DSV Türkiye 2012 yılı %40 büyüme hedef ve stratejileri doğrultusunda ilk adımı attı, DSV Türkiye 2011 yılında almış olduğu ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Sertifikası'nın yenileme süreclerine devam etmekte olup, bu sertifikayla yerli - yabancı tüm müşterilerine dünya standartlarında hizmet verebileceğini de belgelendirmiş oldu. DSV Hava ve Deniz Taş. A.Ş. Genel Müdürü Ozan ÖNDER ayrıca, 2012 yılında Kaldes Danışmanlık firması ile yollarına devam edeceklerini ve 2012 yılı büyüme stratejilerinde müşteri odaklı vizyonlarının gelişimi için daha fazla çaba sarfedeceklerini bildirdi.
DSV Türkiye merkezinde yapılan tören ile Kaldes Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Uluslararası Kalite Uzmanı Baver Cengiz tarafından Teşekkür Belgesi, DSV Türkiye adına DSV Hava ve Deniz Taş. A.Ş. Genel Müdürü Ozan ÖNDER’ e takdim edildi. Ozan ÖNDER bunun birlikte Türkiye'de bir ilki gerçekleştirerek aynı anda 6 adet yeni belge alımını için anlaşma imzaladı. DSV Türkiye'nin kuruluşundan bu yana her zaman sektörde yapılmayanı yaparak pazarda söz sahibi olduklarını aktaran Ozan ÖNDER vermiş oldukları kaliteli hizmetin sektörde bir ilk olduğunu ve bundan ödün vermeyeceklerinin altını çizdi.
DSV Türkiye 6 Kalite Belgesi'ne aynı anda başvuruyor!
DSV Hava ve Deniz Taş. A.Ş. Genel Müdürü Ozan ÖNDER ayrıca; taşımacılık sektörünün amacının müşteriyi memnun etmek olduğunu, hizmet kalitesi, güvenilirlik ve rekabet gücünün bir tescili olan ISO 9001:2008 ve şu an almak için başvuru yaptıkları 6 adet sertifika ile bunu Türkiye'de resmi olarak belgelediklerini söyledi. Sektörde hiç bir firmanın aynı anda tüm belgelere sahip olmadığını ve hizmet kalitesine bu kadar güvenerek aynı anda 6 belge almak için eğitim ve zorluklara girmeye cesaret edemediğini bildiren Ozan ÖNDER: “Bu yaptığımız ile çalışanlarımıza ne kadar güvendiğimizi ortaya koymak istedik, bu bir takım oyunu ve biz iyi oynuyoruz,” dedi.
Kaldes Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Uluslararası Kalite Uzmanı Baver Cengiz ise yaptığı konuşmada, taşımacılık ve hizmet sektörü için ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi'nin öneminin her geçen gün daha da artmakta olduğunu, ancak bu belgeyi hizmet sektöründe hak ederek almanın zor olduğunu, zor olduğu kadar da anlamlı olduğunu söyledi. Baver Cengiz: “Kuruluş amacını, müşteri memnuniyeti ve kaliteli hizmet anlayışı üzerine inşa eden DSV Türkiye, şirketimiz öncülüğünde bu belgeyi almaya hak kazandı. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum," dedi.
DSV Hava ve Deniz Taş. A.Ş. Genel Müdürü Ozan ÖNDER, 9 şube ve 200 çalışanı bulunan DSV Türkiye’nin tek bir noktadan bu belgeyi almadığını tüm çalışanların egitim süreçlerinin DSV Şirketler Grubu Bilgi Teknolojileri ve Kalite Müdürü Erhan Dosdoğru yönetiminde, İnsan Kaynakları Müdürü Şehnaz Balçık ile diğer çalışanların katılımılarıyla Kaldes Danışmanlık tarafından gerçekleştirildiğinin ve bu zorlu süreçte göstermiş oldukları azim ve çabaları içn ayrıca teşekkürü bir borç bildiğini sözlerine ekledi. Şirketin 2012 yılında istihdamlarınında büyüme stratejilerine paralel %40 artıracağını ve bu süreçte tüm müşterilerine aynı servis ve hizmet kalitesini vermek için eğitim saatlerini iki katına çıkartacaklarını ve sürekli iyileşme çerçevesinde bir adım daha kaydedeceklerini bildirdi.
DSV Türkiye Sertifika Çalışmaları
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistem Sertifikası
OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistem Sertifikası
ISO 14001 Çevre Yönetim Sistem Sertifikası
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistem Sertifikası
ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistem Sertifikası
TS 11595 Hizmet Yeterlilik Belgesi