Dünyanın en büyük otomotiv tedarikçilerinden Continental, kullanıcılarının yolda veya ihtiyaç halinde en hızlı çözümü bulmalarına yardımcı olmak amacıyla Çağrı Merkezi açtı.
Kullanıcılar, 444 8 258 numaralı Continental Çağrı Merkezi’ni arayarak ihtiyaç duydukları konularda destek alabilecek, sorularına etkin ve hızlı bir şekilde yanıt bulabilecekler.
Son yıllarda müşteri memnuniyetinin temel yapı taşlarından bir tanesi haline gelen Çağrı Merkezleri sayesinde tüketiciler, ihtiyaç halinde bir telefonla destek alabiliyor. Continental, kullanıcılarıyla doğrudan ve sağlıklı iletişim kurmak amacıyla hayata geçirdiği Çağrı Merkezi ile kullanıcılarını yine yarı yolda bırakmayarak, onlara hızlı çözümler sunabilecek.
Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden Continental, 1 Temmuz itibariyle Continental Çağrı Merkezi’ni hizmete sundu. 8.30-18.30 saatleri arasında hizmet veren çağrı hattı ile kullanıcılar lastikle ilgili bilmek istedikleri tüm sorularının yanıtlarına bir telefonla cevap bulabilecekler. Kullanıcılar Çağrı Merkezi sayesinde kendi araçlarındaki lastikleri, yeni lastikler ve lastik inceleme talepleri gibi birçok çeşitli konuda destek alabilecekler. Uygun lastik ve hava basıncıyla ilgili önemli bilgi ve yönlendirmelerde de bulunan Çağrı Merkezi ile kullanıcılar ihtiyaçlarına kolayca yanıt alabilecek.
Continental Çağrı Merkezi’nde bulunan müşteri temsilcileri gelen soru ve taleplere bilgi aktarımında bulunurken, aynı zamanda gerekli yönlendirmeleri de sağlayacak. Böylece üst düzey hizmet kalitesini bir adım daha öteye taşıyacak olan Continental, tüketicilerine hızlı ve kaliteli bir bilgilendirme hizmeti sunmayı hedefliyor.