayız”

Bizi farklı kılan özelliklerimizden biri de servis ve bakım konularındaki yaklaşımımızdır. Zor şartlarda çalışan bu araçlar hakkındaki bilgi ve tecrübelerimiz ile arıza yapmadan, ilgili bakım ve değişimleri takip ederek, zamanında yapılmasını sağlayarak,  önleyici bir rol üstleniyoruz. Bu sayede araçların serviste çalışmadan geçirdikleri süreleri minimuma indirmeyi hedefliyoruz. Tüm bunları yaparken işletme giderlerini düşürecek şekilde en uygun yedek parça ve işçilik fiyatlarımız ile müşterimizin yanındayız. Yedi yetkili satış bayimiz ve iki şubemiz ile toplam 15 lokasyonda müşterilerimize satış hizmeti veriyoruz. Türkiye geneline yayılmış toplam 32 yetkili servisimiz ve 24 saat araçlarımız ile her ihtiyaçlarında müşterilerimizin yanındayız.  Müşterilerimizin kredi ihtiyaçlarına ise VDF ile özel çözümler sunuyoruz. VDF, MAN müşterilerine özel kredi faiz oranları ve kredi şartları sunarak hızlı çözümler ile onların yanında oluyor.

“Türkiye Şartlarına En Uygun Şekilde Konfigüre Edilmiş Araçlar”

Müşteri talebine uygun, isteğe özel butik üretim yapıyor musunuz? Damperli araçlarda müşterilerin dikkat ettiği noktalar genellikle nelerdir?

Bu segmentte çok uzun yıllara dayalı olan gerek yurt dışı gerekse yurt içi tecrübelerimiz neticesinde ortaya çıkmış olan ve Türkiye şartlarına en uygun şekilde konfigüre edilmiş araçlarımızı genel olarak stoklarımızda bulundururken, müşterilerimizden gelecek özel isteklere de cevap verecek üretim esnekliklerine sahibiz.

MAN olarak 2017’nin ilk yarısında nasıl bir performans gösterdiniz? Damperli araç satışlarınızda istenilen hedefler yakalandı mı? Geleceğe yönelik görüşleriniz nelerdir, beklentilerinizden bahseder misiniz? Kısa bir pazar değerlendirmesi yaparsanız MAN açısından neler söylersiniz?

TUİK Haziran ayı verilerine göre 2017 yılının ilk 6 ayında ithal markalar arasında en çok tercih edilen markayız. Satılan araçlarımızın yarısından fazlası inşaat segmenti araçlarından oluşuyor. Öte yandan 2015 yılından itibaren giderek artan şekilde uluslararası nakliye ve lojistik firmalarının çekici yatırımlarında tercih edilen marka oluyoruz. Türkiye’nin önemli lojistik firmalarının filolarında yer almaya devam ediyoruz. İnşaat serisi araçlarımız göstermiş oldukları performans ile MAN pazar payını artıracak şekilde ivmelenmiştir; amacımız bu ivme doğrultusunda henüz MAN avantajlarından faydalanmayan tüm filolara bu deneyimi yaşatmaktır. 

Üretimden başlayarak satış sonrası hizmetlere kadar bir müşteri MAN’ı neden tercih etmelidir?

Müşterilerimize,  tüm süreçlerde kendilerini “Velinimet” olarak gören bir anlayış ile muamele görmek, iş akışının her aşamasında yanlarında bir destek bulmak, başarılı iş sonuçları görmek ve kazanmak için MAN’ı tercih etmelerini tavsiye ediyoruz.

Yüksek tonajlı araçlar olduğu için damperde dikkat edilmesi gereken konuların başında güvenlik geliyor. Güvenli bir damper aracı için ne gibi faktörler öne çıkıyor? Araçların İmal Tadil ve Montajı Hakkında Yönetmelik doğrultusunda damperli araçlarda üretici firmalara getirilen yükümlülükleri kısaca anlatır mısınız?

Bu sorunuzu iki aşamadan cevaplamak lazım

1-Sürüş emniyeti: MAN olarak zaten standart aracımızda dahi EBS, ABS, ASR, ESP donanımları bulunmaktadır. Bundan asla taviz vermediğimiz gibi buna ek olarak, 325 Kw frenleme gücü üreten üç kademeli EVBec motor freni de standart donanıma sahiptir. Tüm bu ek donanımlar aracımızın denge ve fren emniyetini en üst seviyeye çıkarmaktadır.

2-Damperli araçlarda ise PTO ihtiyacı vardır. Bu ekipman sonradan da takılabilir ancak bunu sağlıklı bulmadığımızdan standart olarak araç imal edilirken takıyoruz.

Ayrıca MAN olarak bizim üstyapı montaj kriterlerimize ve standartlarımıza uygun çalışan tavsiyeli üstyapıcılarımıza müşterilerimizi yönlendirerek yine bizim kontrolümüz ve kalite güvencemizde imal edilmesini sağlıyoruz. İmalatı tamamlanmış olan damperlerin de bağlantı ve sistem kontrollerini tüm Türkiye genelinde bulunan sadece yetkilendirdiğimiz servisler tarafından yapılmasını sağlıyoruz. Bu aşamalardan geçen damperli ve ağır tonajlı araçların yollarımızda güvenle seyretmesi en büyük mutluluğumuzdur tabi ki.

 
Üniversitelerarası Lojistik Vaka Yarışması Başvuruları Başladı
 
''Kamyonlarımız Yıl Sonunda Çin’de Yollara Çıkacak''
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Üniversitelerarası Lojistik Vaka Yarışması Başvuruları Başladı
Mars Logistics ana sponsorluğunda, Lojistik Derneği’nin katkılarıyla (LODER) ...
OPET Trafik Dedektifleri Projesi’ne Stevie Awards’tan 2 Altın Ödül
OPET, iş dünyasının performansını değerlendiren Uluslararası Stevie Awards ...
Okul Servis Yönetmeliği Değişti
Yeni yönetmelikle birlikte önümüzdeki eğitim-öğretim yılından itibaren ...
 
Singapur'da yeni otomobillerin trafiğe çıkışına izin yok
Singapur'da 2018 yılının şubat ayından itibaren, yeni otomobillerin trafiğe ...
Kamyon Pazarı Toparlanma Eğiliminde
Temsa İş Makinaları Genel Müdürü Eşref Zeka, kamyon pazarında son yıllarda ...
Bozankaya’da Hedef Yıllık 500 Otobüs İhracatı
Bozankaya’nın 2’nci nesil elektrikli otobüsü SILEO Avrupa’da görücüye ...
 
Toyota Hidrojen Yakıt Hücreli Motorla Araç Geliştirmeye Devam Ediyor
Toyota, ilk kez 2009 yılında başladığı hidrojen yakıt hücreli motorlara ...
Trio Mobil, Dijital Gelecek için Üniversitelilerle Buluştu
Araç takip sistemleri ve nesnelerin interneti (IoT) alanında teknoloji ...
İstanbul Lojistik 10 Araçlık Yeni Yatırımında MAN’ı Tercih Etti
Lojistik sektörünün kurumsal ve çok yönlü markalarından İstanbul Lojistik’in ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
truckbusşoförtreylerlkwKamyonfahrersrctürkiye