Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
“WE ARE THE ONLY COMPANY IN TURKEY AND THE 3RD IN THE WORLD”

“WE ARE THE ONLY COMPANY IN TURKEY AND THE 3RD IN THE WORLD”

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
18 Şubat 2014 Salı - 17:05

GENERALİ 3 DAKİKADA SİGORTA YAPIYOR

GENERALİ, MODERN DAĞITIM KANALLARI İLE KOLAY SİGORTACILIĞI BAŞLATTI: 1 DAKİKADA TEKLİF, 3 DAKİKADA POLİÇE Generali Sigorta, 150 yıldır hizmet verdiği Türkiye’de, sigortacılık tarihini değiştiren bir adım atarak, modern dağıtım kanalları üzerinden kolay sigortacılığı başlattı. Türkiye’deki 2014 stratejisini yenilenme ve değişim üzerine kuran Generali, sigorta poliçelerinin, özel olarak tasarlanmış generali.com.tr ve “7/24 Sigorta Danışmanlığı” üzerinden internet veya telefonla satın alınmasını dakikalar içerisinde mümkün kılıyor. Avrupa’nın en büyük 3 sigorta şirketinden birisi olan Generali, Türkiye’de 3 yıl içerisinde 200 bin poliçe satmayı hedefliyor. Generali Sigorta, geniş kapsamlı Prestij Trafik Sigortası’na ek olarak, Türkiye’de bir başka ilke imza atarak, farklı fiyat seçeneklerine sahip; Mini Kasko, Mini Kasko Ekstra ve Prestij Kasko Ekstra paketlerini de görücüye çıkardı.

GENERALİ 3 DAKİKADA SİGORTA YAPIYOR

Dünyanın önde gelen sigorta şirketlerinden Generali, sigortacılıkta yepyeni bir dönemi başlattı. Dönüşüm stratejisini yeni döneme özel reklam filmi ile destekleyen Sigorta devi “Sigortanın Kolay Hali” temalı reklam filmini ve yeni ürünlerini Çırağan Sarayı’nda gerçekleştirdiği basın toplantısında görücüye çıkardı. Reklam yüzleri Alper Kul ve Aylin Kontente ile birlikte basının karşısına çıkan Generali Sigorta Genel Müdürü Mine Ayhan, Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric Generali Sigorta’nın dönüşümünü paylaştı.

Daha önce benzer projeleri Almanya, Fransa, Macaristan ve Slovakya’da gerçekleştiren Generali büyük başarıya ulaşmıştı.

Generali Sigorta’nın vizyonunu anlatan Genel Müdür Mine Ay han, ‘’Türkiye 76 milyona yaklaşan nüfusu ve 29 yaş ortalamasıyla online kanallar açısından hızla artan bir potansiyele sahip. Türkiye Sigorta Sektörü 2023 vizyonuna göre Türkiye’de özellikle hayat dışı branş 4 kat büyüyerek  63 milyar TL’ye ulaşacaktır. Generali Sigorta olarak hedefimiz 3 yıl içerisinde poliçe sayısını 200 bin’e çıkarmak. Aynı zamanda, sigortalılarımızın tümü ile uzun ve güven dolu bir ilişki kurmak, onlara her yıl beklentilerinin ötesine geçen hizmet kalitesi sunmak istiyoruz. Amacımız yalnızca poliçe satmak değil, doğru poliçeyle müşterinin gerçek ihtiyacını karşılamak” dedi.

Generali Sigorta Strateji ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric ise; ‘’Biz inovatif bir sigorta şirketi olarak, müşterilerimizi hedeflerimizin merkezine koyduk. Her zaman kolay, hızlı ve uygun hizmetler üretme gayretinde olduk. Türkiye teknolojik gelişmelere hızla adapte olabilen bir ülke. Cep telefonu kullanım oranı %100, akıllı telefon kullanım oranı %56 olarak önemli bir oran olarak dikkat çekici. Facebook profil sayısındaysa Türkiye dünya sıralamasında 6. sırada yer alıyor. Bu sebepten dolayı, Generali olarak “Kişisel Sigorta Danışmanı” hizmetimiz ve generali.com.tr ile bu iki dünyayı birleştirdik ve her zaman müşterilerimiz tarafından ulaşılabilinen bir şirket olmayı hedefledik” şeklinde konuştu.

                                                 

Türkiye’deki 2014 yılı yatırım stratejisini değişim ve yenilik üzerine kuran Generali Sigorta, hayatı kolaylaştıran çözümleriyle bu stratejileri destekliyor. İnternet üzerinden  poliçe satışını mümkün kılan Generali Sigorta aynı zamanda modern dağıtım kanalı olan “7/24 Sigorta Danışmalığı (0850 555 55 55)” hizmeti ile sigortayı ‘en kolay hali’yle sunuyor. 

Generali Sigorta, telefonla ulaşarak Kişisel Sigorta Danışmanları aracılığıyla veya generali.com.tr üzerinden 1 dakikada teklif veriyor ve 3 dakika içerisinde poliçe sunuyor. Söz konusu hizmetler için generali.com.tr  veya telefonla 7/24 Sigorta Danışmanlığı (0850 555 55 55) kullanılabiliyor. Müşteri poliçeyi  satın aldıktan sonra ödemesini kolayca banka havalesi veya kredi kartıyla gerçekleştirebiliyor. Sigortalı aldığı çıktı ile birlikte poliçeyi kolayca kullanmaya başlayabiliyor.

Generali’de dileyenler yeni sistemin yanısıra acente kanalıyla sigorta almaya da devam edebilecek. Geleneksel yöntemi tercih eden müşterileri için de ayrıcalıklı hizmet vermeyi hedefleyen Generali Sigorta “Yeni Jenerasyon Acente” sistemini hayata geçirdi. Yeniden yapılanma çerçevesinde acentelerine 100bin TL değerinde teknolojik yatırım yapan Generali’nin oluşturduğu sigortaacentem.info dijital platformuyla, tüm acentelerinin bilgilerine portal üzerinden kolayca ulaşılabiliyor. Aynı zamanda sağlanan facebook hayran profili ve Google yatırımıyla da Generali, acentelerinin iş yapış şekillerine önemli bir getiri sağlamayı amaçlıyor. Generali aynı zamanda geçtiğimiz günlerde Türkiye genelindeki 300 acentesine tablet yatırımı yaparak iş akışlarının daha verimli olmasına katkıda bulundu.

Generali’de yenilikler bununla sınırlı değil. Sigorta devi aynı zamanda 7/24 Sigorta Danışmanı servisiyle müşterilerini kişiye özel sigortacılık kavramıyla tanıştırıyor. Generali Sigorta’nın tüm müşterilerine özel olarak atadığı ‘Kişisel Sigorta Danışmanı’, sigortayla ilgili her konuda 7/24 kesintisiz hizmet sağlıyor. Müşteri ilk aradığı anda üstün CRM sistemleri sayesinde kayıt anında oluşturuluyor ve aynı sigorta danışmanının sürekli aynı kişiye uzun süreli hizmet vermesi sağlanıyor. Böylece müşterinin ilk aradığı andan itibaren her aradığında aynı Kişisel Sigorta Danışmanı’nı karşısında buluyor.

Sigorta Devi Generali, hayatı kolaylaştıran çözümler sunduğu yeni sigorta ürünleriyle de zorunlu trafik sigortası kavramına yepyeni bir bakış açısı getiriyor ve herkese yenilikçi stratejisinden yararlanma şansı tanıyor.

PAZARDA GENERALI’DEN YENI ÜRÜNLER

Piyasadaki benzer trafik sigortası ürünlerine göre yüzde 70’e varan bir fiyat avantajı sağlayan Prestij Trafik  ile trafik sigortası satın alanlar,  araç çilingir, lastik değişimi, yakıt ve akü yardımı gibi yol yardım hizmetlerine ekstra bir ücret ödemeden sahip oluyor. Ekstra asistans paketini tercih edenler ikame araç, çekici ve cam asistans hizmetleriyle birlikte sürücü ferdi kaza ve ihtiyari mali mesuliyet teminatlarından da yararlanabiliyor. Böylece Generali’den zorunlu trafik sigortası yaptıranlar hem kendi araçlarını hemde karşı tarafı güvence altına almış oluyor.

Generali Sigorta, kasko poliçelerinde de yeni bir kapı açıyor. Mini Kasko, Mini Kasko Ekstra ve Prestij Kasko Ekstra paketlerini de görücüye çıkaran Generali bu sayede her keseye uygun farklı teminat seçeneklerini dahil ettiği kasko alternatiflerini de araç sahipleri ve sürücülerin  beğenisine sunuyor. Mini Kasko düşük fiyat kategorisinde olup 2 bin TL’ye kadar olan hasarların karşılanmasına olanak sağlarken Mini kasko ekstra da bu oran tercihe bağlı olarak 50 bin TL’ye kadar çıkıyor. Mini kasko, Mini Kasko Ekstra ve Prestij Kasko Ekstra seçenekleri kişisel eşyaların çalınması, piyasaya değer kaybı, yanlış benzin doldurma, evde bakım, fiziksel terapi, konuşma terapisi gibi çok farklı teminat seçeneklerinin dahil edilmesiyle poliçelerin kapsamları genişletilerek hayatı kolaylaştıran sigorta çözümlerine dönüştürülebiliyor.

 
YENİ NISSAN QASHQAI CROSSOVER
 
NEYMAR, DÜNYA KUPASI SPONSORU CASTROL’ÜN MARKA ELÇİSİ OLDU!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
YENİ NISSAN QASHQAI CROSSOVER
YENİ NISSAN QASHQAI CROSSOVER SEGMENTİNDE TÜRKİYE'NİN DEĞİŞMEYEN TERCİHİ. Crossover ...
Türk yapımı ilk uçak koltuğu uçuşa hazır
Türk Hava Yolları, Türk Hava Yolları Teknik A.Ş. ve Assan Hanil ortaklığında ...
Ar-Ge yatırımlarınız boşa gitmesin
Kemal Yamankaradeniz: “Ar-Ge çalışmaları patentle kazanca dönüşür” Türkiye’nin ...
 
Genç Yeteneklere Kariyer İmkanı!
GEFCO Lojistik ile Genç Yeteneklere Kariyer İmkanı! İstanbul, Şubat ...
Damgasını Vuracak
Sinemaya Damgasını Vuracak 2017 Filmleri
Eczaneler geleceğe hazırlanıyor
İlaç fiyatlarının düşmesi nedeniyle ayakta kalma konusunda büyük sıkıntılar ...
 
ALİAĞA BELEDİYESİ TÜRKÜ GECESİ
ALİAĞA BELEDİYESİ KONSERVATUARI TÜRK HALK MÜZİĞİ KOROSU KIŞ KONSERİNDE ...
İLETİŞİMDE ENGELLER KALKIYOR
YURTİÇİ KARGO TURK TELEKOM İŞBİRLİĞİ İLE İLETİŞİMDE ENGELLERİ KALDIRIYOR. Engelli ...
UPS Büyümeye Devam Ediyor
UPS, İngiltere’nin Sağlık Hizmetleri Lojistiğinde Yenilikçi Şirketi Polar ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Kalkınma Yolu
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyonumbustrucktreylernewstürkiyedikkatşoförsrc