Goodyear Marathon LHT II, yeni nesil BERGERecotrail® yarı römorkların verimlilik hedeflerine önemli bir katkıda bulunuyor. Avusturyalı hafif römork üreticisi Berger Şirketi, yeni BERGERecotrail® markası altında en yeni nesil römorklarını piyasaya sürdü. Şirket şu anda taşımacılık verimliliği bakımından çıtayı daha da yükselterek, yüksüz ağırlık ve açık kasa yarı-römorklar alanında Avrupalı römork üreticileri arasında yaklaşık yirmi yıllık liderliğini sürdürüyor.
Berger Otomotiv Mühendislik Direktörü Dr. David Gulda bir kamyon lastiği için şartlarını açıkladı.
Gulda, “Lastik, her bir Berger römork için asli bir önem taşıyor. Bu, güvenlik ve çalışma performansından ödün vermeden taşıma yükünü artırabilmek için ağırlığının optimize edilmesi ve mümkün olduğunca hafif olması anlamına geliyor” dedi.
Sözlerine "Goodyear Marathon LHT II, yeni nesil BERGERecotrail® yarı römorkların verimlilik hedeflerine önemli bir katkıda bulunmuştur. Goodyear, Marathon LHT II lastikleri ile karayolu navlun taşımacılığında yeşil teknoloji kullanarak optimum ekonomi ile ekolojiyi birleşmektedir” diyerek devam eden Gulda, “Yeni römorklar 2010 sonbaharından bu yana üretilmektedirler. O tarihten beri yaklaşık 500 römork sipariş edilmiş ve bunların yarısı teslim edilmiştir. Müşterilerden gelen geri bildirim son derece olumludur: Goodyear Marathon LHT II lastikleri römorklarla kusursuz bir uyum içindedir” dedi.
"En dikkat çekici olan lastiğin yakıt tüketimi üzerindeki etkisidir "
LHT II üzerinde gerçekleştirdikleri testlerden bahseden Dr. Gulda, “Yeni Goodyear Marathon LHT II lastikleri ile çok sayıda nakliye operasyonları gerçekleştirdik ve hepsinden olumlu sonuçlar elde ettik. Bu testlerde dört milyon kilometre yol kat edildi ve yakıt tüketimi olağanüstüydü. LHT II lastikleri sayesinde, emisyonlarda bir azalma sağlayarak çevrenin korunmasına katkıda bulunabiliyoruz. Islak ya da karla kaplı yollarda fren performansı da çok iyiydi,” dedi.
Bunların yanında diş derinlikleri düzenli olarak kontrol edildi ve 100 araçlık bir filoda altı aylık kullanımın ardından görünür hiçbir olağandışı aşınma ya da yıpranma oluşmadı. “Tam tersine,” diyor Gulda ve ekliyor, “Aşınma geleneksel lastiklerde oluşandan daha düşük görünüyor ve bu da Goodyear LHT II’nin rakiplerine göre ne kadar daha avantajlı oılduğunu gösteriyor.”
“Marathon LHT II imkansızı başardı: ıslak yolda düşük yuvarlanma direnci ile muhteşem yol tutuşunu birleştirdi”
Goodyear Marathon LHT II römork lastiği uzun taşımacılık operasyonları için en son nesil römork lastikleridir. Lastikler ayrıca yakıt tüketimini ve CO2 emisyonlarını azaltmaktadır. Özellikle ıslak yollarda olağanüstü düşük yuvarlanma direnci ile mükemmel ıslak yol tutuş ve aynı zamanda daha kısa durma mesafesi özelliklerini bir arada sunmaktadır.
LHT II önceki nesil modeline göre 7.5 kg daha hafif olduğu için bu, üç akslı bir römorkun ekstradan 45 kg araç yükü taşıyabileceği anlamına gelmektedir. Bunun her yıl kamyon başına 13.5 ton[1] ya da 400 kamyonluk bir filo ile 5.000 ton daha fazla yük kapasitesi anlamına geldiğini açıklayan Berger Otomotiv Mühendislik Direktörü Dr. David Gulda, “Bu rakamlar; Goodyear Marathon LHT II lastiklerinin rakiplerine göre tüketicilerine çok önemli avantajlar sağladığının somut kanıtlarıdır” dedi.
Bunlara ek olarak, Marathon LHT II lastik yapısı sayesinde mükemmel kilometre performansı ve çok düşük gürültü seviyeleri sunmaktadır. Marathon LHT II aralarında Marathon LHS II ön aks ve Marathon LHD II çeker aks lastiklerinin de bulunduğu Goodyear Max Technology FuelMax ürün ailesinin en yeni üyesidir.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |