Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
9 Ekim 2012 Salı - 17:53

Allison, Hibrit Kamyon ve Tam Otomatik Çekiciler İçin Tasarlanan Özel Şanzımanlarını Sunuyor!

Allison IAA'da, yakıt tasarrufunu ve aracın verimliliğini arttırmaya odaklanarak hibrit kamyon ve tam otomatik çekiciler için ürettiği yenilikçi şanzımanlarını farklı uygulamalar ile sergiledi.

Allison, Hibrit Kamyon ve Tam Otomatik Çekiciler İçin Tasarlanan Özel Şanzımanlarını Sunuyor!

HANNOVER, Almanya – Orta ve ağır ticari araçlar alanında dünyanın en büyük otomatik şanzıman üreticisi ve şehir içi otobüsler için hibrit tahrik sistemleri sağlayıcısı olan Allison Transmission, iki yeni şanzımanını piyasaya sürmeden önce IAA 2012'de sergiledi.

Lawrence Love, Allison Transmission Uluslararası Pazarlama Direktörü yaptığı açıklamada; “Allison olarak en yeni Continuous Power TechnologyTM/Sürekli Güç Teknolojisini esas alan şanzımanlarımızdan ikisini piyasaya sürmeden önce OEM'ler ve işletmeciler için sergiledik. İlk defa IAA’da sergilenen ve tamamıyla yeni olan TC10 ve H 3000 şanzımanlarımızın üretimine önümüzdeki yıl başlamayı planlıyoruz” dedi.

 

Eşsiz paralel hibrit sistemi

Allison, orta ve ağır ticari araçların şanzıman teknolojilerini paralel hibrit sistemi olan H 3000 tam otomatik şanzımanla değiştirmeye başlıyor. Kendini kanıtlamış Allison 3000 Serisi şanzımanın esasına dayanan ve patentli motor-jeneratör, Lityum-iyon akü gibi hibrit bileşenleriyle oluşturulan yeni H 3000 sistemi, verilen hizmete bağlı olarak farklı kamyon uygulamalarında yüzde 25'e varan yakıt tasarrufu sağlıyor. H 3000’in parçası olan tork konvertörü ve motor-jeneratörü sayesinde OEM'ler, daha küçük ve daha az maliyetli motorlardan daha yüksek performans sağlayarak verimliliğini en üst düzeye çıkarabiliyor.  

Allison'ın 5. Nesil yazılımı daha yüksek düzeyde enerji verimliliği sağlayan vites değiştirme stratejileri sunarken H3000, Allison’ın kendini kanıtlamış tam otomatik şanzımanını yenilikçi hibrit teknolojisi ile birleştirerek yumuşak, kesintisiz vites değiştirme özelliği sayesinde performans ve verimliliği arttırıyor.

 

Yeni kompakt motor-jeneratör yüksek bir güç/ağırlık oranı oluşturarak, araç fren yaptığında boşa harcanan enerjiyi tutuyor. Daha sonra bu enerjiyi, tahrik ve yardımcı donanıma enerji sağlamak için kullanıyor. Geri kazanılan enerjinin kullanılması, motorun daha fazla enerji üretme ihtiyacını azaltıyor.

Her uygulama için ölçeklendirilebilen modüler Lityum-iyon akü grupları, en uygun enerji kapasitesinin belli bir araç veya hizmet için uyarlanmasını sağlayarak, Allison hibrit teknolojisinin en zorlu işlerde bile yeterli enerjiyi sunmasını mümkün kılıyor.

TC10, çekici pazarındaki AMT'leri hedefliyor

Allison otomatik şanzımanın üstün kalkışını, seyir sırasında ikiz milli teknolojisinin sağladığı yakıt tasarrufu ile birleştiren yenilikçi TC10 modeli, çekici pazarına sürekli ve kesintisiz gücün avantajlarını sunmak için özel olarak üretildi. TC10, geleneksel otomatikleştirilmiş manüel (AMT) ve manüel şanzımanlara yeni bir alternatif sunan teknolojik çözümler konusunda alanında tek olma özelliğini taşıyor.

Allison TC10 şanzıman, yüksek hızlardaki seyir sırasında zaman ve maliyet tasarrufu sağlamak için aktarma organlarının verimliliğini en yüksek düzeye getiriyor. Şehir ve banliyö hizmetleri için de aynı ölçüde verimlilik sağlıyor. Tam otomatik TC10, tork konvertörünü sadece kalkış sırasında kullanarak, soğutma ihtiyacını azaltıyor ve aktarma organlarını koruyor. Bu tasarım, daha yüksek ortalama araç hızı elde etmek için ikiz mili ve şanzıman çıkışında iki hızlı planet grubunu kapsıyor. TC10, aynı zamanda helisel dişliler sayesinde daha sessiz bir çalışma sunuyor.

Allison’ın TC10'un bünyesindeki Continuous Power Technology™/Sürekli Güç Teknolojisi, aks oranlarının modern, düşük hızdaki motorun verimliliğinden tamamıyla yararlanmasını sağlayan kesintisiz vites değiştirme ve yakın vites oranlarının bileşimini sunuyor. Kavramadan-kavramaya vites değiştirmeler, tekerleklere kesintisiz güç aktarımını sağlayarak, manüel ve AMT şanzımanların vites değiştirme sırasında motor destekleme kaybını ortadan kaldırıyor.

Love açıklamasına ek olarak; “TC10, yakıt ekonomisi için sürüş kolaylığı, güvenilirlik, üretkenlik ve performanstan taviz veren endüstri için üretilen bir çözüm. Allison otomatiğin tüm güçlü yönlerini sunan ve diğerlerinden farklı bir şanzıman ürettik: TC10, müşterilerin yakıt ekonomisi beklentilerini en iyi şekilde karşılayan ve son kullanıcıya en iyi toplam değeri sunan bir şanzıman” diyor.

 
SUBARU BRZ İSTANBUL AUTOSHOW’DA
 
Renault ve Dacia Araçlara “2012’de Servise Gel, 2013’te Öde” Kampanyası!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
SUBARU BRZ İSTANBUL AUTOSHOW’DA
Performans tutkunlarının sabırsızlıkla beklediği SUBARU “BRZ” İstanbul ...
Mercedes-Benz' den fırsatlar
Mercedes-Benz Türk Ekim ayı süresince farklı ürün gruplarında bir çok ...
YENİ PROTON İLE SÜRÜŞ KEYFİ
Proton’un yeni geliştirmiş olduğu C segmenti Sedan modeli, şık ve modern ...
 
EKİM AYINDA DA ÖTV ZAMMI YOK !
Türkiye’de 50’ den fazla noktada satış ve servis hizmeti veren Citroën, ...
Goodyear dan kendini şişirme teknoloji
Goodyear; yakıt tasarrufunun ve lastik performansının artırılmasını ve ...
Allison’ın hibrit otobüsleri ile Hannover’de
2008 yılına geri döndüğümüzde, Allison H 50 EP ile donatılan ilk 18 metrelik ...
 
Elektrikli Citroën C Zero Dünya Turunu Tamamladı
Elektrikli otomobillerin günlük hayata uygun olduğunu kanıtlamak için ...
EKONOMİ BAKANLIĞI VE PAGDER ORTAKLIĞI İLE ‘’İLERİ DIŞ TİCARET EĞİTİMİ’’ BAŞLADI
PAGDER, dış ticaret becerilerinin gelişimine katkı sağlamayı hedefleyen, ...
PIRELLI, YETKİLİ SATICILARIYLA BİR ARAYA GELDİ
Premium segmentte 2015 yılında dünya çapında liderliği hedefleyen Pirelli, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
newssondakikaşoförlkwtreylerdikkattürkiye haberler fahrer