Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda altıncısı düzenlenen İnteraktif Pazarlama Zirvesi'nin 21 Eylül Salı günü gerçekleşen sektörel oturumunda otomotiv sektörünün başarılı interaktif projeleri konuşuldu.
Yalçın Pembecioğlu'nun moderatörülüğünde “2011 Yılının Başarılı İnteraktif Otomotiv Kampanyaları” başlığında gerçekleşen oturumda FIAT Takvim projesini dinleyicilerle paylaşan markanın online iletişim danışmanlığı ajansı Pure New Media'dan Ajans Başkanı Burak Gözalan projeyle ilgili detayları aktardı.
Online mecrada başlayarak konvensiyonel mecralarda da yer bulmasıyla farklılaşan projenin ayrıca sürdürülebilir olmasına da dikkat çeken Gözalan, tüketici entegrasyonu örneği olarak paylaştığı projenin kamera arkasından da bilgiler verdi.
Özel bir moda fotoğrafçısı ve yönetmenle 3 günde 13 video çekimiyle gerçekleşen FIAT Takvim projesi web sitesi olarak hayata geçtikten sonra kullanıcılara izledikleri video görüntüsünü dilediği anda dondurularak fotoğraf çekme imkanı sunmasıyla da özel olarak hatırlanıyor.
2,5 milyondan fazla fotoğraf çekiminin gerçekleştiği uygulamada, kullanıcıların bu fotoğraflardan oluşturdukları 5.000 adet takvim de yılbaşı döneminde sahiplerine ulaştırıldı.
Türkiye'de ilk kez bir otomotiv markasının yeni yıl takvimini kendi tüketicisinin çekimleriyle gerçekleştirdiği projenin bu yıl daha fazla sürprizle devam edeceği bekleniyor