E-ticaret platformu Hepsiburada, 2018 yılı oto aksesuarı kategorisi trendlerini açıkladı. Alışveriş verilerinin incelendiği çalışmada oto lastiği, kategorisinde en çok talep gören ürün oldu.
Türkiye’nin alışveriş alışkanlıklarının ortaya konulduğu 2018 Trend Raporu, her altı ayda bir kategori bazındaki alışveriş trendleri inceleniyor. Rapora göre 2017 yılıyla karşılaştırıldığında oto aksesuarları kategorisinde 2018 yılında satılan ürün çeşidi %38 artış gösterirken, toplam talep 2 katından da fazla arttı.
Türkiye Güvenliğine Önem Veriyor, Kış Lastiğine Geçiyor
Oto aksesuarları trend raporuna göre 2018’de en çok talep gören ürün grubu oto lastikleri oldu. Oto lastikleri dağılımına bakıldığında ise kış lastiklerinin ilk sırada olduğu dikkat çekiyor. Yakıt ve yağ katkıları ise oto lastiklerinin hemen arkasından geliyor. Oto ses görüntü sistemleri ise bu grubu takip ediyor.
Veriler ayrıca site içinde en çok arama yapılan ürünlerin lastik ve farklı lastik çeşitleri olduğunu ortaya koyuyor. Trend raporunun verileri, Türk tüketicisinin giderek can güvenliğine daha fazla önem verdiğini ve mevsime göre lastik değişimi yaptığını ortaya çıkarıyor. Bunlar dışında oto teyp ve antifriz de en çok aranan ürünler sırlamasında üst sıralarda yer alıyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |