Son dönemde Güney Amerika, Asya ve Avrupa’da faaliyet gösteren sanayi firmaları ile yaptığı yeni distribütörlük anlaşmalarıyla hedef büyüten Ege Fren, 2016 yılında ağır ticari araç fren balatası pazarında yüzde 50 büyümeyi amaçlıyor.
Otomotiv tedarik sanayinin öncü kuruluşlarından Ege Fren, otomotiv endüstrisinin kalbinin attığı Automechanica Fuarı’nda yerini aldı. 7-10 Nisan tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde ziyarete açık olan fuar kapsamında düzenlenen basın toplantısında konuşan Ege Fren Sanayi ve Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Sinan Akın, balata grubunda yaptıkları yeni anlaşmalarla ilgili bilgi vererek, bu yıla ilişkin hedeflerini paylaştı.
“Yüzde 50 büyüyeceğiz”
Sinan Akın, 2015 yılının ikinci yarısında başlayan yeni iş birliklerinin 2016 yılında da devam ettiğini belirterek şunları söyledi: “Çeşitliliği artan ürün gamımız ile yurt içi ve yurt dışı yenileme pazarlarına Ege Fren ve Solers markaları ile hizmet veriyoruz. Pazara fren balatalarının yanı sıra premium segmentte fren pabuçları, otomatik boşluk ayarlayıcılar, kampana ve disk fren tamir takımları, bijon ve fren körüğü alternatifleri de sunuyoruz. 2015 yılında aldığımız stratejik bir kararla, Fras-le, TVS ve Lumag global markaları ile ortaklık kurarak, balata yenileme pazarında kalite beklentisini yükseltmeyi hedefledik. 2015’in ikinci yarısında başlayan iş birliklerimizin bu yıl da artarak devam edeceğini öngörüyoruz. Yenileme pazarındaki gücümüzü artırarak, 2016 yılında fren balatası ürün grubunda yüzde 50 büyüme hedefliyoruz. Ege Fren olarak; güçlü işbirliklerimiz, kaliteli ürünlerimiz ve yenilikçi hizmet anlayışımızla otomotiv sanayine güç katmaya devam edeceğiz”.