Türkiye’nin lider lastik üreticisi Brisa, MediaCat Felis Ödülleri’nde ’25.Yıldönümü İletişimi’ projesiyle Büyük Ödül almaya hak kazandı. Brisa’nın ödülü, Brand Week Istanbul çerçevesinde gerçekleşen ödül töreninde takdim edildi.
Brisa’dan Türk ve Japon kültürlerinin ortak değeri turna projesi…
Sabancı Holding ve Bridgestone Corporation ortaklığında 25. kuruluş yıldönümünü kutlayan Brisa, Japon ve Türk ortaklığına vurgu yapmak üzere ortak değerlerin birleştirici gücünden faydalanarak, iki kültürü sembolize edecek sürükleyici bir ana çatı oluşturdu. Tüm konsept ve iletişim çalışmaları, her iki kültürün de ortak değerlerinden turna üzerine kuruldu.
Brisa “25. Yıldönümü İletişimi” için çalışanları, tedarikçileri ve müşterilerini de kapsadığı; çalışanlar için 25. yıl kutlaması, çalışanlarla origami atölyesi, Brisa Akademi ve Müzesi’nin açılışı, basın toplantısı, gala gecesi, WWF işbirliğiyle “Turnalar Hep Uçsun” sosyal sorumluluk projesi, Brisa 25. yıl orkestrası özel konseri gibi iletişim çalışmalarına imza attı. Çalışanları ve uluslararası iş ortaklarıyla beraber yaptığı origamilerden oluşan ağaç ise 25. yıl anısına Brisa Müzesi’nde yer aldı.
Japon kültüründe uzun ömür, sadakat ve iyi şansın; Türk kültüründe ise umudun, refahın, bağlılığın ve şansın simgesi olan turnalar, Brisa’ya Felis’te İtibar Yönetimi ve İletişim kategorisinde Büyük Ödül’ü getirdi.