Michelin’in baraj, inşaat, şantiye ve taş ocağı bağlantı yollarında çalışan ağır vasıta araçlarına yönelik piyasaya sürdüğü X Works serisi lastikleri yol içi ve dışı yük taşımacılığında sağlamlık ve dayanıklılık sunuyor. Michelin tarafından geliştirilen 315/80 R22.5 ve 385 65 R 22,5 Michelin X Works sırt deseni sayesinde arazide riskleri sınırlamak çok daha kolay hale geliyor. X Works serisi lastik alan müşterileri için “Hasar Garantisi” de sunuyor.
Ağır vasıta lastiklerinin hem yolda hem de yol dışında kullanılmaları hasar riskini artırıyor. Zorlu kullanım koşullarına karşı güçlendirilmiş yanak ve karkas yapısı, taş tutmayı azaltan sırt deseni ile şantiyeler ve taş ocakları dışında dış yollarda da kullanıma imkan tanıyan Michelin X Works riskleri önemli ölçüde azaltıyor.
Michelin’in ileri teknoloji uygulamaları ile geliştirilen Michelin X Works ağır vasıta lastikleri hasar riskini azaltmasının yanı sıra ekonomik açıdan müşterilerinin tasarruf etmesine de olanak sağlıyor.
6 ay süreli ‘Hasar Garantisi’
Zorlu kullanım koşulları için tasarlanmış Michelin X Works lastikleri, ilk altı aylık kullanım süresi boyunca ‘Hasar Garantisi’ hediye ediyor. ‘Hasar Garantisi’ sayesinde ilk altı ay içinde meydana gelen lastik kazasına bağlı hasarlarda lastikler için bir sonraki 315/80 R22.5 ve 385 65 R 22,5 Michelin X Works lastiği alımında önemli ölçüde indirim sağlıyor .
Bozuk yol koşulları için üretilen uzun ömürlü X Works lastikler, kaplanabilirlik ve fazla yük taşıma kapasitesi özellikleriyle genişletilmiş güvenlik, daha fazla maliyet etkinliği ve artan çevre koruması sağlıyor.
Güçlü, uzun ömürlü, tasarrufu
Michelin X Works, yarılmalara karşı daha dirençli olan yeni çapraz merkez blokları ve şok darbelere karşı koymak için omuzlarda kalınlaşan yanaklarla ön plana çıkıyor. Michelin X Works, arttırılmış temas yüzeyi aşınmayı daha eşit bir şekilde dağıtıyor. Bu da daha fazla toplam kilometre ömrü anlamına gelirken, aynı zamanda da, yoğun çapraz merkez blokları uzun ömürlülüğü artırıyor. Bütün Michelin kamyon lastikleri gibi X Works lastiklere de yeniden diş açılabiliyor. Bu da lastiğin ömrünü uzatırken, aynı zamanda lastiğin bitip kaplamaya gideceği tarihi de ertelemiş oluyor.
Çevreye duyarlılık
Michelin için yol tutuş, lastik sırt desen ömrü, dayanıklılık, hasara karşı direnç ve yakıt verimi dâhil olmak üzere birçok alanda performansın eş zamanlı olarak geliştirilmesi temel prensip olarak ele alınıyor. Diş açılması ve yeniden kaplanması, bir lastiğin güvenlik performansından ödün verilmeksizin lastik kilometre ömrünün geliştirilmesine yardımcı oluyor. Michelin tarafından geliştirilen çözümler, lastik ömrünü 2 kat artırırken, hammadde tüketimini %70-75 azaltıyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |