Lassa’nın global yolculuğunda 41’inci mağaza yatırımı Barselona’ya
Türkiye’nin lider, Avrupa’nın yedinci büyük lastik üreticisi Brisa’nın markası Lassa, FC Barcelona iş birliğinin ardından, İspanya’daki güçlü varlığını sürdürüyor. Dünyada 70’e yakın ülkede operasyonlarını sürdüren ve 120’nin üzerinde tabelalı satış noktasına sahip olan Lassa, İspanya’daki 41’inci mağazasını Barselona’da açtı. 14 Eylül’de Barselona’da gerçekleşen açılışa Türkiye Cumhuriyeti Barselona Başkonsolosu Emir Salim Yüksel, Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay, Brisa Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Bayman, Brisa Uluslararası Satış ve Pazarlama Direktörü Halit Şensoy ve Lassa İspanya Distribütörü Safame Commercial Jesus Mesas katıldı.
Lipecar mağazası, Barselona’nın Dreta de l'Eixample semtinde, üç ana caddenin kesiştiği stratejik bir noktada açıldı. 110 metrelik bir alana yayılan mağazada binek, 4x4 ve ticari araç lastiklerinin satışının yanısıra, bakım ve servis hizmetleri sunuluyor.
Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay, açılışta yaptığı konuşmada şunları söyledi:
“Türkiye’de doğan Lassa markamızla bugün 70’e yakın ülkede operasyonlarımızı sürdürüyoruz. Bu ülkelerden biri olan İspanya bizim için çok önemli bir pazar. FC Barcelona Kulübü ile imzaladığımız sponsorluk anlaşmasıyla Lassa’yı tüm dünyadaki araç sürücüleriyle buluşturmak ve kendimizi anlatmak için önemli bir adım attık. Sadece İspanya’da değil, aktif olduğumuz bütün pazarlarda marka bilinirliğimizi ve imajımızı güçlendirmeyi hedefliyoruz. Dünya çapında 124 mağazamızın 40’ının bulunduğu İspanya’da, 41’inci mağazamızı Barselona’da açıyoruz. İspanyol araç sahipleri ve sürücülerle Lassa’yı buluşturuyoruz. Lastik satış ve bakım hizmetlerini Lassa kalitesiyle sunmanın gururunu yaşıyoruz. Türkiye’den çıkan Lassa’nın global bir marka olma yolculuğunda Barselona’da yer almaktan mutluluk duyuyoruz.”