Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
30 Haziran 2016 Perşembe - 11:54

Hankook AL10+ e-cube MAX: Ön Aks İçin Yeni Basık Seri Lastik

Daha fazla hacimli taşımacılığın trend haline geldiği günümüzde, ticari taşıtlarda uygulanan metrelik yasal yükseklik uygulaması, filoların limitlere çabuk ulaşmasına neden oluyor ve taşımacılıkta

Hankook AL10+ e-cube MAX: Ön Aks İçin Yeni Basık Seri Lastik

Daha fazla hacimli taşımacılığın trend haline geldiği günümüzde, ticari taşıtlarda uygulanan metrelik yasal yükseklik uygulaması, filoların limitlere çabuk ulaşmasına neden oluyor ve taşımacılıkta ulaşılabilecek verimliliği düşürüyor. Verimlilik problemi, taşımacının ağırlık olarak fazla gelen malları hacimli taşımak istediğinde ise katlanarak artıyor. 295/60R22.5” veya 315/60R22.5” gibi standart uygulama haline gelmiş ürünler ise, yük kapasitesi talebini değerlendirmekte yeterisz kalıyor. Tüm bu problemlere çözüm olarak, birinci sınıf lastik üreticisi Hankook basık segment için AL10+ e-cube MAX uzun yol taşımacılığına uygun yeni lastiğini piyasa sürüyor. 355/50R22.5” ebatı ile, kamyon ön aks kullanımı için geliştirilen yeni basık lastik yükseke hacimli nakliyen gereksinimlerine cevap veriyor.
                                               
60 ila /80 serisi kamyon lastiğine sahip filo operatörleri dört metrelik yasal olarak izin verilen toplam yüksekliği aşmadan üç metrelik maksimum iç yük yüksekliğini şu ana kadar tamamen kullanamamaktaydı. Yasal zorunluluktan dolayı yük kapasitesi kaybolmakta, bu da ekonomik dezavantajlara neden olmaktaydı. Hem bu sebepten hem de genel pazar gereksinimlerine bağlı olarak, birinci sınıf lastik üreticisi Hankook, kullanıcılarına “50 serisinde ön aks kamyon lastiği sunuyor: AL10+ e-cube MAX, 355/50R22.5” ebatında uzun mesafeler için özellikle jumbo çekicilerde kullanılmak üzere geliştirilmiştir ve 156’lık bir yük endeksi sağlamaktadır. Bu da aks başına 8 tona kadar bir ağırlığın taşınabileceği anlamına gelir. Daha küçük çapı ile, çekicinin kupa yüksekliğini azaltır, iç alanın daha etkin kullanımına izin verir ve üç metrelik yükleme platformları basık lastikler sayesinde etkin bir biçimde tamamen kullanılabilir.
 
Ticari araçlar için geliştirilmiş olan e-cube MAX, maksimum maliyet verimliliği ve yakıt tasarrufu sağlama özelliklerinin yanı sıra, aynı zamanda çevre dostu özellikleriyle ön plana çıkmaktadır. Dalgalı geometri çizgisinde dizayn edilmiş, uzunlamasına kanallara sahip sırt tasarımı sayesinde AL10+ e-cube MAX düzensiz aşınmayı önler; lastik, daha uzun kilometre performansını garantiler. AL10+ e-cube MAX’ın gelişmiş lastik sırtı ve yüksek yük endeksi yakıt tasarrufunu artırırken, aynı zamanda daha fazla yük kapasitesi sunar. Doğrusal kanal yapısı istikrarlı yönsel sabitlik ve ayrıca maksimum direksiyon hassasiyeti ile gelişmiş su tahliyesini destekler.
 
Ön aks lastiği AL10+ e-cube MAX, çeker aksta ise DL10+ e-cube MAX tarafından desteklenir. Üç boyutlu blok yapısı, geniş lastik sırtı ve derin kanalları yüksek kilometre performansını garantilerken, sürücülere üstün çekiş gücü de sunar. DL10+ e-cube MAX’ın blok sabitleyicileri ayrıca yüksek kilometre performansına ve düşük yuvarlanma direncine de katkı sağlar. e-cube MAX serisi, düşük yuvarlanma direnci ve sürüş hakimiyeti sunan dorse lastiği TL10+ ile tamamlanır.

 

 
Schaeffler’den Türkiye’deki 30. Yılına Özel Yatırım
 
TomTom Bayram Trafiğinden Kaçış İçin Alternatif Rota Çiziyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Schaeffler’den Türkiye’deki 30. Yılına Özel Yatırım
Otomotiv ve endüstri için küresel çapta lider bir tedarikçi konumunda ...
Toplu Taşıma Araçlarına Klima Denetimi
Mevsim normallerinin üzerinde seyreden sıcak hava nedeniyle Gaziantep'te ...
Önce Önündeki Araca Çarptı, Sonra Viyadükten Düştü
Önce önündeki araca çarptı, sonra viyadükten düştü, Motosikletli, hatasının bedelini ağır ödedi.
 
Mayıs Ayında İhracat Arttı, İthalat Azaldı
İhracat Yüzde 9,6 Arttı, İthalat Yüzde 3,8 Azaldı
Sesli Turizm Filosunu Mercedes-Benz “Yıldızı” İle Güçlendirdi
Sesli Turizm filosuna 41 adet Mercedes-Benz Sprinter ilave ederek yatırımlarını ...
Ostim İşim’den İstihdama Katkı
OSTİM İŞİM koordinatörlüğünde sürdürülen proje ile Çankaya Üniversitesi ...
 
60 Bin TIR'ın 40 Bini Atıl Vaziyette Bekliyor
Ülkede ve bölgede yaşanan sorunlar nedeniyle sektörün zor günler geçirdiğini ...
Uluslararası Nakliyeciler Derneği’nden Kınama
Uluslararası Nakliyeciler Derneği Atatürk Havalimanı’nda gerçekleştirilen ...
Ramazan Bayramı Öncesi Sürücülere Uyarı
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Ramazan Bayramı ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
truckdikkatkamyonumşoförbustreylersrcKamyontürkiye