KUGM tarafından yapılan duyuru ile 1 Şubat 2011 tarihi itibariyle, eğitim dönemlerinin Bakanlığı bildirimi ve yapılacak olan Mesleki Yeterlilik Sınavlarına yapılacak başvurular, “http://kamu.turkiye.gov.tr” de yer alan Mesleki Yeterlilik Eğitim Kurumları Modülü üzerinden yapılacağı belirtildi.
Bu nedenle, eğitim kurumlarınca düzenlenecek ve Bakanlığa bildirilecek olan eğitim programlarına ilişkin Form-1, Form-2 ve Form-3 bildirimlerinin “http://kamu.turkiye.gov.tr” de yer alan Mesleki Yeterlilik Eğitim Kurumları Modülü üzerinden yapılabilmesi için kurumlardan gerekli belgeleri Bakanlığa iletmeleri istendi. Buna göre;
1- Eğitim kurumunun temsil ve ilzama yetkili kişi ve/veya kişilerinin adlarının ıslak imza ile bildirilmesi,
2- Eğitim kurumlarının temsilde yetkili kişilerinin sisteme giriş için eğer mobil imza ve elektronik imzaları yoksa PTT den e-devlet şifresi almaları,
3- Eğitim kurumlarının derslik sayılarının ve bu dersliklerin kapasitelerinin bildirilmesi,
4-10.01.2011 tarihi itibariyle eğitim kurumlarında görevlendirilen ve Bakanlığımızca da uygun görülen eğiticilerin ihtisas alanlarına göre hangi derslerde görevlendirildiklerini gösteren ekteki tablonun (ek:1) T.C. kimlik numaralarını da içerecek şekilde düzenlenerek 28.01.2011 tarihine kadar temsile yetkili kişi/kişilerce kaşelenip, imzalanarak ve ayrıca CD ortamında gönderilmesi gerekmektedir.
Duyuruda yukarıda istenen bilgi ve belgelerin 28.01.2011 tarihine kadar Bakanlığa gönderilmesi, aksi halde eğitim kurumunun eğitim programı açmasına müsaade edilmeyeceği bilgisine de yer verildi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |