Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
7 Ekim 2021 Perşembe - 14:55

Brisa’dan Sanal Asistan Hizmeti

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, yenilikçi dijital hizmetleri sayesinde müşteri deneyimini kolaylaştırmaya devam ediyor. Brisa, yapay zekâ tabanlı sanal asistanıyla lastik seçimine yeni bir soluk getiriyor. Türkiye’nin lider yapay zekâ şirketi CBOT işbirliğiyle geliştirilen ve lassa.com.tr ve bridgestone.com.tr üzerinden ve Lassa ile Bridgestone WhatsApp hesabından kullanıma sunulan sanal asistan müşterilerin sorularını cevaplayarak araçları için uygun lastik önerilerini sunuyor.

Brisa’dan   Sanal Asistan Hizmeti

Brisa, akıllı ve çevik kurum kültürü sayesinde yapay zekâ ve bulut tabanlı yenilikçi sistemleriyle müşteri deneyimini zenginleştirmeye devam ederken yeni sanal asistanıyla da müşteri deneyimini bir üst seviyeye taşıyor. İmza attığı sanal asistan projeleriyle bankacılıktan e ticarete, perakendeden sağlığa, eğitimden oyuna kadar pek çok farklı sektöre liderlik eden CBOT’un geliştirdiği asistan sektöre öncülük ediyor.

Yapay zekâ algoritması ve öğrenme yeteneği yüksek olan lastik bulma asistanı, kullanıcıların ihtiyacını hızlı bir şekilde anlayarak en uygun çözümü sunuyor. Kullanıcılar lassa.com.tr, bridgestone.com.tr, Lassa WhatsApp ve Bridgestone WhatsApp hesabında konumlanan sanal asistana yazılı olarak sorular sorabiliyor. Örneğin, kullanıcılar sanal asistan ile yazışarak aracın marka ve modelini verip lastik ebadını öğrenebiliyor, lastik fiyatlarını ve garanti süresini, basılması gereken hava miktarını, lastik otel hizmetini, en yakın bayinin adres ve telefonu öğrenebiliyor, bayinin konumunu haritada görebiliyor. Eğer kullanıcının sorusu belirlenen kapsamın dışında ise asistan hemen bir canlı destek temsilcisine yönlendiriyor. Kullanıcı aynı deneyim içinde canlı destek temsilcisi ile görüşerek istediği bilgiye erişiyor. Üstelik kullanıcılar araç markalarını ya da diğer ifadeleri doğru olarak yazmasalar dahi yapay zekâ yeteneği gelişmiş olan bu asistan soruları doğru anlıyor ve doğru cevabı veriyor.  Sunduğu müşteri deneyimi ile farklılaşan bu dijital hizmette sohbetin sabit bir akış üzerinden ilerlemesi de gerekmiyor; kullanıcı bilgileri kendi ifadeleri ve aklındaki sıra ile özgürce yazdığında sistem anlayabiliyor. Asistan lastik satın alma ve kullanma konusundaki konuları kullanıcıların sohbet ederek, telefon ile bir yeri aramadan, menüler arasında gezinmeden, vakit kaybetmeden anında erişebileceği hale getiriyor.

Dijital lastik bulucu bugüne dek 180 bin kullanıcının 350 bini aşkın sorusuna cevap verdi.

 
Tem Otoyolu'nda 2 Tır 1 Kamyon Ve 1 Kamyonetin Zincirleme Kazası
 
Dfds'nin Kadın İçin Taşıyoruz Projesi Liman Kenti Mersin’deki İhracatçılara Tanıtıldı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Euromaster’dan Lastik Oteli Hizmeti
Michelin Grubu çatısı altında Türkiye’nin 54 ilinde yer alan 154’e varan ...
Goodyear, Avrupa ve Türkiye’deki Tesislerinde Yenilenebilir Enerjiye Geçti
Goodyear’ın, Avrupa ve Türkiye’deki tesislerinde yenilenebilir enerjiye ...
Continental Geleceğin Teknolojisini Autoshow’da Sergileyecek
Teknoloji şirketi ve Premium lastik üreticisi Continental’in sponsorları ...
 
Prometeon Tyre Group'tan, Kocaeli'de Yeni Ar-Ge Merkezi Yatırımı
Prometeon Tyre Group olarak, Türkiye’ye yatırımlarını sürdürüyor. Bu doğrultuda; ...
Goodyear Lastikleri T.A.Ş. Ticari Lastikler Direktörü Temel Doğanay, ''Ticari Lastik Satışlarımızı Geçtiğimiz Yıla Oranla Yüzde 40 Artırdık''
Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear, 2021’in ilk yarısında ...
Michelin Askeri Lastikleri IDEF 2021 Fuarı’nda
Dünyanın en büyük 5 savunma sanayii fuarlarından biri olan ve Türk savunma ...
 
Goodyear, Altın İhracat Ödülü’nü Kazandı
Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear, Uludağ Otomotiv Endüstrisi ...
Brisa Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı Evren Güzel, "İş Ortaklarımızı Müşteri Deneyimini İyileştirecek Uygulamalar Tasarlama Konusunda Teşvik Ediyoruz"
Brisa, sektördeki öncü uygulamalarından biri olan Lastik Para ile bayilerine ...
Avrupa Le Mans Serisi Sezon Açılışında 26 Aracın Lastik Tedarikçisi Goodyear
17 Nisan’da başlayan Avrupa Le Mans Serisi’nde 42 araçtan 26'sı Goodyear ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
Kamyonsrc haberler newsfahrerkamyoncuşoförlkwdikkat