Müşteri odaklı çözümleriyle dikkat çeken Yurtiçi Kargo, engelli vatandaşların kargo gönderimleri esnasında yaşadıkları zorlukları ortadan kaldırmak amacıyla Türk Telekom’un hazırlamış olduğu “İletişimde Engelleri Kaldırıyoruz” projesine destek sunmaya başladı. Söz konusu proje kapsamında hayata geçirilen SMS iletişim sistemi sayesinde Yurtiçi Kargo, işitme ve konuşma engelli vatandaşların sözlü iletişime gerek duymadan, kargo işlemlerini kolayca gerçekleştirmelerini sağlayacak.
Yurtiçi Kargo’nun engelli müşterileri, SMS iletişim sistemi çerçevesinde sabit telefonların veya cep telefonlarının mesajlaşma özelliğini kullanarak 444 99 99 numaralı “Alo Yurtiçi Kargo” hattı ile interaktif iletişim kurabilecekler. SMS yoluyla taleplerini Yurtiçi Kargo çağrı merkezine ulaştıran işitme ve konuşma engelli müşteriler, kargo teslim bilgilerine erişebilecek, şubelere ait iletişim bilgilerini sorgulayabilecek, ürünler ve hizmetler hakkında detaylı bilgi edinebilecek, öneri ve şikayetlerini iletebilecekler.
Ek bir cihaz, üyelik veya ekstra bir maliyetin talep edilmediği söz konusu hizmet kapsamında 444 99 99 numaralı “Alo Yurtiçi Kargo”ya iletilen SMS’ler, ilgili birim tarafından hızla incelemeye alınacak ve taleplere ilişkin geri bildirimler en kısa sürede yine kısa mesaj olarak işitme ve konuşma engelli müşterilerle paylaşılacak.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |