Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
2 Mart 2012 Cuma - 08:51

Fark Yaratan Tasarımıyla Kässbohrer Şimdi Daha da Hafif

Treyler sektörünün lideri TIRSAN, 1 Mart 2012 Perşembe günü, yeni Kässbohrer Yatay Silobas aracını basın lansmanı ile tanıttı. Taşımacılık sektörünün her alanı için uygun treyler çözümleri sunan TIRSAN Treyler, asırlık Alman Kässbohrer markasıyla pazara sunduğu Yatay Silobası ile yine müşterilerini rekabette bir adım öteye taşıyacak bir araç üretti.

Yeni Kässbohrer Yatay Silobas:
Daha Hafif
Sınıfının en hafifi olan Kässbohrer Yatay Silobas yeni tasarımıyla 450 kg ağırlık avantajı sağlamaktadır. Boş ağırlığı 4.900 kg.’dan 4.450 kg.’a düşürüldü. Aracın toplam ağırlığında yaratılan hafiflik avantajı kullanıcıya silobası daha fazla yükleyebilme olanağını sunmaktadır. Daha fazla yüklemek zamandan ve yakıttan tasarruf sağlayarak Kässbohrer Silobas kullanıcısına işletme maliyetlerinin düşürülmesi ve taşıma kapasitesinin artmasıyla rekabet avantajı sağlamaktadır.
Daha Hızlı 
Yükleme ve boşaltmada hızlı ve tam boşaltım sağlayan yeni donanımları ile çimento, toz yada granül halindeki kimyasal ve inşaat malzemelerinin taşınması çok daha kolay ve kısa sürede tamamlanmaktadır. 5,5 dakika daha kısa sürede boşaltım yapan yeni Kässbohrer Yatay Silobas müşteri beklentilerine tam olarak karşılık veren bir araç olarak geliştirilmiştir.
Daha Çevik
Araç Wheelbase’i 7.015 mm.’den 6.730 mm.’ye, yüksekliği 4.000 mm.’den 3.920 mm.’ye ve uzunluğu 9.600 mm.’den 9.550 mm.’ye düşürülen Kässbohrer silobasın manevra kabiliyeti önemli oranda arttırılmıştır. Yüksek manevra kabiliyeti kullanıcıya sürüş rahatlığı ve hızı sağlayarak çalışma koşullarını kolaylaştırmaktadır.
 
 
 
TIRSAN Ar-Ge Merkezi 2.000 Saat Çalıştı
Kässbohrer Yatay Silobas, yaklaşık 2.000 saat mühendislik çalışmaları ve 8 ay süren kapsamlı bir proje ile geliştirildi. Türkiye ve Avrupa’da gerçekleştirilen saha ziyaretleri, müşteri istek ve ihtiyaçlarının değerlendirilmesiyle başlayan süreç, detaylı tasarım süreci, statik-dinamik yorulma ve ömür analizleri gibi teknoloji destekli testler ve simülasyonların yapılması, prototip üzerinde testler ve son olarak test sürüşleri yapılarak tamamlandı.
 
TIRSAN, Kässbohrer Silobas’larının %65’ini İhraç Ediyor
TIRSAN, 2011 yılında Kässbohrer Silobas araç üretiminin %65’ini ihraç etmiştir. Yatay silobas satışları ağırlıklı olarak Rusya ve İtalya’ya, damperli silobas satışları ise ağırlıklı olarak Almanya ve Polonya’ya gerçekleştirilmiştir. Hafifliği, hızlı, güvenli ve tam boşaltım özellikleri nedeniyle tercih edilen Kässbohrer Silobas’lar teknik donanımları ile göz doldurmaktadır.
 

Basınçlı Kaplar Yönetmeliğinin Bir Adım Ötesinde
Kässbohrer Silobasları Avrupa Basınçlı Kaplar Yönetmeliğine tam uyumludur ve araçların tüm ekipmanları CE uygunluk değerlendirmesinden geçmektedir.

Kässbohrer Silobas araçları yüksek mukavemet değerleri veren özel alaşım ve sertifikalı alüminyum malzemeden imal edilmektedir. Üretilen her araca, TÜV tarafından gerçekleştirilen basınç ve sızdırmazlık testleriyle Avrupa Basınçlı Kaplar Yönetmeliği 97/23 AT’ye göre dizayn onayı verilmektedir. Kässbohrer Silobas araçları normal çalışma basıncı 2 bar olan silobasların kullanımı aşamasında oluşabilecek risklerini azaltmak için 3 bar basınçla test edilmektedirler.

Basınçlı Kaplar Yönetmeliğinin Bir Adım Ötesinde
Kässbohrer Silobasları Avrupa Basınçlı Kaplar Yönetmeliğine tam uyumludur ve araçların tüm ekipmanları CE uygunluk değerlendirmesinden geçmektedir.
Kässbohrer Silobas araçları yüksek mukavemet değerleri veren özel alaşım ve sertifikalı alüminyum malzemeden imal edilmektedir. Üretilen her araca, TÜV tarafından gerçekleştirilen basınç ve sızdırmazlık testleriyle Avrupa Basınçlı Kaplar Yönetmeliği 97/23 AT’ye göre dizayn onayı verilmektedir. Kässbohrer Silobas araçları normal çalışma basıncı 2 bar olan silobasların kullanımı aşamasında oluşabilecek risklerini azaltmak için 3 bar basınçla test edilmektedirler.
 
 

 
Eurasia Moto Bike Expo 2012’de Honda Rüzgarı
 
Ağır Nakliyede Doğru Tercih : Yeni Kässbohrer Lowbed
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Eurasia Moto Bike Expo 2012’de Honda Rüzgarı
Motosiklet meraklılarının sabırsızlıkla beklediği Eurasia Moto Bike Expo ...
CHP MİLLETVEKİLLERİ K1 BELGESİ KONUSUNDA KAMYONUM'A KONUŞTU
Meclise taşımacılıkta kullanılan K Belgesi fiyatları üzerine bir yasa ...
Elazığlı İsaş Gıda, araç parkındaki Ford Cargo sayısını 20’ye çıkardı
Elazığ’ın önde gelen un ve yem fabrikalarından İsaş Gıda Sanayi, Ford ...
 
İŞTE TL'NİN YENİ SİMGESİ
Merkez Bankası'nın Türk lirasının dünyada bilinirliğinin artırılması amacıyla ...
Otokar’dan iki yeni Sultan teslimatı
Konfor ve ekonominin birarada sunulduğu Sultan otobüslerine olan talep ...
BİR BAKIŞTA: MARMARAY PROJESİ
İlk kez Sultan Abdülmecit’in döneminde 1860 yılında gündeme gelen ve ilk ...
 
Iveco’dan Euro 5 Motorlu Super Daily
Iveco yeni aracı olan Super Daily’yi Beylerbeyi Bosphorus Palace’da gerçekleştirdiği ...
Volkswagen Doğuş Finans’ın sunduğu indirimli faiz oranıyla 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde otomobilsiz kadın kalmayacak
Türkiye’nin taşıt kredisinde uzman tüketici finansmanı şirketi Volkswagen ...
İSTANBUL’DAN ODESSA VE POTİ’YE YENİ FERRY-TREN HATTI
BATI-RORO SEFERLERİ DERİNCE’DEN BAŞLIYOR Batı–RoRo adıyla Derince/Odessa/Poti ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
sondakika haberler trucksrckamyoncukamyonumbuslkwKamyon