Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
13 Aralık 2024 Cuma - 12:42

Diginak Şirket Evlikleri İle Büyümesini Sürdürecek

2024 yılında yüzde 300 büyüme kaydeden Diginak, İngiltere ofisini faaliyete geçirdi. Şirket evlilikleri ve satın almalarla büyüme kararı olan firma, global oyuncu olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

Diginak Şirket Evlikleri İle Büyümesini Sürdürecek

Dijital lojistik sektörünün öncü isimlerinden biri olan Diginak, 2024 yılında % 300 büyüyerek hedeflerine ulaşmanın gururunu yaşıyor. Firma, bu başarının ardından yeni stratejik adımlar atarak yükselişini sürdürmeyi planlıyor. Diginak CEO’su Oğuzhan Karaca’nın verdiği bilgiye göre; yeni nesil fintek girişimi, şirket evlilikleri ve satın almalar yoluyla yatay ve dikey entegrasyonunu güçlendirecek yeni bir döneme giriyor.

İngiltere Operasyonu ile Global Yolculuk

2024 yılında elde edilen büyümeyi takiben Diginak, İngiltere operasyonlarını başlatma kararı aldı. Şirket, dünya çapında lojistik pazaryeri oyuncusu olma hedefiyle uluslararası operasyonlarını yaygınlaştırmayı planlıyor. Diginak CEO’su Oğuzhan Karaca, konuya dair yaptığı açıklamada, şunları ifade etti:

“Taşımacılık hizmetini uçtan uca dijitalleştiren yeni nesil akıllı lojistik platformu Diginak.com için 2024 yılı hedeflerimize ulaştığımız ve geleceğe yönelik önemli adımlar attığımız bir yıl oldu. Bu sene 22 Milyon km yol ettik, 1,3 Milyon ton Yük taşıdık. 1000’ e yakın KOBİ’ ye hizmet verdik, 40 Bine yakın kamyoncu ile çalıştık. İngiltere operasyonumuz, global ölçekte daha büyük bir oyuncu olma yolunda stratejik öneme sahip. Yeni teknolojiler ve yenilikçi yaklaşımlarımızla sektöre değer katmaya devam edeceğiz.”

Yeni Fintek Yatırımı ile Hizmet Yelpazemizi Genişleteceğiz!

Dijinak.com olarak 2023 yılında 4 kat büyüme ve 1 milyon ton yük taşımayı hedefi ile yola çıkmıştık. Bu yıl ise organik büyümememiz neticesinde; 2024 yılı sonunda çalışan başına ciromuzu 1,5 Milyon dolara çıkarmayı başardık. Geçtiğimiz yıllarda İdacapital tarafından yürütülen innovate21st hızlandırma yatırım programı kapsamında toplamda 15 milyon dolar değerleme üzerinden yatırım almıştık. Geldiğimiz noktada firmamız kendi özkaynakları ile kendi yatırım yapabilecek pozisyona ulaştı. Büyümek için iş prensiplerimizden ve kaliteli hizmet anlayışımızdan ödün vermek niyetinde değiliz. İlkesel tutumumuz çok net. Bölgenin yıldız oyuncusu olma hayaliyle yola çıktık.”

Şirket Evlilikleri İle Gücümüze Güç Katacağız!

Diginak, hizmet yelpazesini daha da genişletmek amacıyla bir fintek şirketine yatırım yapmayı planladığını da duyurdu. Bu yatırımla birlikte Diginak, finansal teknolojiler alanındaki yeniliklerden faydalanarak lojistik ekosistemine daha fazla değer katmayı hedefliyor. Şirket, lojistik ve fintek entegrasyonuyla müşterilerine çok daha kapsamli hizmetler sunmayı planlıyor.

2025 Yılında Lojistik Sektörü ve Dijital Pazaryeri Trendleri hakkında da bilgi veren Oğuzhan Karaca konuşmasını şöyle son verdi:

“Lojistik sektörü, 2025 yılında dijitalleşme ve yenilikçi teknolojilerle büyümeye devam edecek. Diginak, sektördeki öne çıkan trendleri ve fırsatları yakından takip ederek sektörde lider konumunu korumayı hedefliyor. Yapay zeka teknolojilerinin lojistik sektöründeki rolü daha da önem kazanacak. Taşıma rotası optimizasyonundan, envanter yönetimine kadar birçok alanda AI tabanlı çözümler verimliliği artıracak. Dijital lojistik pazaryerleri, şirketlerin küresel pazarlara daha kolay erişim sağlamasına olanak tanıyor. Bu platformlar, KOBİ'lerden büyük şirketlere kadar geniş bir müşteri kitlesine hitap edecek.

Karbon Ayak İzini Azaltmalıyız!

Öte yandan sürdürülebilirlik, lojistik dünyasında ana trendlerden biri haline gelecek. Alternatif yakıtlar, elektrikli araçlar ve karbon emisyonunu azaltan lojistik uygulamaları, sektörün geleceğini şekillendirecek. Türkiye, coğrafi konumu ve lojistik kapasitesiyle dijital lojistik segmentinde büyük bir potansiyele sahip. TransAvrupa koridorlarının merkezi olan Türkiye, uluslararası ticaret akışında stratejik bir rol oynamaya devam ediyor. Türkiye genelinde günlük toplam nakliye işlem hacmi 1 milyar TL’ye ulaştı. Oldukça büyük bir pazardan ve iş fırsatlarından bahsediyoruz. Diginak, Türkiye pazarındaki bu fırsatları değerlendirmek üzere altyapı yatırımlarını ve iş birliklerini artırmayı hedefliyor.”


 
Ağır Yükün Güçlü İsmi Ekay & Aytaş’tan 7 Tırsan Low-Bed Yatırımı
 
Lojistik Sektöründe Sıfır Karbon Hedefine Nasıl Ulaşılır?
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
TREDER, 5. Robotik Kodlama Sınıfını Kahramanmaraş’ta Açtı
Treyler Sanayicileri Derneği (TREDER), gençlerin teknolojiyi kavrayarak ...
Rusya Federasyonu Karayolu Taşımacılığı Tüzüğünde Yapılan Değişiklikler
UND'nin paylaşımı üzerine, Moskova Büyükelçiliğinden alınan yazıda, Rusya ...
''Taşımacılıkta İlave Belgelerle Yol Açıldı''
UND yaptığı açıklama ile; Yunanistan, Macaristan, Rusya ve Kazakistan'da ...
 
TREDER; Knorr-Bremse, Mobilite, LID İşbirliğiyle Konya’da Eğitim Verdi
Türk treyler sektörünün tek temsilcisi Treyler Sanayicileri Derneği ile ...
UND, Türkmenistan Ulaştırma Kongresinde Sektör Taleplerini Gündeme Getirdi
Türkmenistan, UNECE bünyesinde gerçekleştirilen çalışmalar sonucunda dünyaya ...
Shell ve UND, Uluslararası Taşımacılıkta Güç Birliği ile Yenilikçi Çözümler Sunuyor
Shell Filo Çözümleri ve Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) arasında ...
 
Cengiz Eroldu: Avrupa’da Pazar Daralırsa Fazla Üretimin Türkiye Pazarına Kayma Riski Olabilir!
Almanya başta olmak üzere Avrupalı otomotiv markalarında yaşanan sıkıntılı ...
Shell ve UND, Uluslararası Taşımacılıkta Güç Birliği ile Yenilikçi Çözümler Sunuyor
Shell Filo Çözümleri ve Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) arasında ...
Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi (UTTS) Montaj Başvuruları Erişime Açıldı!
8 milyon aracı ilgilendiren Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi hizmeti montaj başvuruları erişime açıldı.
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
sondakikakamyoncukamyonumşoförbusKamyonlkwdikkat haberler