Servis taşımacılığı sektörünün hizmet kalitesini yükseltmek amacıyla hayata geçen İDEAS Projesi başarılı sonuçlar vermeye başladı. Temsa’nın yönetim danışmanlığı ile yürütülen proje kapsamında gerçekleştirilen ilk çalışmayla Gürsel Turizm, araçlarının bakım ve onarım maliyetlerini düşürecek.
Temsa, tarafından servis taşımacılığı sektörü için geliştirilen İDEAS (İdeal Servis Taşımacılığı) Projesi kısa zamanda sektörde adından söz ettirmeye başladı. İDEAS’ın uygulandığı ilk firma olan Gürsel Turizm’in operasyon, pazarlama ve yönetim alanlarında gelişim sağlanması amacıyla yürütülen 10 projeden biri daha hayata geçti. Gürsel Turizm’in tüm marka ve modeldeki araçlarının bakım/onarım maliyetlerinin minimize edilmesini amaçlayan birinci proje için Brey Otomotiv ile anlaşma sağlandı.
23 Kasım 2009 tarihinde Gürsel Turizm’de gerçekleştirilen protokol imza töreninde; Gürsel Turizm Genel Müdürü Banu Elibol, Brey Otomotiv Genel Müdürü Ergun Şahin, Temsa Pazarlama Yöneticisi ve İDEAS Projesi Danışmanı Ekrem Özcan, Temsa Satış Sonrası Hizmetler Yöneticisi Ali Murat Dizi, İDEAS Proje Danışmanlarından Yiğit Okan, Gürsel Filo Yöneticisi Erhan Kılınç hazır bulundu. Protokol töreninde Temsa’nın yönetim danışmanlığı kapsamında firmalarına artı değer kattıklarını dile getiren Gürsel Turizm Genel Müdürü Banu Elibol “araçlarımızın bakım ve onarım maliyetlerini minimize etmek bize büyük avantaj sağlayacak. Bu projenin hayata geçmesi ile İDEAS’ın getirilerini toplamaya başladığımıza inanıyorum. Brey Otomotiv’in ise çözüm ortağı olarak bu projede yer almasından ve müşteri odaklı yaklaşımlarından mutluluk duyuyoruz” dedi.
Esenler Otogarı’nda hizmet veren Brey Otomotiv’in Genel Müdürü Ergun Şahin ise “Gürsel Turizm, müşteri portföyümüzde yer alan önemli firmalardan. Müşterimizin işini zamanında ve en iyi kalitede yürütmesi için 7 / 24 destek vermeyi ve yanlarında olmayı bir görev biliyoruz” şeklinde konuştu.
Temsa Pazarlama Yöneticisi ve İDEAS Projesi Danışmanı Ekrem Özcan da; “İDEAS projesinde Gürsel yöneticilerinin performansı takdire şayan. 10 proje paralel yürüyor ve bu günlerde meyvelerini toplamaya başladılar. Çalışmaları da sektörle paylaşarak sektörün de gelişmesini amaçlıyorlar. Servis sektörü Gürsel gibi kurumsal şirketlerle daha da gelişecek” dedi.
İDEAS Projesi kapsamında, servis taşımacılığı yapan firmaların iç süreçlerinin incelenmesi, şirketin gelişmeye açık alanlarının tespit edilmesi ardından bu alanların geliştirilmesine yönelik aksiyon planlarının hazırlanması, müşteri memnuniyetinin artırılması ve marka değerlerinin yükseltilmesi hedefleniyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |