Türkiye lastik sektörünün öncü iki markası Lassa ve Bridgestone’u bünyesinde bulunduran Brisa, otobüs-kamyon sürücüleri ve filo müşterileri için yeni bir kampanya başlattı. Kampanya kapsamında, yetkili Lassa ve Bridgestone bayilerinden 2 adet çelik radyal otobüs ve kamyon lastiği alarak çekilişe katılan 1 kişi 2012 model DAF marka FT XF105 model TIR çekici, 3 kişi 2012 model Tırsan Maksima Semi marka treyler, 30 kişi LG marka 42 FHD LED LCD televizyon kazanma şansını elde edecek.
15 Aralık 2011 tarihine kadar devam edecek olan kampanyadan yararlanmak isteyenlerin çelik radyal otobüs ve kamyon lastiği alımlarından sonra verilecek katılım kuponlarını teslim almaları ve bilgilerini iletmeleri yeterli olacak.
Katılımcılar kuponlarını teslim aldıktan sonra kupon üzerinde yer alan şifreyi; ad, soyad, adres ve telefon bilgileri ile birlikte tüm GSM operatörleri için geçerli olan 3640 numaralı hatta SMS olarak göndererek çekilişe hak kazanacaklar.
Brisa Pazarlama Direktörü Zeki Bilsel çekiliş kampanyası ile ilgili yaptığı açıklamada, Brisa’nın sektör liderliğinde önemli bir paya sahip olan ticari segmentte, öncü kimliği doğrultusunda pazarlama ve sosyal sorumluluk çalışmalarına ağırlık verdiklerini, bunun ilk adımı olan kamyon ve TIR sürücüleri için başlattıkları göz sağlığı eğitiminin de büyük ilgi gördüğünü belirtti. Bilsel ayrıca, çekiliş kampanyasıyla da tüketicilere cazip hediyeler sunma arayışında olduklarını, sektörünün lideri Tırsan ile işbirliği yapıldığını ve bu kampanya ile rekabete hız kazandırdıklarını söyledi.