Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
3 Temmuz 2024 Çarşamba - 16:49

Birleşik Krallık: Brock Operasyonunda 10 Temmuz Tarihinde Başlayacak Olan Yeni İzin Planı

UND'nin paylaşımına göre; Brock bariyeri, yaz dönemi için 10 Temmuz 2024’te gece boyunca uygulamaya konulacaktır. Uygulama sırasında trafik kontrolü uygulanacaktır.

Birleşik Krallık: Brock Operasyonunda 10 Temmuz Tarihinde Başlayacak Olan Yeni İzin Planı

Brock devreye girdiğinde, serbest akış bile olsa, çapraz operatörlere giden tüm yükler M20 koridorunu kullanmalıdır.

Dover TAP (Trafik Değerlendirme Projesi) kullanımdayken bu gerçekleşmemekte ve büyük aksaklıklara neden olmaktadır.

Sonuç olarak, 10 Temmuz 2024 tarihinden itibaren Brock faaliyetlerinin bir parçası olarak yeni bir izin planı uygulamaya konulmaktadır.

Birleşik Krallık'tan Avrupa Anakarasına Dover Limanından geçecek olan tüm giden yüklerin, limandan geçmelerine izin verilmesi için aşağıdaki süreci izlediklerinden emin olmaları gerekecektir. Uymayan yük sürücüleri Brock faaliyet kuyruğunun en arkasına gönderilecektir.

Brock Operasyonu, Dover Trafik Değerlendirme Projesi, Dover kasabası ve limana yük akışını iyileştirecek yeni bir izin sistemi 10 Temmuz 2024 tarihinden itibaren uygulamaya konulacaktır.

İzinler, Dover Limanı'na giden tüm yük sürücülerinin doğru rotayı takip etmelerini sağlayacaktır.

Kent & Medway Resilience Forum (KMRF) ortakları tarafından uygulanacak olan bu kurallar, Dover Limanı'nda trafiğin akmasını sağlamak amacıyla uygulanan Brock Operasyonu'na uyulmamasında son dönemde görülen artışın ardından uygulamaya konulmuştur. Bu uygulama, sadece izin belgesi verilen yüklerin Dover Limanı'na girişine izin verileceği anlamına gelmektedir. İzinler sadece Dover'e bağlı sıradan çıkan yüklere verilecektir.

KMRF'nin mesajı 'İzin Yoksa Dover Limanına Erişim de Yok' şeklindedir.

İzinler neden uygulamaya konulmaktadır?

Birçok yük sürücüsü Brock Operasyonu kurallarına uyarken, kuyrukları atlamaya çalışarak Kent'in başka yerlerindeki gecikmelere neden olan az sayıda nakliyeci vardır. Yük sürücülerinin trafik yönetim planına uymalarını ve kuyrukların etrafından dolaşmamalarını sağlamak için tedbirlerin artırılması, sıkışıklığı azaltacak ve Dover Limanı'na yapılan tüm yolculukları nakliyeciler ve turistler için daha verimli hale getirecektir. Uyumluluk sadece Kent'ten geçen trafiği etkin bir şekilde yönetmek için gerekli değil, aynı zamanda yerel topluluklar üzerindeki ciddi aksaklıkların etkisini azaltmaya da yardımcı olacaktır.

 

Yeni izin sistemi nasıl işleyecektir?

A20 üzerinde Dover TAP (Trafik Değerlendirme Projesi) devreye girdiğinde, Brock Operasyonu sırasının önündeki Dover Limanı'na bağlı yük sürücülerine izin verilecektir. Nakliyeciler daha sonra A20 ile B2011'in kesiştiği Courtwood Kavşağı'nda A20'yi terk etmek zorunda kalacak ve burada izinleri kontrol edilecek. Buna uymaları halinde, A20 üzerindeki TAP (Trafik Değerlendirme Projesi) kuyruğuna yeniden girmelerine ve limana doğru yollarına devam etmelerine izin verilecektir. Özetle, nakliyeciler Brock üzerinden doğru rotayı izlememişlerse ve izinleri yoksa, Dover Limanı'na erişemeyeceklerdir.

 

Nakliyeciler uymazsa ne gibi sonuçlar doğacaktır?

Brock Operasyonu devreye girdiğinde, yüklerin Dover Limanı ve Manş Tüneli'ne erişimi için öngörülen rotaları belirleyen Yasal Düzenleme Mevzuatı yürürlüğe girer. Belirlenen güzergahlardan sapan yükler, Polis ve DVSA tarafından mali ceza kesilmesi olasılığıyla karşı karşıyadır. Orada gerekli izni almak için sırada beklemeleri gerekmektedir. Kontrol noktasında doğru izne sahip olmadığı tespit edilen yüklerin limana girişi reddedilecek ve Brock kuyruklarının arkasına dönmeleri istenecektir. Orada gerekli izni almak için sırada beklemeleri gerekiyor. Nakliyecilerin limana yapacakları her yolculuk için benzersiz bir izne ihtiyaçları olacaktır ve bu izinler sadece Brock'un önünden alınabilir. İzinler, çoğaltma veya kopyalamaya izin vermeyecek bir formatta üretilecektir.

Yerel nakliyeciler konusunda?

Yerel Nakliyeci İzni almaya hak kazanan Kentli nakliyecilere, yoğun yaz dönemi öncesinde bu izin gönderilecektir. Yerel lisans başvurusunda bulunmanıza gerek yoktur, zira hizmet alanı içindeyseniz KMRF zaten bilgilerinize sahiptir. Haulier permit system | Kent Prepared adresini ziyaret ederek Yerel Nakliyeci İzinleri hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Yerel teslimatlar ve limana erişmeye çalışmayan araçlar için izin gerekmeyecek ve kontrol noktasında ileriye doğru harekete izin verilecektir.

 
Volvo Trucks, Kayseri Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi’ne Volvo FM Teslimatı Gerçekleştirdi
 
Consolidation Center Faaliyete Geçti
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Yılın İlk Yarısında İhracat Arttı, İthalat Azaldı
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Haziran ayında takvim etkisi nedeniyle yaşanan ...
Dış Ticarete Deniz Yolu Damgası
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Tersane İstanbul’da üçüncüsü ...
UND Schengen Sürücü Vizeleri Sorunu - Durum Tespit Araştırması (Haziran 2024)
Uluslararası Nakliyeciler Derneği tarafından, Uluslararası yük taşımacılığı ...
 
Trafiğe Kaydı Yapılan Taşıt Sayısı Aylık Bazda Yüzde 18,4 Arttı
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2024 yılı Mayıs ayı Motorlu Kara Taşıtları ...
Bunu Yapmazsanız Ceza Yersiniz!
1 Temmuz 2024 itibari ile Romanya’da RO-E taşıma UIT Kodu ibraz etmeyen ...
Kamil Koç Bir Kez Daha Brandverse Awards’tan Ödülle Döndü
Türkiye’nin seyahat sektöründeki köklü ve öncü markası Kâmil Koç, dijitaldeki ...
 
Türkiye’nin Binek ve Hafif Ticari Araç Parkı 20,66 Milyonu Buldu!
Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği (OSS), sektörde bir ...
UND Başkan Yardımcısı Baykara: Lojistik Eko-Sistemi Oluşturmalıyız
9. Ekonomi ve Lojistik Zirvesi “Lojistikte Bütünsel Yaklaşımlar ve Yapak ...
Karasu-Köstence Ro-Pax Hattı 3 Temmuz 2024 Tarihinde Faaliyete Geçiyor
3 Temmuz 2024 tarihinde Sea Lines Türkiye’de Karasu ile Romanya’da Köstence ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Kalkınma Yolu
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
treylersondakikatürkiyekamyonumnewstruckkamyoncu haberler bus