Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
2 Ekim 2013 Çarşamba - 16:56

Hankook Ventus V12 evo²

Lastik üreticisi Hankook yeni Ventus V12 evo2 ile spor tarzını seven sürücülere performans ve tasarım odaklı yeni bir geniş lastik sunuyor. Lastik sırtının 3D blok yapısı ve aerodinamik olarak iyileştirilmiş yan duvarları ile şık ve yönsel tasarımı, tarz ve mükemmel sürüş performansını, yuvarlanma gürültüsü ve direncinden oluşan ve bu sınıfta da önem kazanmaya başlayan çevre dostu özellikler ile birleştiriyor. Bahar 2014’te gerçekleşecek olan piyasaya sürülüşü ile birlikte Ventus V12 evo2, 16 ila 19 inç arasında değişen 25 çekici montaj boyutunda kullanılabilir olacak.

Hankook Ventus V12 evo²

Hankook Ventus V12 evo²:

Performans, tasarım ve çevre dostu mükemmellik

yeni geniş bir lastikte birleşti

 

Birinci sınıf lastik üreticisi Hankook değiştirme/ tuning  segmenti içindeki serisini  yeniliyor ve yeni geliştirilmiş Ventus V12 evo2 ile birlikte 2014 baharında Avrupa pazarına olağandışı bir şekilde şık ancak yüksek performansa sahip geniş bir lastik kazandırıyor. V12 evo2 geliştirilirken bütün performans parametrelerinde önemli ölçüde yapılan iyileştirmelere ek olarak ,  geliştirme sürecinde çevre dostu özellikler de odak noktasını oluşturmuştur. 

 

Akış açısından optimize edilmiş yönsel lastik sırtı, mükemmel su kanalize etme özelliği açısından iyileştirilmiş halihazırda bir önceki modelden bilinen 3D blok yapısına sahiptir. Üreticinin başarılı motor sporları geçmişi sonucunda ortaya çıkan Çoklu Lastik Sırtı Yarıçapı Teknolojisi (Multi-Tread-Radius) içindeki lastik konturu, kayış katmanının son derece sert ancak özellikle hafif çelik kayış materyali ile birleşince yüksek viraj alma hızları gibi aşırı stresli koşullar altında mümkün olan en iyi lastik teması alanını güvenceye alır.

 

 

Yüksek çekiş sağlayan nano-silika lastik sırtı bileşiminin kullanımı, bütün lastik sırtı genişliği boyunca lastik sırtı bloğu sertliğinin optimize edilmesi ile hem kuru hem ıslak koşullarda frenleme mesafeleri yüzde 4 ila 5 oranında kısalmıştır. Kauçuk bileşimindeki yüksek çekiş sağlayan stiren polimer formülü, ıslak yol performansını iyileştirirken, azamiye çıkarılmış çevre dostu olma özelliğini sağlamak için yuvarlanma direncini azaltır.

 

Yüzeyde genişleyen kanatların lastik sırtı oluklarının temeline bağlandığı rafine bir soğutma sistemi, daha tutarlı hakimiyet özellikleri ve daha uzun bir lastik dayanımı süresi için hızlı ısı dağılımını sağlar. Sürüş deneyimini daha da konforlu kılmak için “büyük ağabeyi” Ventus S1 evo2 gibi yeni Ventus V12 evo2  da, lastik gürültüsünü son derece azaltan ve lastiğin sportif görünümünü vurgulayan aerodinamik şekilli bir kanada sahiptir.

 

Ventus V12 evo2 şirketin Macaristan’da bulunan son teknolojili Avrupa fabrikasında üretilmektedir ve bahar 2014’ten itibaren 16 ila 19 inç aralığında 25 boyutta ve 30 ila 50 serilerinde 205 ila 255 mm arasındaki lastik sırtı genişlikleri yelpazesinde kullanılabilir olacaktır. 

 

 

 
Büyükkarcı ilk teslimi Ali Koç’la yaptı
 
Hafif Ticari Araç Pazarı %11 Azaldı.
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
GENÇ TURKCELL İÇİN KAMPANYA
Yurtiçi Kargo, 1 Ekim-31 Ekim 2013 tarihleri arasında Genç Turkcell abonesi ...
11.Ulaştırma Şurası Bildirgesi Açıklandı
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, 5-7 Eylül ...
UPS’nin Sağlık Anketi Sonuçları
Ürün koruma ve global yasal ortam konularında artan endişelere rağmen ...
 
ODD SATIŞ ve İLETİŞİM ÖDÜLLERİ
Otomotiv sektörünün çatı kuruluşu Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin ...
Geleceğin mesleği lojistik
Lojistik sektörü rekora koşarken Beykoz Lojistik MYO yeni öğrencilerini bekliyor.
ÖTV’de e-takip dönemi başlatıyor
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek: "ÖTV gelirlerinin yüzde 77'sini oluşturan ...
 
Parası az olan bot alıyor
West Marine Genel Müdürü İlkim Sancaktaroğlu, “Ülkemizde en çok tekne ...
Marmara Denizi'nde iki gemi çarpıştı
76 metre uzunluğunda 1556 grostonluk Kamboçya bandıralı 'Omega Livestock' ...
Dolar'da değer kaybı sürüyor
Dolar, ABD'deki bütçe anlaşmazlığı nedeniyle Avrupa piyasalarında değer kaybediyor.
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
şoförtürkiyekamyonumbussondakikatreylersrc haberler lkw