Daha fazla hacimli taşımacılığın trend haline geldiği günümüzde, ticari taşıtlarda uygulanan metrelik yasal yükseklik uygulaması, filoların limitlere çabuk ulaşmasına neden oluyor ve taşımacılıkta ulaşılabilecek verimliliği düşürüyor. Verimlilik problemi, taşımacının ağırlık olarak fazla gelen malları hacimli taşımak istediğinde ise katlanarak artıyor. 295/60R22.5” veya 315/60R22.5” gibi standart uygulama haline gelmiş ürünler ise, yük kapasitesi talebini değerlendirmekte yeterisz kalıyor. Tüm bu problemlere çözüm olarak, birinci sınıf lastik üreticisi Hankook basık segment için AL10+ e-cube MAX uzun yol taşımacılığına uygun yeni lastiğini piyasa sürüyor. 355/50R22.5” ebatı ile, kamyon ön aks kullanımı için geliştirilen yeni basık lastik yükseke hacimli nakliyen gereksinimlerine cevap veriyor.
60 ila /80 serisi kamyon lastiğine sahip filo operatörleri dört metrelik yasal olarak izin verilen toplam yüksekliği aşmadan üç metrelik maksimum iç yük yüksekliğini şu ana kadar tamamen kullanamamaktaydı. Yasal zorunluluktan dolayı yük kapasitesi kaybolmakta, bu da ekonomik dezavantajlara neden olmaktaydı. Hem bu sebepten hem de genel pazar gereksinimlerine bağlı olarak, birinci sınıf lastik üreticisi Hankook, kullanıcılarına “50 serisinde ön aks kamyon lastiği sunuyor: AL10+ e-cube MAX, 355/50R22.5” ebatında uzun mesafeler için özellikle jumbo çekicilerde kullanılmak üzere geliştirilmiştir ve 156’lık bir yük endeksi sağlamaktadır. Bu da aks başına 8 tona kadar bir ağırlığın taşınabileceği anlamına gelir. Daha küçük çapı ile, çekicinin kupa yüksekliğini azaltır, iç alanın daha etkin kullanımına izin verir ve üç metrelik yükleme platformları basık lastikler sayesinde etkin bir biçimde tamamen kullanılabilir.
Ticari araçlar için geliştirilmiş olan e-cube MAX, maksimum maliyet verimliliği ve yakıt tasarrufu sağlama özelliklerinin yanı sıra, aynı zamanda çevre dostu özellikleriyle ön plana çıkmaktadır. Dalgalı geometri çizgisinde dizayn edilmiş, uzunlamasına kanallara sahip sırt tasarımı sayesinde AL10+ e-cube MAX düzensiz aşınmayı önler; lastik, daha uzun kilometre performansını garantiler. AL10+ e-cube MAX’ın gelişmiş lastik sırtı ve yüksek yük endeksi yakıt tasarrufunu artırırken, aynı zamanda daha fazla yük kapasitesi sunar. Doğrusal kanal yapısı istikrarlı yönsel sabitlik ve ayrıca maksimum direksiyon hassasiyeti ile gelişmiş su tahliyesini destekler.
Ön aks lastiği AL10+ e-cube MAX, çeker aksta ise DL10+ e-cube MAX tarafından desteklenir. Üç boyutlu blok yapısı, geniş lastik sırtı ve derin kanalları yüksek kilometre performansını garantilerken, sürücülere üstün çekiş gücü de sunar. DL10+ e-cube MAX’ın blok sabitleyicileri ayrıca yüksek kilometre performansına ve düşük yuvarlanma direncine de katkı sağlar. e-cube MAX serisi, düşük yuvarlanma direnci ve sürüş hakimiyeti sunan dorse lastiği TL10+ ile tamamlanır.