Goodyear, müşteri sadakat ve ödül puan uygulamalarının lider firması Sanal Mağaza, geleneksel olarak düzenlediği Sadakat ve Ödül Puan Uygulamaları Konferansı’na katıldı. Levent Wyndham Grand Otel’de gerçekleşen konferansa, Goodyear’ın yanı sıra Türkiye’nin saygın firmanlarından yaklaşık 250 davetli katıldı.
Goodyear, çalışanlarına, bayilerine ve bayi çalışanlarına yönelik olarak Mart ayında tanıttığı Goodyear Club Sadakat Programı, Goodyear Tüketici Lastikleri Ticari Pazarlama Müdürü Ufuk Turhan tarafından katılımcılara “Ticari Pazarlama Bayi ve Çalışan Sadakat Programı En İyi Uygulaması” olarak aktarıldı. Turhan, “Goodyear Club; lastik sektöründe perakende ve toptan bayilere, bayi çalışanlarına, tali bayilere kısacası kanaldaki tüm paydaşlara hitap eden ve tek platformdan yönetilen ilk sadakat portalı olma özelliğini taşıyor. Ayrıca, dönemsel kampanyalar ve yıllık kampanyaların tamamının yönetilebildiği ilk portal” dedi.
Sunum çerçevesinde Goodyear’ın global ve yerel değerleri, Goodyear Club programı katılımcılara sunuldu. Goodyear’ın yapmış olduğu bu uygulamalar katılımcılar tarafından büyük ilgi ile karşılandı.
Kokteyl prolonje ve Hannah White konseriyle tamamlanan konferans davetlilerden tam not aldı.