Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
23 Kasım 2017 Perşembe - 17:06

Aurich Atık Şirketi, Allison ile Verimliliğini Artırıyor

Aurich atık yönetim şirketi, Allison tam otomatik şanzıman donanımlı ilk 10 aracını 2011 yılında teslim aldı. DAF CF 75 model yandan yüklemeli araçlar, dayanıklılık, verimlilik ve düşük bakım maliyetleri için Allison 3000 SerisiTM tam otomatik şanzımanları kullanıyor.

Aurich Atık Şirketi, Allison ile Verimliliğini Artırıyor

MKW (Materialkreislauf- und Kompostwirtschaft) GmbH şirketi Teknik Filo Yöneticisi Carsten Appelhoff açıklamasında; “Bu araçlardan oldukça memnunuz. Allison tam otomatik şanzımanlar sayesinde araçlar, vardiya başına 1,000’den fazla dur-kalk yapılan çalışma koşullarında hiç zorlanmadan görevlerini tamamlıyor. Otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlar, bu koşullarda oldukça zorlanırdı” diye belirtti.

2011 yılından bu yana filonun DAF CF yandan yüklemeli araç sayısı 19 adete ulaştı. Son olarak teslim edilen araçlar, Faun Sidepress üst yapısı ile yakın zamanda hizmet vermeye başladı. Yönlendirilebilir arka aks ve 10.8 litre motora sahip 26 tonluk araçlar, kırsal bir alan olan Doğu Frizler bölgesinde tek kişilik operasyonlarla 100,000’den fazla evsel atık bidonunu boşaltıyor. Araçlar, 1.800 saatlik çalışma ile yılda yaklaşık 30.000 km yol kat ediyor.

Appelhoff, tam otomatik şanzımanların yatırımlarına değdiğini belirterek; “Bu şanzımanlar, işimizi gerçekten hızlandırıyor. 9 saatlik bir çalışma vardiyası ile 1,200 civarında atık bidonu boşaltabiliyoruz. Bazı durumlarda ise bu sayının 1,500’e çıktığı oluyor” şeklinde açıkladı.

Araçların sağlam aktarma organlarına ek olarak Appelhoff, satış sonrası servis hizmetlerinin uygun maliyetli ve kolay ulaşılabilir olmasından da memnuniyetlerini belirtiyor. Appelhoff, “Araçlarımızın bakım maliyetlerine baktığımızda doğru kararı verdiğimiz görülüyor. Tam otomatik şanzımanlar için gerekli tek bakım, rutin yağ ve filtre değişimi oluyor” diyor.

Appelhoff, yakıt tüketimi açısından bakıldığında araçların tasarruflu seçim olduğunu ifade ederek; “Motor ve çalışma koşulları açısından karşılaştıracak olursak, Allison tam otomatik şanzıman donanımlı DAF yandan yüklemeli araçlarımızın yakıt tüketimi, otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlı atık toplama araçlarımıza oranla yüzde 10 daha az” açıklamasında bulundu.

Allison tam otomatik şanzımanlar, geleneksel baskı balata takımı yerine, manuel ve otomatikleştirilmiş manuel şanzımanların gerektirdiği debriyaj tamiri ve değişimi gibi ihtiyaçları ortadan kaldıran patentli tork konvertörünü kullanıyor. Allison’ın tork konvertörü kalkış ve hızlanma sırasında motor torkunu sarsıntısız bir şekilde artırıyor, tork şokları ve sarsıntılara karşı aktarma organlarını koruyor. Bu özellik, ayrıca bidon ve konteynerlere yanaşırken mükemmel hizalama sağlanması, dar alanlarda araç kullanılması ve aşırı düşük hızlardaki sürüşte hassas araç kontrolü sağlıyor. Allison tam otomatik şanzımanlar, ortalama hız, verimlilik ve sürücü konforunu artıran kesintisiz vites geçişleri sunuyor.

 
Referans Holding, Filosunu 40 Adet Ford Trucks’la Güçlendirdi
 
Bozankaya’ya Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’ndan Ziyaret
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
137 Yıllık Hayal Gerçekleşti!
Rize'nin İkizdere ilçesi Ovit Dağı Geçidi’nde geçen yılın Kasım ayında ...
Lojistikçilerden Tırsan’a Yoğun İlgi
Treyler sektörünün üretim, satış, ihracat ve Ar-Ge 40 yıldır lideri Tırsan, ...
Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması 1 Aralık’ta Başlıyor
Zorunlu kış lastiği uygulaması 1 Aralık'ta başlayacak. LASİD'den sürücülere: ...
 
HİDROMEK Türkiye’ye Değer Katmaya Devam Ediyor!
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından her yıl yapılan “Türkiye’nin ...
Otokar'ın Dijital Dönüşüm Panelinde Endüstri 4.0 Tartışıldı
Türkiye'nin öncü otomotiv ve savunma sanayii şirketi Otokar, 4'üncü sanayi ...
Schaeffler ve Tirsan Kardan, İş Birliğinde 20. Yıl
Türkiye’nin otomotiv parçaları tedarik sanayisinin önde gelen firmalarından ...
 
Tüvtürk, Araç Muayenesinin Önemini Anlattı
Türkiye’de trafik güvenliği ile ilgili gerçekleştirilen en büyük etkinlik ...
Temsa İş Makinaları’nın Trakya Bölgesi’ndeki En Büyük Yetkili Servisi Özen Makine İkinci Hizmet Noktasını Açtı
Türkiye iş makinaları sektörünün önde gelen firması Temsa İş Makinaları, ...
Logitrans Hava, Kara ve Taze Ürün Taşımacılığına Ayrılan Üç Özel Bölümle Kapılarını Açtı
11’nci kez düzenlenen Uluslararası Logitrans Transport Lojistik Fuarı, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
türkiyenewsdikkattreylerlkwKamyonkamyonumbusşoför