Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
25 Temmuz 2018 Çarşamba - 13:47

Ford Trucks, Hannover’de Dünya Prömiyerini Yapacağı Yeni Çekicisinin Ön Gösterimini Yaptı

Ford Trucks, uluslararası pazarlara uygun olarak Türkiye’de geliştirip ürettiği yeni çekicisinin ön gösterimini İstanbul Sancaktepe’deki Ar-Ge Merkezi’nde gerçekleştirdi. Ford Trucks’ın yeni çekicisi, 500 PS’lik gücü ile yüksek performans sunarken, uzun yol kullanıcılarına ev konforu sağlamaya odaklı 2,5 m. kabin genişliği ve ileri teknolojileri ile üst segmentte standartları yeniden belirleyecek.

Ford Trucks, Hannover’de Dünya Prömiyerini Yapacağı Yeni Çekicisinin Ön Gösterimini Yaptı

Ford Otosan Genel Müdürü Haydar Yenigün, “Ürün ve tesis yatırımlarımız karşılığını buluyor ve müşterilerimiz tarafından liderlikle ödüllendiriliyoruz. Hedefimiz inşaat ve yol kamyonlarında olduğu gibi çekici pazarında da lider olmak. Eylül ayında Almanya’da Hannover Uluslararası Ticari Araçlar Fuarı’nda dünyaya tanıtacağımız yeni çekicimiz, uluslararası büyüme stratejimiz doğrultusunda çok büyük öneme sahip.”  dedi.

Ford Otosan’ın ağır ticari markası Ford Trucks, uluslararası uzun yol taşımacılığına uygun olarak geliştirdiği yeni çekicisinin ön gösterimini yaptı. Ford Otosan’ın İstanbul’daki Ar-Ge Merkezi’nde gerçekleştirilen törene Ford Otosan Genel Müdürü Haydar Yenigün, Ford Otosan Genel Müdür Başyardımcısı Lisa King, Ford Otosan Ürün Geliştirmeden  Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Burak Gökçelik ve Ford Trucks Genel Müdür Yardımcısı Serhan Turfan katıldı.Ford Trucks’ın Ekim ayında pazara sunacağı yeni çekicisinin ilk tasarımından üretimine kadar geçen 5 yıllık süreçte, 1.200 Ford Otosan mühendisi görev aldı. Gerek Türkiye gerekse de dünya pazarlarında Ford Trucks müşterilerinin beklenti ve taleplerini en üst düzeyde karşılamak üzere geliştirilen yeni çekici Türkiye ekonomisine katma değer sağlayacak.

Ford Trucks, yeni çekicisinin temellerini oluştururken, yurt içi ve yurt dışındaki müşterilerini dinledi ve farklı pazar koşullarına uygun olarak baştan sona yepyeni bir çekici geliştirdi. Geliştirilme sürecinde Türkiye dâhil 5 ülkede süren saha çalışmalarında 900 şoför, 44 filo yöneticisi ile görüşüldü. 4 kıtada 11 ülkede toplamda 5 milyon kilometre teste tabî tutuldu.

Yenigün: “Mühendislik ve üretim kabiliyetimiz global rekabette öne çıkmamızı sağlayan gücümüz”

Ford Trucks ile 2010 yılında yeniden bir marka yolculuğuna çıktıklarını ve bu yoldaki stratejilerinin Türkiye pazarındaki bilgi ve tecrübesini uluslararası boyuta taşımak olduğunu belirten Ford Otosan Genel Müdürü Haydar Yenigün, törende yaptığı konuşmada şunları söyledi:  “Ford Trucks markası ile Türkiye’de, tamamen ağır ticari araçlara özel ve son derece modern bayi yapılanmamızı, 30 plaza ile tamamlayarak ilk adımımızı attık. Bayi yapılanmamızı Türkiye’de geliştirirken uluslararası pazarlarda da Ford Trucks markamızı güçlendirmeye devam ettik. Orta Doğu, Afrika, Rusya ve Türkî Cumhuriyetlerin ardından, büyümemizi Doğu Avrupa’da gerçekleştirdiğimiz bayi açılışlarıyla sürdürdük. Bugün itibarıyla 32 ülkede faaliyet göstermekteyiz. 2018 sonu itibarıyla 40; 2020 sonu itibariyle de 50 ülkede var olmayı hedefliyoruz. Global büyüme stratejimiz kapsamında rekabette ön plana çıkmamızı sağlayan unsur, yerli tasarım ve üretim kabiliyetimiz. Bu kadar kısa zamanda, bugün bu noktaya gelmemizi sağlayan gücümüzü, %89’a ulaşan yerlilik oranımızdan alıyoruz.”

Sürekli yatırım ile rekabetçiliğimizi artırdık

Fikri ve sınai hakları %100 Ford Otosan’a ait olan Ecotorq motoru geliştirerek yetkinliklerini bir üst seviyeye taşıdıklarını vurgulayan Yenigün, “100 milyon doları aşan yatırımla 2016 yılında devreye aldığımız Ecotorq motorumuz, Türkiye’de geliştirilip üretilen ilk ve tek ağır ticari araç motoru oldu. Yeni Ecotorq motorumuz, özellikle performansı ve yakıt tüketimi açısından Avrupa’daki müşterilerimizden beğeni kazandı. Ağır ticari araçlar üretiminde önemli unsurlardan biri olan arka aks, mühendislerimiz tarafından geliştirilerek 2015 yılında üretilmeye başladı. Türkiye’nin ilk yerli şanzımanının arkasında yine Ford Otosan ismi var. Bu yıl 49,5 milyon avro yatırımla yerli şanzıman üretimi için çalışmalarımıza başladık. 2019 yılında geliştirme çalışmalarını tamamlamayı, 2020 yılından itibaren de kamyonlarımızda kendi ürettiğimiz şanzımanlarımızı kullanmayı planlıyoruz. Yeni şanzımanımızla beraber yerlilik oranımız daha da yükselecek. Ancak, sadece bu ürünlerimize değil test ve üretim tesislerimize de yatırım yaparak yerliliğimizi, yani rekabetçiliğimizi artırdık. Ford ağır ticari araçlar için Avrupa’daki tek test merkezini İnönü fabrikamızda açtık. Bu sayede, Avrupa’da yaptığımız birçok testi artık kendi tesislerimizde gerçekleştiriyoruz. Mühendislerimiz tarafından tasarlanan ve yeni teknolojilerle donattığımız boyahanemizi 15 Milyon avro yatırımla hayata geçirdik. Yine İnönü fabrikasında kurduğumuz yeni kabin hattı ile üretim verimliliği sağladık.” dedi.

Müşterilerimiz tarafından liderlik ile ödüllendiriliyoruz

Yol kamyonu segmentinde Ford Trucks’ın uzun yıllardır lider olduğunu ve satılan her iki yol kamyonundan birinin Ford Trucks olmasının haklı gururunu yaşadıklarını belirten Yenigün, sözlerine şöyle devam etti:  “Ürün ve tesis yatırımlarımız karşılığını buluyor ve müşterilerimiz tarafından liderlikle ödüllendiriliyoruz. 2016 model yılı lansmanımızla birlikte inşaat serisi araçlarımız, Türkiye’nin yükselen inşaat sektörünün vazgeçilmezi oldu. En büyük projelerden en zorlu şantiye koşullarına kadar Türkiye’nin her bölgesinde tercih edildik. Ford Trucks inşaat araçlarının %39 ile lider segment lideri olduğunu mutlulukla belirtiyoruz. Yurt içi taşımacılıkta kullanılan çekici araçlarımızın pazarda kabul görmesiyle bugüne kadarki en yüksek pazar payımızı elde ederek %17’ye ulaştık. Hedefimiz inşaat ve yol kamyonlarında olduğu gibi çekici pazarında da lider olmak. Eylül ayında Almanya Hannover Uluslararası Ticari Araçlar Fuarı’nda dünyaya tanıtacağımız yeni çekicimiz, uluslararası büyüme stratejimiz doğrultusunda çok büyük öneme sahip. ‘Her yükte birlikte’ sloganıyla dünya pazarına sunduğumuz yeni çekicimiz için Rusya, Afrika, Ortadoğu ve Avrupa’da 60’ı aşkın bayi ve servis noktamızı hizmete aldık. Müşterilerimize dünyanın 4 bir köşesinde yanlarında olduğumuzu hissettiriyoruz. 7 Avrupalı markanın yanında Türkiye’den yola çıkan Ford Trucks’ın, 8. Avrupalı marka olarak yer almasını hedefliyoruz.”

Turfan: “Ürünümüzün en önemli karakteristik özellikleri konfor, verimlilik ve teknoloji”

Törende Ford Trucks Genel Müdür Yardımcısı Serhan Turfan da konuşma yaptı. Yeni çekicilerini her detayıyla tekra tasarladıklarını belirten Turfan sözlerine şu şekilde devam etti: “Yeni çekicimiz, çok zorlu iklim ve arazi şartlarındaki testleri gücü ve performansıyla başarı ile tamamladı. Yeni çekicimizde prestije ve güce dayanan modern tasarım dili, profesyonellik ve yenilikçiliği bir arada sunuyor. Konfor, verimlilik ve teknoloji ürünümüzün en önemli karakteristik özellikleri. 2,5 metre genişliğe ulaşan yeni kabinimiz, kullanıcılara uzun yolda ihtiyaç duydukları konforu ve ferahlığı vadediyor. Yüksek performansı, 500 PS’lik gücü ile yeni ve daha da verimli çekicimiz sektörde rekabetin güçlü bir oyuncusu olacak. Yakıt ekonomisi, düşük bakım ve işletim giderleri gibi fırsatlar sunan çekicimiz, sahip olma maliyetlerini oldukça düşürecek. Yeni çekicimizde, geleceğin teknolojilerine odaklanıyoruz. ConnecTruck kapsamında kullanıcıların araçlarına, kurumlarına ve tüm dış dünyaya entegre olmasını sağlıyoruz. Harita destekli hız kontrolü, multi medya sistemi gibi aynı zamanda şoförlerin ve filo yöneticilerinin hayatını kolaylaştıracak yeni teknolojileri ile aracımız optimum seçenek olarak öne çıkacak. Yeni ürünümüzün yalnız Ford Otosan için değil, Türkiye otomotiv sektörü adına da ciddi kazanımlar getireceğini düşünüyoruz ”

 
Brisa, Türk Mühendisleriyle Bir Ödül Daha Kazandı
 
INFORMATION IS AS VALUABLE AS ITS SPEED TO ITS DESTINATION!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Brisa, Türk Mühendisleriyle Bir Ödül Daha Kazandı
AR-GE ve mühendislik alanındaki çalışmalarıyla da Türkiye lastik sektörünün ...
Havaş Küresel Pazarda Turquality Desteği İle Büyüyecek
Yer hizmetleri sektöründe Türkiye’nin en büyük şirketlerinden olan Havaş, ...
Sertrans 244 Lise Ve Üniversite Öğrencisine E-Ticaret Eğitimi Verdi
Sertrans Logistics bu yıl ikincisini düzenlediği “E-Ticaret Deneyim Günleri” ...
 
Ultra Yumuşak Lastikler, Macaristan’a Bu Yıl İlk Kez Geliyor
Formula 1’in dar ve bol virajlara sahip zorlu pistlerinden Hungaroring ...
Renault F1 Pilotu Nico’dan Sezonun En İyi Performansı
Renault Sport Formula 1 Takımı’ndan Nico Hülkenberg, Almanya Grand Prix’sinde ...
Otonom Araçta Yapay Zeka Tedarikçisi Nvidia Olacak
Şehir içi tamamen otonom ve sürücüsüz sürüş için sistem mimarilerinin ...
 
'Yaşı Hariç Araç Gözetmiyoruz'
Metro Turizm Samsun Bölge Müdürü Ali Karayutu dergimize verdiği röportajda ...
Karsan’ın Amiral Gemisi Jest’e Otomatik Vites Dopingi
Bursa’da yer alan iki fabrikasında çağın mobilite ihtiyaçlarına uygun ...
Volkswagen’in Wolfsburg Fabrikası’na Ödül
Volkswagen’in ilk ve en eski üretim merkezi olan Wolfsburg Fabrikası, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
Kamyontreylerkamyonum haberler şoförtürkiyedikkatnewslkw