Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
23 Eylül 2011 Cuma - 17:56

Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP MultiAir TCT

Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP MultiAir TCT modeli Avrupa ile aynı anda Türkiye yollarına çıktı Tam otomatik Alfa Romeo Giulietta lansmana özel 26 bin Euro’dan başlayan fiyatlarla Türkiye’de

Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP MultiAir TCT

İtalyan efsanesi Alfa Romeo’nun Giulietta 1.4 170 HP MultiAir TCT modeli, Uluslararası Frankfurt Otomobil Fuarı’nda gerçekleştirilen dünya prömiyerinin ardından Avrupa ile aynı zamanda Türkiye yollarına çıktı. Alfa Romeo’nun lüks kompakt sınıftaki başarılı temsilcisi Giulietta’nın çift kavramalı 6 ileri otomatik şanzımanlı versiyonu 170 beygir gücündeki 1.4 MultiAir motorla donatılmış olarak 26 bin Euro’dan başlayan lansmana özel fiyatlarla ülkemizde satışa sunuldu. Euro kurunu da Eylül ayı için 2.40 TL’ye sabitleyen Alfa Romeo Türkiye, “Progression Plus” ve “Distinctive” donanım seçenekleriyle tercih edilebilecek olan Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP MultiAir TCT ile lüks kompakt sınıfta satışlarını daha da güçlendirmeyi hedefliyor.
 
İtalyan efsanesi Alfa Romeo’nun Giulietta 1.4 170 HP TCT modeli, Uluslararası Frankfurt Otomobil Fuarı’nda gerçekleştirilen dünya prömiyerinin ardından Avrupa ile aynı zamanda Türkiye yollarına çıktı. Alfa Romeo’nun lüks kompakt sınıftaki başarılı temsilcisi Giulietta’nın çift kavramalı 6 ileri otomatik şanzımanlı versiyonu 170 beygir gücündeki 1.4 MultiAir motorla donatılmış olarak 26 bin Euro’dan başlayan lansmana özel fiyatlarla ülkemizde satışa sunuldu. Euro kurunu da Eylül ayı için 2.40 TL’ye sabitleyen Alfa Romeo Türkiye, “Progression Plus” ve “Distinctive” olmak üzere iki farklı donanım seçeneğiyle tercih edilebilecek olan Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 HP MultiAir TCT ile lüks kompakt sınıfta satışlarını daha da güçlendirmeyi hedefliyor. Verimlilik-performans orantısı bakımından sınıfının en iyi otomatik şanzımanı olan Alfa TCT, üstün teknolojisi ve çift kavramalı debriyaj sistemiyle daha sportif bir sürüş zevki sağlarken geleneksel otomatik şanzımanlara göre % 10 daha az yakıt tüketimiyle öne çıkıyor.
 
“Yılın En İyi Motoru” ödüllü 1.4 MultiAir ile performans ve ekonomi birarada
Sürücünün ihtiyaçlarına göre uyarlanan çözümleri ile gerçek bir teknoloji “harmanı” olan Alfa Romeo Giulietta TCT, 2010’da “Yılın En İyi Yeni Motoru” seçilen 1.4 170 HP MultiAir Turbo motoruyla pazardaki en çevre dostu ve verimli, benzinli kompakt otomobil olmayı başarıyor. 170 beygir gücündeki 1.4 litre hacimli MultiAir motorla Alfa Romeo Giulietta TCT, 0-100 km/s hızlanmasını tamamlamak için sadece 7.7 saniyeye ihtiyaç duyarken, saatte 218 kilometre azami hıza ulaşabiliyor. Bu mükemmel performansla dahi yakıt tüketimi ve emisyon değerleri ise son derece düşük olan Alfa Romeo Giulietta TCT 170 HP 1.4 MultiAir, 100 km’de ortalama 5.2 litrelik yakıt tüketimi ve 121 g/km CO2 değerleriyle rakiplerini geride bırakıyor. Hatta Alfa Romeo Giulietta TCT üstün teknolojili 6 ileri otomatik şanzımanı sayesinde manuel vites kutulu rakipleriyle karşılaştırıldığında bile en çevreci ve ekonomik model olarak dikkat çekiyor.
 
Sportif sürüş keyfini artıran Alfa TCT şanzımanla yakıt tüketimi % 10 azalıyor
Alfa TCT, bir önceki vites dişi henüz kavramadayken bir sonraki vites geçişini hazırlayan, birbirine paralel iki şanzımandan oluşan, kuru tipte, çift kavramalı debriyaja sahip olan bir şanzıman sistemidir. Böyle olunca vites, karşılıklı debriyajların basit ve kademeli olarak çalıştırılmasıyla değiştirilir ve bunun sonucunda da sürekli tork dağıtımı, dolayısıyla da çekiş gücü garanti edilir. Sonuç, geleneksel otomatik şanzımanların temin ettiğinden çok daha yüksek bir sürüş konforu ve sportif duygudur. Bu sonuçlar, daha yüksek vites değiştirme hızı, manuel ya da otomatik mod arasında seçim yapma imkânı ve vites değiştirme sırasında sıfıra yakın güç kaybı ile kanıtlanmaktadır. Ayrıca Start&Stop sisteminin de sayesinde yakıt tüketimi, geleneksel otomatik hidrolik şanzımana göre % 10’a varan oranda azalan yakıt tüketiminin yanında, satın alma, servis ve çalıştırma maliyetleri de sınırlandırılmıştır.
 

Alfa TCT’nin diğer olağan dışı özellikleri arasında, aksamlarının kompakt ebadı sayesinde mümkün olan uygulama esnekliği ve kuru tip çift kavramaya (Tüm otomatik şanzımanlara göre yakıt tüketimi bakımından en yüksek verimlilik derecesini garanti eden debriyaj tipi) sahip olması sayılabilir. “Kuru” tip debriyajları, yağ banyolu debriyajlarla (Islak tip) karşılaştıracak olursak, “Kuru” tip debriyajların vites değişimi ve hızlanma aşamasında enerji harcadığını, daima yağ banyosu içinde çalışan ıslak tip debriyajların ise geleneksel otomatik şanzımanlarda olduğu gibi çalışmadıkları zaman dahi viskoz sürtünmeye bağlı olarak kayıplar yaşadığını söyleyebiliriz. Üstelik yağ söz konusu olduğunda basınçlı soğutma yapılması ve onun için de ilgili yağ pompasını çalıştırmak için sürekli enerji harcanması gerekir. Tüm bu etkenler bir araya getirildiğinde, “Alfa TCT” tüketim bakımından muadil “Islak” tip şanzımanlardan % 6 daha verimlidir. Önemli bir nokta da, “Kuru” tip debriyajın avantajları arasında düşük maliyet ile artan kurulum kolaylığının bulunmasıdır.

 
AUDI VE PORSCHE’NİN TERCİHİ PIRELLI
 
“DURDURULAMAYAN GÜÇ”
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
AUDI VE PORSCHE’NİN TERCİHİ PIRELLI
Dünyanın önde gelen otomobil üreticilerinden Audi ve Porsche, yeni modellerinde ...
TREDER’den Kamuoyuna Duyuru
Türkiye’de Hiçbir Kurum ve Kuruluş, Henüz, T9 Belgesi Verememektir
TIRSAN, Eskişehir’de Daha Güçlü
Türkiye’nin lider treyler üreticisi TIRSAN Treyler A.Ş., Türkiye’deki ...
 
Continental Büyüyor
Avrupa’nın en büyük otomotiv yan sanayi tedarikçisi ve lastik üreticisi ...
PIRELLI SİNGAPUR YOLUNDA
Formula 1’in tek resmi lastik tedarikçisi olan Pirelli, Singapur ...
Mersin'de yolcu otobüsü devrildi: 1 ölü, 16 yaralı
Mersin'in Tarsus ilçesinde yolcu otobüsünün devrilmesi sonucu 1 kişi öldü, ...
 
Dünyada bir ilk!
Dünyanın ilk mücevher otomobili Hindistan’da üretildi
BRİSA’DAN TIR ÇEKİCİ VE TREYLER KAZANMA FIRSATI
Brisa çatısı altında faaliyet gösteren Lassa ve Bridgestone markaları ...
İKİ KATEGORİDE ÖDÜL ALDI
LASSA, WMA WEB AWARDS 2011′DE Lassa’nın performans lastiği Phenoma ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler newsfahrerkamyonumsrcbustürkiyeKamyondikkat