Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
12 Mart 2015 Perşembe - 16:51

Brisa’ya Kalite Ödülü

Brisa Müşteri İletişim Merkezi’nin hizmet kalitesi, Çağrı Merkezleri Derneği tarafından verilen EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası ile tescillendi

Brisa’ya Kalite Ödülü

Çok sayıda iş sürecini kapsayan bir dizi zorlu denetimden başarıyla geçen Brisa Müşteri İletişim Merkezi, Çağrı Merkezleri Derneği tarafından 11 Mart Çarşamba günü 11.03.2015 tarihinde  düzenlenen ödül töreninde,  Avrupa Birliği standartlarında hizmet sunulduğunu belgeleyen EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası’nı almaya hak kazandı.
 
Brisa Müşteri İletişim Merkezi, Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) tarafından verilen ve Avrupa Standardizasyon Komitesi'nce (CEN) hazırlanan "EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası" ile hizmet kalitesini tescilledi. “EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası” 11 Mart Çarşamba günü Turassist Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Metin Tarakçı tarafından, Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman’a takdim edildi.
 
Toplantıya Brisa adına Genel Müdür Hakan Bayman, Tüketici Ürünleri Pazarlama Satış Genel Müdür Yardımcısı Levent Akpulat, Tüketici Ürünleri Pazarlama Direktörü Egemen Atış,  ve Turassist adına Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu katıldı.  
 
Ödül töreninde yaptığı konuşmada Brisa’nın müşteri odaklı çalışma anlayışına verdikleri önemi vurgulayan Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, "Brisa olarak yolculuğun geleceğini tasarlama vizyonumuz doğrultusunda, tüm paydaşlarımız için mükemmel bir deneyim sunmak için çalışıyoruz. Müşteri İletişim Merkezimiz de müşterilerimizin sesimizi duyduğu ilk nokta olması sebebiyle, müşteri deneyimi açısından kritik bir öneme sahip. Bu sebeple, Müşteri İletişim Merkezi’mizi; müşterilerimizin diledikleri zaman  kolayca her kanaldan ulaşabilecekleri, işlemlerini en hızlı şekilde gerçekleştirebilecekleri ve etkin çözümler bulabilecekleri bir etkileşim merkezine dönüştürmek için yola çıktık ve başarılı olduk. Ancak bu başarının ölçülebilmesi ve hangi iyileştirmelere ihtiyaç duyulduğunun belirlenmesi bizim için çok önemliydi. Biz de bu doğrultuda, müşteri iletişim merkezimizi uluslararası standartlara göre değerlendirmek ve sunulan hizmetin kalitesini belgelendirmek istedik. Brisa çatısı altında, sadece Müşteri İletişim Merkezi’mizi değil,  ürün ve hizmet sunarak son tüketiciye dokunduğumuz tüm birimlerimizi, insan odaklı yaklaşımımızı yansıttığımız son derece önemli platformlar olarak görüyoruz. 360 derece hizmet anlayışımızı hayata geçirirken yüksek kalite standartlarımızdan taviz vermeyerek paydaşlarımıza ve müşterilerimize değer katmayı sürdürüyoruz” dedi.
 
Sertifikalandırma sürecinde yapılan denetimler hakkında da bilgi veren  Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama Direktörü Egemen Atış, konuyla ilgili: "EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası, bir çağrı merkezinin altyapısından başlayıp müşteri memnuniyetine kadar giden tüm süreçlerinin kontrol edilmesini ve gözden geçirilmesini sağlıyor. Sertifika denetimlerinin en önemli katkısı ise, şirket bünyesindeki müşteri memnuniyetine yönelik tüm süreçlerdeki mevcut durumu ve yapılabilecek iyileştirmeleri göstermesi. Brisa Müşteri İletişim Merkezi, Müşteri İlişkileri süreçlerini ISO 10002 Standartlarına uygun yönetmesi nedeniyle, EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası’nın de birçok gerekliliğini yerine getirmekteydi. Belgelendirme sürecinde iş süreçlerimizi, sözleşmelerimizi, hedeflerimizi ve müşteri temsilcisi memnuniyetini tekrar gözden geçirerek, iyileştirmeye açık alanlarımızda düzenlemeler yaptık. Bu iyileştirmeleri belirli uluslararası standartlara göre takip etmemizin bize büyük fayda sağlayacağına inanıyoruz. Belgelendirme şirketlerinin çok yeni bir belgelendirme olan EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası için nasıl bir çalışma yürüttüklerini incelerken; Çağrı Merkezleri Derneği’nin Bureau Veritas ile işbirliği yapması, Çağrı Merkezleri Derneği’nin sektörün referans noktası olması, standardın gerekliliklerini etkin anlayabilmesi ve Çağrı Merkezi süreçlerine hakim olması nedeniyle belgelendirme sürecinde bize güven verdi” dedi.
 
Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Metin Tarakçı, yaptıkları çalışmalarla bu sertifikayı almaya hak kazanan Brisa Müşteri İletişim Merkezi ekibini tebrik ederek sertifikalarını takdim ederken şunları söyledi: “Hızlı bir gelişim gösteren sektörümüzün sağlıklı bir şekilde büyüyebilmesi için hizmet kalitelerinin belgelendirilmesi konusundaki çalışmalarımız büyük önem taşıyor. Çağrı merkezleri için özel hazırlanmış bir içeriğe sahip olan bu sertifikasyon ile sektörümüzde sunulan hizmetlerde standardizasyon sağlanırken, sertifikaya sahip olan firmalar da süreçlerinin etkinliğini artırıyor ve rekabet anlamında önemli avantajlar elde ediyorlar. Diğer yandan vatandaşlarımız da daha iyi ve standart seviyede bir hizmete kavuşuyorlar. Çağrı Merkezleri Derneği olarak Türkiye’yi temsilen üyesi olduğumuz ECCCO da (European Confederation Of Contact Centre Organisations) bu belgeyi tüm Avrupa’da yaygınlaştırmak için çalışmalar yürütüyor. Benzer bir sürecin Türkiye’de bizim tarafımızdan gerçekleştirildiğini söyleyebiliriz. Önümüzdeki dönemde bu sertifikaya sahip kurumların sayısının hızla artacağını öngörüyoruz ve Çağrı Merkezleri Derneği olarak bu yöndeki çalışmalarımıza hızla devam etmeyi hedefliyoruz. Ayrıca Brisa Müşteri İletişim Merkezi’nin belgelendirme sürecinde Çağrı Merkezleri Derneği’ni tercih etmesinden büyük memnuniyet duyduğumuzu da belirtmek isterim.”

 
MAN Motor Revizyon Kitleri büyük avantajlar sunuyor
 
Pirelli Lastikleri Sanata Dönüştü!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
MAN Motor Revizyon Kitleri büyük avantajlar sunuyor
MAN, orijinal yedek parçalardan oluşan ve çok özel fiyatlarla sunulan ...
Etis, Orta Anadolu’daki ilk lojistik merkezini açtı
Bölgesel büyüme stratejisi doğrultusunda lojistik hareketliliğin yoğun ...
Ford Trucks Bayi Yatırımları Sakarya’da Devam Ediyor
Ford Trucks’ın 2015’teki ikinci 4S plazası Sakarya’da açıldı. Ford Trucks ...
 
Tunus Heyeti Otokar Fabrikasını Ziyaret Etti
Geniş ürün gamıyla sadece Türkiye değil, dünyanın dört bir yanında müşterilerin ...
Goodyear, Yine Bir İlke İmza Atıyor...
Goodyear, bu yılki Cenevre Uluslararası Motor Show'da kendi elektriğini ...
Reiser Schwertransport 8 Dingilli Kassbohrer Hidrolik Low-Bed Teslim Aldı
Almanya merkezli özel yük taşıma hizmetleri sağlayıcısı Reiser Schwertransport ...
 
Ford Otosan’da Dünya Kadınlar Günü Kutlandı
Dünya Kadınlar Günü etkinliklerinde Ford Otosanlı kadın ve erkek çalışanlar ...
Kış sertifikalı ilk yaz lastiği CrossClimate yollarda
Ar&Ge devi Michelin’den sektörde çığır açacak bir yenilik daha geliyor. ...
2014 Yılın Filo Yöneticisi Ödülleri sahiplerini buldu
Dünyanın lider filo kiralama şirketi LeasePlan ve Ekonomist dergisinin ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
türkiyeşoförsrcdikkatbus haberler newsfahrerKamyon