Doğuş Otomotiv distribütörlüğünde Türkiye’de hem satış hem de satış sonrasında önemli başarılara imza atan Scania, büyüyen araç parkı ve artan müşterilerine sunduğu hizmetlerini sürekli geliştiriyor. Satış sonrasında sunulan hizmetler konusunda en çok önem verilen konulardan biri olan yol yardım hizmetleri. Scania, Türkiye genelinde 21 adet yetkili servis noktası, 27 adet acil yol yardım aracı ve 7 gün 24 saat hizmet veren call center ile müşterilerinin araçlarını kendilerine ihtiyacı olursa olsun rahatlıkla ulaşılabilen bir yapılanmaya sahip. Scania, sunduğu bu benzersiz hizmeti gerçekleştiren ekip arkadaşlarını 2007 yılında verilen hizmetleri değerlendirmek ve 2008 yılı hedeflerini, gelişmeleri paylaşmak amacı ile İstanbul’da düzenlediği Garanti ve Yol Yardım Toplantısında biraraya getirdi.
3. Scania Garanti ve Yol Yardımı Toplantısı’nda Türkiye çapına yayılmış Scania Yetkili Servis teşkilatının bir araya gelmesindeki bir diğer önemli sebep, hizmet ağına yeni eklenen servisler ve yeni personellerin tanışması, tecrübelerini paylaşması ve uyumlu bir işbirliği için gerekli iletişimin kurulmasının desteklenmesi idi.
Düzenlenen toplantının garanti bölümünün ana teması garanti uygulamalarının verimliliği, uygulanma şartları ve Scania garanti sisteminin daha da geliştirilmesine yönelik yeni atılımların yetkili servis ağıyla paylaşılmasıydı. Bu bağlamda, toplantıda yetkili servislerin 2007 yılındaki genel durumları mercek altına alınırken, garanti oranlarıyla ilgili veriler analiz edildi ve değerlendirmeler yapıldı. Yetkili servislerin uluslararası Scania standartlarında hizmet verebilmesine yönelik çalışmalardan biri olan KPI (Anahtar Performans Göstergesi) sistemi hakkında bilgiler verilirken bu sistemin oranları hakkında açıklamalar yapıldı.
3. Scania Garanti ve Yol Yardımı Toplantısı’nda ayrıca 2008 yılı için belirlenen hedefler açıklanırken, 2008 yılında yaygınlaştırılacak yeni uygulamalar hakkında yetkili servis ağı da bilgilendirildi. Yeni uygulamalar içinde Garanti Audit, SDP3 Vera kullanımı gibi müşteri memnuniyetini daha da yukarı taşıyacak denetim ve işletim sistemleri üzerinde duruldu.
Scania satış sonrasında verdiği hizmetler konusunda gerçekleştirdiğiyetkili servis teşkilatı, yol yardım hizmetleri, garanti uygulamaları, CRM çalışmaları ve şikayet yönetimi operasyonları ile müşteri memnuniyet oranını da her geçen yıl daha da artırıyor. 2007 yılında servislerden hizmet alan müşterilere uygulanan memnuniyet anketleri sonuçları ‰ seviyelerinde bir memnuniyet oranını ortaya koyuyor. 2008 yılında bu oranın ? seviyesine çıkartılması hedeflenirken, çalışmalara düzenlenen garanti ve yol yardım toplantısı ile start verildi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |