Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, ilk yıl 25 servisi kapsayacak ve üç yılda tüm servislerin ziyaret edilmesiyle tamamlanacak olan projede amaçlarının Anadolu Isuzu’nun tüm yetkili servislerinin yanında yer aldığını bir kez daha göstermek ve anlatmak olduğunu belirtti.
Isuzu Motors Uluslararası Satış Departmanı Üst Düzey Yöneticisi Yasuyuki NIJIMA ve beş kişilik ekibinin de katıldığı basın toplantısında projeyle ilgili açıklama yapan Tuğrul Arıkan, Japonya’dan gelen ekibin ilk toplantıya katılmasının projeye verilen önem açısından çok önemli bir gösterge olduğunun altını çizdi ve şunları söyledi:
“Bugün Çetaş servisimizden başlayarak yeni bir projeyi hayata geçiriyoruz. Amacımız Anadolu Isuzu’nun tüm servislerin yanında yer aldığını bir daha göstererek müşteri ihtiyaçlarına en hızlı ve etkin çözümleri sunmak ve en önemlisi de güçlü satış ve servis ağına sahip olmak. Yeni müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) projemizi devreye sokuyoruz. Yeni CRM projemizle artık müşterisini daha iyi dinleyen, daha iyi anlayan ve daha iyi tanıyan bir Anadolu Isuzu olacak. Anadolu Isuzu’yu müşterisinin çözüm ortağı haline getireceğiz. Hizmete giren yeni AR-GE merkezimiz sayesinde de müşteri ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşılayan, her türlü tasarımı ve testi kendi imkanlarımızla yaparak yenilikçi ürünler ortaya çıkaracağız.”
“Isuzu Sahada” projesi ile tüm Anadolu Isuzu çalışanları olarak sahada olduklarını belirten Arıkan sözlerine şöyle devam etti:
“Buradaki ana amaç sadece servisi ziyareti değil. Yerel müşterilerimizi de dinleyip değişim alanlarımızı ortaya çıkartmak. Satış sonrası hizmelerin önemini bir kez daha vurgulamak için hep birlikte sahaya iniyoruz. Bu yolculuğun başlangıcında bizimle olduğunuz için teşekkür ediyorum.”