Birinci sınıf lastik üreticisi Hankook, Avrupa pazarı için geliştirilmiş olan yeni lastik markası Laufenn'in lansmanını, Almanya Frankfurt'ta devam etmekte olan 66. Uluslararası Motor Show'unda (Internationale Automobil Ausstellung -IAA şirketin basın konferansında yaptı. Ayrıca, Hankook Lastikleri'nin tüketicilerin çeşitli ihtiyaçlarını karşılama sorumluluğunun bilinciyle, Laufenn’in ürün yelpazesi ve marka stratejisini de paylaştı.
Laufenn markası değer, kalite ve yaşam tarzını gözeterek, müşterilere çeşitli sürüş koşullarındaki ihtiyaçları karşılayan geniş bir kaliteli ürün yelpazesi sunuyor. Bu yeni marka, hem sembolik hem de somut olarak Hankook’un global otomotiv pazarındaki gelişim vizyonunu öne çıkarmaktadır.
Yeni Laufenn ürünleri, Hankook’un Almanya Hannover'deki Avrupa Teknik Merkezi (ETC) ile özellikle Avrupa pazarı ihtiyaçlarına yönelik geliştirilmiştir. Bu lastik serisi şirketin, dünyanın en modern üretim tesislerinden biri olan ve Avrupa pazarına Hankook birinci sınıf binek otomobil, SUV ve hafif ticari araç lastikleri üretiminde uzmanlaşan Macaristan'daki yüksek teknoloji üretim tesisinde üretilecektir. Laufenn lastikleri Avrupa genelinde 2016 ilkbaharında tüketicilere sunulacaktır.
Hankook Lastikleri Avrupa Başkanı Ho-Youl Pae konuyla ilgili olarak “Laufenn, lastik konusunda Avrupalı müşterilerimize yeni bir bakış açısı sağlayacak” diyor. “Bu pazardaki müşterilerin çeşitli ihtiyaçlarını karşılamak için stratejik çabalarımızla sürdürülebilir bir marka olarak büyüyecek. Yatırımlarımıza ve Laufenn'i müşterilerin aradığı en pratik değerleri sunan bir piyasa oyuncusu yapma yönündeki çalışmalarımıza devam edeceğiz.”