Premium lastik üreticisi Hankook, 2022’ye kadar Kontinental Ice Hockey League resmi ortağı olmaya devam edecek. Şirket, ortaklık bağlamında KHL’yi desteklerken eleme maçları ve All-Star Haftası da dahil olmak üzere toplam 744 müsabakanın oynanacağı bu sezon boyunca spor severler için çok sayıda etkinlik düzenleyecek. Hankook bunun yanı sıra, gelecek sezonlarda sosyal ağlar üzerinden gerçekleştirilecek kampanyalarla on bini aşkın spor severe, KHL müsabakalarına katılma fırsatı sunacak. En çok ilgi gören spor dalındaki bu geniş kapsamlı ortaklık, özellikle en büyük kış lastiği pazarlarından biri olan Rusya’da çok büyük önem arz ediyor. Sözleşmenin uzatılması, Hankook ile KHL arasında 2017’den beri devam eden güçlü ilişkiyi gözler önüne seriyor.
Sözleşme, son şampiyon ZSKA Moscow ile HK Awangard Omsk arasındaki açılış müsabakası öncesinde ZSKA Arena’da Hankook Lastikleri Avrupa Başkanı Han-Jun Kim ve KHL Başkanı Dimitry Chernyshenko tarafından imzalandı.
Hankook Lastikleri Avrupa Başkanı Han-Jun Kim, konuşmasında şu sözlere yer verdi: “Hankook, dünyanın farklı bölgelerinde en çok ilgi gören sporlara katkıda bulunuyor ve Rusya’da en çok ilgi gören spor tartışmasız buz hokeyi. Premium bir marka olarak her zaman premium ortaklar arıyoruz. KHL, Rusya’da bu kritere uyan premium bir ortak ve bu sebeple şirketimiz, KHL resmi ortağı olmaya devam etmekten gurur duyuyor. Ürünlerimiz aracılığıyla aktarmaya çalıştığımız güvenlik ve sürüş tutkusu, aynı zamanda bu sponsorluk aracılığıyla buz hokeyi severlere ve KHL takımlarına da ulaştırmayı hedeflediğimiz değerlerdir.”
KHL Başkanı Dimitry Chernyshenko ise “Hankook, önde gelen global lastik üreticilerinden biri olarak, kış sporlarına ve buz hokeyine olan tutkumuzu paylaşıyor. Güvenlik ve adanmışlık açısından ortak hedeflere sahibiz ve stratejik ortaklığımızla bu hedeflerimizi daha da güçlendirecek ve genişleteceğiz. Hankook’un girişimleri sayesinde halihazırda on biniaşkın taraftar, KHL müsabakalarına katılma fırsatı yakaladı. Hankook, KHL’ye dördüncü kez sponsor oluyor ve bu, on iki sezonluk bir birliktelik anlamına gelmekte.” sözleriyle onaylıyor.
Lastik üreticisi, buz hokeyinde süregelen ortaklığının yanı sıra uluslararası sporlara ve motor sporlarına da çeşitli şekillerde katkıda bulunuyor. Bunlar arasında UEFA Avrupa Ligi, şampiyonlar liginin en fazla kazanan takım olan Real Madrid (İspanya) ve Borussia Dortmund (Almanya), AS Monaco (Fransa), SSC Naples (İtalya) gibi futbol sponsorlukları da bulunuyor. Şirketin motor sporlarındaki katılımı da bir hayli çeşitli. DTM, 24H Series, Formula Renault Euroseries ve kadınlar W-Series ile olan ortaklıklar devam etmektedir..
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |