Ayhan Dayoğlu’nun uzun yıllar içerisinde biriktirdiği tecrübeler ışığında kaleme ladığı servis yöneticileri için bir kılavuz niteliği taşıyan kitap, özellikle seriş yönetirken adım adım yapılacak iş planlamaları, insan kaynağı yönetimi, oluşturacak stratejiler, kritik başarı faktörlerinin ve finansal verilerin takibi ve analizi ile yorumlanmasını içeriyor.
Oyder Yönetim Kurulu Başkanı Z. Alp Gülan kitap ile ilgili olarak otomotiv perakendecileri olarak sadece araç satışı ile değil araçların satış sonrası hizmetleriyle ilgili ortaya çıkan ihtiyaçları karşılamak en önemli görevlerimiz arasında yer alıyor. İşletmelerimizin mevcudiyetini sürdürmesi için satış sonrası hizmetlerin müşterilerimizi memnun ederken bizler için de kaynak sağlaması gerekiyor. İşte bunun için işin yönetimi çok kritik öneme sahip oluyor. Sektörde ilk olan bu eserin, satış sonrası operasyonlarını geliştirmek isteyen firmaların yollarını aydınlatacağına inanıyorum.” dedi.
Ayhan Dayoğlu ise kitabı hakkında “Otomotiv sektörüne babamın tamirhanesinde adım attım. Sektörde yurt içinde ve dışında geçirdiğim yıllar boyunca satış, servis, yedek parça, üretim, vb. birçok konuda çalışma fırsatı buldum. Bu süre içerisinde otomotiv yetkili satıcıları için satış sonrası hizmetlerin ne kadar önemli olduğunu gözlemledim. Bu amaçla, başarının peşinden koşan firmalara ve çalışanlarına çıktıkları yolda karşılaştıkları engelleri potansiyellerini en üst düzeyde kullanarak geçmelerine katkıda bulunabilmek için tecrübelerimi, tespit ve önerilerimi bir çatı altında toplamaya karar verdim ve Sayın Alp Gülan’ın da desteğini alarak Türkiye’de konusunda ilk olma niteliğini taşıyan kitabımı kaleme aldım. Kitabımı konu ile ilgili herkesle paylaşmaktan büyük bir mutluluk duyuyor, mesleklerini icra ederken yararlı olmasını tüm kalbimle temenni ediyorum.” dedi.