Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
4 Mart 2015 Çarşamba - 12:12

Çorum Ulaş A.Ş., Allison’u Tavsiye Ediyor

Çorum Ulaş A.Ş. Haziran 2013’den bu yana Allison donanımlı yeni Isuzu Citibus otobüsleri kullanıyor ve Allison donanımlı filosunu genişletmeyi planlıyor.

Çorum Ulaş A.Ş., Allison’u Tavsiye Ediyor

1995 yılında özelleştirmeye giden Çorum Belediyesi, toplu taşımacılığın tek elden yürütülmesi için Çorum Ulaş A.Ş.’yi görevlendirdi. Kent halkının toplu ulaşım ihtiyacını karşılamak amacıyla hizmet veren tek firma olarak Çorum Ulaş A.Ş., 2013 yılının ortalarında filosuna kattığı ilk Allison 2100 serisi tam otomatik şanzıman donanımlı 5 adet Isuzu Citibus otobüslere kadar 46 adet manüel şanzımanlı otobüs ile hizmet sunuyordu. Şimdi ise Allison tam otomatik, Çorum Ulaş A.Ş.’nin tercih ettiği şanzıman donanımı oluyor.

Ulaş A.Ş. İdari ve Mali İşler Müdürü aynı zamanda Çorum Ulaş Özel Halk Otobüsleri A.Ş. Başkan Yardımcısı Zafer Bolat konuyla ilgili olarak; “Yakıt tasarrufu ve tüm diğer avantajlar bakımından tam otomatik şanzımanlar ile sağlanan sonuçlardan oldukça memnunuz. Gelecekte de filomuz için alımlarımızı Allison donanımlı otobüsler ile yapmayı planlıyoruz,” dedi.

Çorum’daki her bir otobüs 25 kilometrelik güzergahta günde yaklaşık 300 km yol kat ediyor. Allison donanımlı Isuzu otobüsleri bir yılı aşkın bir süredir kullandıklarını dile getiren Bolat, söz konusu otobüslerin bakım, onarım ve işletim maliyetlerini düşürdüğünü belirterek; “Uzun yıllar boyunca manüel otobüsler kullandık. Dolayısıyla debriyaj değişimi ve beklenmeyen arızalar nedeniyle işletim maliyetlerimizin zaman zaman planlarımızın dışına çıkarak artış gösterdiğini söyleyebiliriz. Allison donanımlı otobüsleri kullandığımız bir yılı aşkın zaman sürecinde maliyetlerimizi daha iyi gözlemleme ve karşılaştırma şansımız oldu,” diyor.

Çorum’da hizmet veren bir şehir içi otobüsü yıllık olarak ortalama 100.000 – 120.000 km arasında yol kat ediyor. Araçları teslim aldıktan sonra Allison tam otomatik şanzıman donanımlı Isuzu Citibus otobüsler ile araç başına 150.000 km’nin üstünde sürüş yaptıklarını belirten Zafer Bolat; “17 ay devam eden bir sürüş periyodundan sonra manüel ile tam otomatik şanzımanların bakım ve onarım gereklilikleri incelendiğinde aradaki fark açıkça görülebiliyor. Allison tam otomatik şanzımanlar için programlanan yağ değişimlerini gerçekleştirmek yeterli oluyor. Tam otomatik şanzımanlar kullanıldığında sürücü kaynaklı yanlış kullanımlar söz konusu olmadığı için beklenmedik arızalarla karşılaşmıyoruz,” diyor.

Bolat: “Sürücülerimiz, Allison donanımlı Isuzu otobüsleri her türlü hava ve trafik koşullarında kullanıyorlar. Şimdi ise tüm sürücülerimiz, manüel otobüsler yerine tam otomatik otobüsleri kullanmak istiyorlar. Bu nedenle tüm araçlarımızı tam otomatik şanzıman donanım ile yenilemeyi planlıyoruz,” dedi.

Isuzu Citibus otobüslerde kullanılan Allison 2100 modeli, motorları 172kW (230hp) gücüne kadar olan otobüsler için uygundur. Allison 2100, Allison'ın patentli tork konvertörü ve Kesintisiz Güç TeknolojisiTM, altı ileri bir geri vites seçenekleri, daha sessiz performans için helisel dişliler, sarsıntısız ve ekonomik vites değiştirme stratejileri için ise gelişmiş elektronik kontroller gibi özellikleri ile ön plana çıkıyor.
 

 
Dacia, Cenevre'de 10.Yılını Kutluyor
 
DHL Express Türkiye’yi Lojistik Dağıtım Merkezi Yapmayı Hedefliyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Dacia, Cenevre'de 10.Yılını Kutluyor
Dacia bu yıl 10. başarı yılını kutluyor. Logan modeli Avrupa ve Akdeniz ...
​Cenevre’nin yıldızlarının tercihi Pirelli
Premium segment araçların tercih edilen orijinal ekipman tedarikçisi Pirelli, ...
Civic Type R’dan pist rekoru
Cenevre Otomobil Fuarı’nde üretim versiyonuyla boy gösteren Honda Civic ...
 
Renault Kadjar 2015 Cenevre Fuarı’nda
Renault’nun yepyeni crossover modeli, Cenevre Otomobil Fuarı’nda dünya ...
Goodyear, Cenevre Motor Show 2015’te
Goodyear, bu yılın başlarında sekiz ebatta piyasaya sunduğu ve lastik ...
İnovasyon Lideri Michelin’e İki Ödül Birden
Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, Lastik Teknolojisi ...
 
V2 İstanbul Kupası Yarışında Pist Rekoru
V2 İstanbul Kupası 2015’in ikinci yarışı İzmit Körfez Pisti’nde düzenlendi. ...
İhracat "Çizme"yi Aşınca, Taşımalar Durdu
İtalya tarafından Türkiye ulaştırma firmalarına verilen geçiş belgelerinin ...
Shell'de Yeni Atama
Gelişmiş teknolojisi ve yenilikçi yaklaşımlarıyla Türkiye'nin önde gelen ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
lkwsrctreylerşoförtürkiyeKamyondikkatbusnews