Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
25 Şubat 2012 Cumartesi - 13:44

Cenevre’de sergilenecek Kangoo, yeni ‘Energy’ motorlarıyla yakıt tüketiminde yeni bir rekor kırdı

• Kangoo Z.E.’nin 2011 yılı sonlarında piyasaya sürülmesinin ardından, Renault Kangoo’nun içten yanma motorlu versiyonu, Energy dCi 90 ve 75 olmak üzere iki yeni motorun eklenmesiyle yeniden gündeme geldi. • Renault Kangoo’nun Hafif Ticari Araç kapsamında yer alan bu iki motor versiyonu 4.4 litre/100km (115g CO2/km’ye eşit) ile kendi sınıflarında minivan segmentinde en tutumlu araç olarak yakıt tüketim alanında yeni bir rekor kırdı. Toplamda, kullanım maliyeti tasarrufu yüzde 14’e ulaştı. • Kangoo, Energy dCi 90 ve 75 motor versiyonlarını sunan ilk model olarak, böylelikle Formula 1’in teknolojik üstünlüğünü dünyanın her yerinde yollardaki araçlara taşımış oldu. Avrupa küçük van pazarındaki lider konumunu sürdüren Kangoo, diğer markaların hafif ticari araç segmentinde referans olmaya devam ediyor. • Kangoo Energy dCi 90 Cenevre Motor Fuarında sergilenecek ve Fransa’da Mart ayında satışa çıkacak. Türkiye’de Kangoo Multix modelinin 90 HP’lik motor seçeneğinin, 2012 sonunda satışa sunulması planlanıyor.

Cenevre’de sergilenecek Kangoo, yeni ‘Energy’ motorlarıyla yakıt tüketiminde yeni bir rekor kırdı

2012 Cenevre Motor Fuarı, yepyeni Energy dCi 90 dizel motora sahip Renault’nun ünlü minivan modeli ile tanışacak. Teknolojik açıdan üstün özelliklere sahip bu Energy dCi 110 versiyonu kapsamında, Kangoo Mulitx ve Kangoo Express versiyonları, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu açısından sınıfının en tutumlu modeli olma özelliği taşıyor.

Kangoo Energy dCi 90 ve 75 rekor seviyede sadece 4.4 litre/100 kmlik düşük NEDC kombine devirli yakıt tüketimi sunuyor, bu değer 115g CO2/km eşit. İki yeni motor aynı zamanda düşük kullanım maliyetine önemli ölçüde katkıda bulunuyor. Yüzde 16’lık yakıt tasarrufuna ek olarak, toplamda, kullanım maliyet tasarrufu yüzde 14’e ulaşıyor.
Energy dCi 90 ve 75, Renault’nun Formula 1 yarışlarına katılmasından kaynaklanan özellikleri içeren üstün teknolojiye sahip. Örneğin, DLC-kaplı supap iticileri, otomobil yarışlarında yıllardır kullanılmakta olan bir tekniği (Diamond Like Carbon) kullanmaktadır. DLC’nin mekanik özellikleri sürtünmeyi önemli ölçüde azaltıyor ve enerji verimliliğini artırarak üstün performans ve kontrollü yakıt tüketimi sunuyor
Energy dCi motorlarda ayrıca ESM (Energy Smart Management- Akıllı Enerji Yönetimi) fren / yavaşlama enerji kazanımı, aşağıdaki artı navantajlar nedeniyle sürücünün ve araçta bulunanların konforunu artırmak üzere geliştirilmiş en son jenerasyon Stop&Start sistemi:

- yavaş akan trafikte motorun istenmeden durmasının önlenmesi: Stop&Start sisteminin yeniden başlatılması için aracın hızı saatte 4 km aşmalıdır,
- audio/navigasyon sistemleri kapalı iken kabin sıcaklığında dalgalanma olmaz,
- vantilatör fan hızının motor durduğunda azalması nedeniyle daha az gürültü.Aracın dinamik özellikleri, en son motorlarla her zamankinden daha da etkili hale geldi. 90bg versiyonun en yüksek tork değeri 200Nm’dir, gerçek bir sürüş keyfi sunmak için 1,750 rpm’ye sahiptir ve çok düşük devir sayılarıyla performanslı bir hızlanma sunar. Energy dCi 75 versiyonun maksimum gücü 75bg, Maksimum tork 180Nm 1,750 rpm’de sunuluyor.
 
Kısaca Renault Energy motorları: 
  • F1’de Renault tarafından ulaşılan üstün teknolojiye dayalı performans: Energy sınıfı motorlar Renault’ya, motorsporlarında elde ettiği teknolojik üstünlüğü müşterilerine sunma olanağı sağlıyor. F1’deki 35 yıllık deneyimi ve kazandığı 10 kez elde edilen takımlar dünya şampiyonluğu ile bu sınıf düzeyinde eşsiz bir teknoloji paketi sunma olanağı buldu.
  • Ortak paydalar: önemli ölçüde yakıt tüketimi, CO2 emisyonları, tasarrufu, gerçek sürüş keyfi ve bütün alanlarda çok yüksek bir kalite standartı. 













Bu yeni motorun piyasaya sürülmesi, bir dizi elektrikli güç aktarma organlarının geliştirilmesiyle birlikte içten yanmalı motorlar için yeni teknolojilerin sunulması ile Renault’nun CO2 emisyonları konusunda Avrupa’nın bir numaralı markası olabilmesi için şirketin güç aktarma organlarına yönelik stratejisinde yeni bir aşamanın başlangıcını oluşturuyor. Bu girişim, geçen yıl yakıt verimliliği ve performansını birleştiren birkaç yeni motorun lansmanı ile somut hale geldi. Energy dCi 90 ve 75’in devreye girmesi ile mevcut Energy sınıfı motor sayısı yediye yükseldi.
Türkiye’de Kangoo Multix modelinin 90 HP’lik motor seçeneği, 2012 sonunda satışa sunulması planlanıyor.
Renault van: kendi sınıfında öncü

Kangoo Z.E., Ekim 2011’deki lansmanının ardından, “International Van of the Year 2012” unvanını kazandı. Renault’nun Van modelleri ise, yeni Energy dCi 90’ın sunulmasıyla yenilikçi ve çevreye daha saygılı motorlar olmaları nedeniyle dikkat çekmeye devam ediyor.

1998 yılından bu yana marka, özellikle hafif ticari araçlardaki hareketli arka tavan kapağı ve sürgülü yan kapılar, elektrikli araçlar ve Energy sınıfı motorlar gibi özel yeniliklerin geliştirilmesiyle Avrupa küçük van pazarındaki lider konumunu sürdürüyor ve diğer markaların hafif ticari araç segmentinde referans olmaya devam ediyor.

 
Saffet ULUSOY Beyefendi Başkanların efsanesiydi.
 
LPG'nin kapalı park mücadelesi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Saffet ULUSOY Beyefendi Başkanların efsanesiydi.
Hiç kimse önünde eğilip bükülmeyen gösteriş için caba göstermeyen., Memleketi ...
Özer: Yüzde 100 yerli oto biraz zor
Toyota Türkiye CEO’su Orhan Özer, yerli otomobil yapılacağına inandığını ...
UTİKAD BAŞKANI GENÇ LOJİSTİKÇİLERLE BULUŞTU
UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Turgut Erkeskin, lojistik sektörüne nitelikli ...
 
Volkswagen turu tamamladı!
Volkswagen, geçen yıl 15,4 milyar euro net kar etti
Volkswagen Ticari Araç, 2011 yılında ödüle doymadı
Volkswagen Ticari Araç Amarok’tan Transporter’a, Caddy’den Crafter’a tüm ...
ALAIN PROST: RENAULT MARKASININ YENİ ELÇİSİ
• Alain Prost ile Renault arasındaki 1976’ya kadar uzanan zaferlerle dolu ...
 
“Ford Sürüş Akademisi”, Eskişehir Emniyet Müdürlüğü polislerine, “Güvenli Sürüş” eğitimi verdi
Otomotiv sektörünün Pazar lideri Ford Otosan, “Ford Sürüş Akademisi” programı ...
Saab’ı BMW mi alıyor?
Bundan iki yıl önce BMW’den otomobil parçaları ve teknoloji satın alan ...
Doğalgazlı Otobüs Üretti,Pazarını Genişletti
MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. CEO’su Tuncay Bekiroğlu, Ankara’daki ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
newsdikkatşoförtruckkamyonumsrcbusKamyonlkw