18 yıllık sektör tecrübesine sahip ve 2009 yılından bu yana DSV Türkiye Hava ve Deniz Taşımacılığı A.Ş.’de Satış ve Pazarlama Direktörü olarak görev yapan Serhat Şen, 2013 yılını değerlendirdiği açıklamasında şunları söyledi: “2013 yılında DSV Hava ve Deniz Satış Departmanı olarak İstanbul’da yeni bir yapılanmaya gidildi. İstanbul’u 12 bölgeye ayırdık ve her bölge için bir satış yönetmeni arkadaşımızı görevlendirdik. Yeni uygulama ile müşterilerimizle daha efektif bir komünikasyon sağlayarak iş hacimlerimizi artırdık. Ayrıca, satış bünyesinde 2010 yılında kurulan “Trade Lane Management” ve “Key Account Management” departmanlarının iş hacimlerinde de ciddi artışlar gözlemlendi. 2013 yılında da agresif satış politikasıyla bütçe hedeflerimizin üzerinde seneyi tamamladık. Satış faaliyetlerinde hava taşımacılığında %10, deniz taşımacılığında %13 ve proje taşımacılığında ise %40 büyüme geçekleştirdik. Ayrıca, Türkiye’den karar verilen ihale kapsamındaki işler için özel bir ekip kurarak hava ve deniz taşıma ihalelerindeki payımızı ciddi oranda artırdık.”
DSV Türkiye Hava ve Deniz Taşımacılığı A.Ş. Satış ve Pazarlama Direktörü Serhat Şen, şirketin 2014 yılı hedefleri ile ilgili satış faaliyetlerinde %15 ila %20 arasında artış beklediğini söyleyerek sözlerini şöyle sürdürdü: “DSV agresif satış politikasına 2014 yılında da devam edecek. Global ve kurumsal yapının yanındaki agresif satış ve hızlı karar alma ve uygulamaya geçirebilme kabiliyeti bizi rakiplerimize göre bir adım öne geçiriyor.”
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |