Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
17 Kasım 2022 Perşembe - 09:09

IVECO Otomotiv Logitrans 2022 Fuarında Sektörle Buluştu

IVECO’nun İstanbul yetkili satıcılarından IVECO Otomotiv uluslarası nakliyeye uygun 3 aracı ile 16-18 Kasım tarihleri arasında Dr Kadir Topbaş sergi alanında düzenlenen Logitrans fuarında yerini aldı.

IVECO Otomotiv Logitrans 2022 Fuarında Sektörle Buluştu

Fuar açılışında birer konuşma yapan Iveco Otomotiv Ağır Vasıta satış müdürü Çayan Tubay ve Hafif Orta Vasıta satış Müdürü Özer İşler IVECO’nun uluslararası nakliyeye uygun araçları S WAY çekici, 3,5 ton Daily panel van ve 3,5 ton Daily şasi sergilediklerini belirtti.

Iveco Otomotiv ağır vasıta satış müdürü Çayan Tubay şunları söyledi; Burda gördüğünüz gibi uzun yol çekicimiz S WAY’i sergiliyoruz. S WAY bildiğiniz üzere 2020 yılı başında piyasaya sunuldu ve 2020 başından beri Türkiye’de toplam 2500 adet S WAY satıldı, S WAY pazar payımız her geçen ay biraz daha artıyor. Uzun yol araçlarımızı otomatik klima ve park kliması ile beraber sunuyoruz, ayrıca havalı kabin süspansiyonu, ADR, ZF intarder, 463 KW güçlü motor freni gibi özellikler standard. Uzun yol taşımacılığı için IVECO Cursor 13 Litre, 530 BG motorlu araçlarımız tercih ediliyor,

Iveco Otomotiv hafif orta vasıta satış müdürü Özer İşler de şunları söyledi; Daily modelimiz 3,5 ton segmentinde uzun yol Express taşımacılık için de çok tercih edilen bir araç, özellikle tek tekerlekli, 16m3 panel van modellerimiz çok tercih ediliyor. Daily modellerimizin en öne çıkan özelliklerinde biri de araçlarımızı C tipi kamyon şasisi olmazı bu da araçlarımızın yıpranmasını geciktiriyor. Diğer bir güçlü yanımız da Hİ Matic tork konvertörlü tam otomatik şanzıman seçeneği. Kısa sürede Daily satışlarımızın %20 sini otomatik şanzıman oluşturmaya başladı, hem şehir içinde hem de uzun yolda büyük konfor sağlıyor.

Iveco Otomotiv yetkilileri güçlü satış sonrası hizmetleri ile müşterilerini satış sonrasında da yalnız bırakmadıklarını ifade ettiler.

Sergilenen araçların özellikleri şöyle;

S WAY

Yeni kabin: Mükemmel sürüş ortamı

Mükemmel sürüş ortamı: Yeni kabinin tasarımı, ideal sürüş pozisyonu ile başlamak üzere sürücülerin ihtiyaçları düşünülerek gerçekleştirildi. Ayarlanabilir koltuğun bazası alçaltılıp minderin kalınlığı ve ileri geri hareket mesafesi arttırılarak sürücüye konforlu bir pozisyon ve ideal görüş alanı sağlandı. Direksiyonun alt kısmı düz tutularak sürücülere daha fazla alan bırakıldı ve konfor arttırıldı.

Kontrollerin ergonomik yerleşimiyle tüm anahtar özellikler sürücünün kolayca erişebileceği noktalara yerleştirildi ve aracın daha konforlu ve verimli yönetimi sağlandı.

Ön konsol ve merkez, konfor ve verimliliği arttırmak üzere baştan tasarlandı ve yeni yerleşim biçimi fonksiyonelliği arttırdı. 7 İnç kapasitif dokunmatik ekran, son teknoloji bilgi-eğlence sistemine erişimi sağlıyor ve sürücünün dijital hayatını Apple Car Play ile telefonunu eşleyerek araca getirmesine olanak veriyor. Ek olarak eller-serbest ve müzik yayını için Bluetooth, DAB radyo, ses tanıma, kamyon navigasyon sistemi ve de çeşitli donanım ile siber güvenlik de dâhil olmak üzere yazılım geliştirmeleri mevcut. Sürücü 7/24 Servis ve Uzaktan Servis Hizmetleri ile Sürüş Tarzı Değerlendirme sistemine de erişebiliyor.

Merkezde yer alan çok sayıda düğme, olası kombinasyonları arttırırken aracın gövdesi veya treyleri kontrol etmek üzere fazladan boş düğmeler bırakıyor.

Yeni Dur/Kalk düğmesi ve tümleşik uzaktan kontrollü elektronik anahtar yeri ön panelde DNR (Otomatik vites kontrolleri) alanının yanına uygun bir şekilde konumlandırıldı.

Geniş, iyi donanımlı yaşam alanı.Yeni kabin konsepti hareket kolaylığı için oldukça boş alan bırakan geniş bir yaşam ortamı yaratıyor.

Yeniden tasarlanan tavan, alt tünel ve şekillendirilmiş üst raf, kabinin ortasında 2,15 metrelik konforlu bir ayakta durma alanı sunarken üst yatay kullanılabilir alan ise önceki modele kıyasla 35 santim daha geniş ve üst yatak ile bölmelere daha kolay erişmeyi sağlıyor.

Merkezde sürücü ve yolcunun konforu için kullanışlı özellikler yer alıyor: Hepsi gece kullanımı için arkadan ışıklandırılmış şişe ve bardak tutacaklı raf, USB ve 12V soketleri ve yeni A4 dosyası konulabilen belgelik. Ön konsolda yolcu koltuğunun önünde yer alan katlanan masa yemek ya da masa başı işler için konforlu ve uygun.

 

Hacmi yüksek bölmeler kabine uygun bir şekilde yerleştirilmiş ve sürücünün duyabileceği tüm saklama ihtiyacını karşılayacak düzeyde ve hepsi kolayca erişilebilir. Yan kapıdaki açık eldiven bölmesi aynı zamanda 1,5 litrelik şişe tutacağına da sahip. Yeniden tasarlanan üst raf 250 litrelik bir saklama kapasitesi sunuyor. Bunların yanı sıra hem sürücü hem de yolcu tarafında yer alan saklama kutuları toplam 375 litrelik bir kapasiteye erişebiliyor.

Yemek ve içecekler için buzdolabı ve soğuk tutma kutuları seçenekleri çeşitli ihtiyaçları karşılıyor. Buzdolabının tepesindeki göz kapağı sürücünün içecek için buzdolabının kapağını tamamen açmadan içeceğini almasına olanak tanıyor.

IVECO, iç mekân aydınlatma sisteminde her türlü koşulda görsel konforu arttırmak, doğru kalite ve parlaklığı, yerinde ve ihtiyaç duyulduğunda sağlamak, her türlü kullanımda kabini mükemmel bir şekilde aydınlatmak için kapsamlı bir araştırma gerçekleştirdi. Yeni tamamen LED ayarlanabilir tavan ışıkları gece sürüşü veya ortam aydınlatması için ihtiyaç duyulan biçimde arka aydınlatma sağlıyor. İki bağımsız tamamen LED okuma ışığı sürücü ve yardımcısı için aydınlatma sağlıyor. Ek olarak uygunca konumlandırılmış bağımsız düğmeler ve döner kontrol düğmesi sürücünün üzerinde yer alan rafta ve tüm aydınlatma sistemini kontrol ediyor. Geceleyin, akıllı aydınlatma için kapı engelleyici, kapı açıldığında tüm ışıkların birden yanmasına engel oluyor.

Yüksek konforlu uyku alanı.Yeni IVECO S-WAY’in kabini, dinlenme veya gece uykusu sırasında sürücü konforunu maksimize etmek için tasarlandı. Gece alanının T şekilli alt ranza ile simetrik yerleşimi, cep bölmeleri, ranzanın iki ucunda yer alan USB girişleri sürücünün istediği tarafta yatmasına olanak veriyor. Yatak modülü arka duvarın merkezine konumlandırılmış ve ihtiyaç duyulabilecek -ısıtma, aydınlatma, radyo, kapı kilidi gibi- kontrollere kolayca erişilebilen bir yerde.

Tek parçalık alt ranza yatağı 14 santim kalınlığında 2 farklı konfor seviyesine sahip bir şilte barındırıyor. Üst ranzada ise farklı ihtiyaçlara göre iki çözüm mevcut: 8 Santim kalınlığında şilte ile katlanabilir ve bavul alanı olarak kullanılabilen 60 santim genişliğinde Akıllı Ranza veya 10 santim kalınlığında şilte ve merdiveniyle 70 santim genişliğinde Konforlu Ranza.

Her zaman mükemmel iç iklimlendirme. Klima sistemi, tümleşik park soğutucusu ve ısıtma sistemleri her türlü hava koşulunda, giderken veya dururken ideal iç iklimlendirmeyi sağlıyor.

Yeni Kabin:Yakıt verimliliğini arttırmak için tasarlandı

Kabinin dış kısmının her detayı hava direncini minimize etmek için incelikle çalışıldı. Yeni çatı mükemmel bir biçimde aracın ön bitişine eklemlendi ve düz bir yüzey yaratarak sürtünmeyi minimize etti. Ön cama erişimi kolaylaştıran katlanabilir ön merdiven kullanılmazken tamamen kayboluyor. Yüksek yarıçaplı köşelere ve yan bitişlere sahip ön ızgara, tümleşik kafa lambaları, tümleşik yansıtıcılı yeni tampon tasarımı, teker kemerleriyle birlikte hava akışını optimize eden akan hatlar yaratıyor ve araca kendine özgü bir ifade veriyor.

Aracın aerodinamik performansı boşlukları kapayan ek özelliklerle daha da geliştirildi. Bu, optimize aerodinamik kiti ile çekici ve yarı-treyler arasındaki boşluğu kapatmak için kauçuk uzatmalı etekleri içeriyor.

Kapı, yeni tasarımıyla ikinci basamağa kadar iniyor ve kabinin yanlarında yumuşak bir yüzey yaratarak hızın yarattığı türbülansı azaltıyor.

Yeni tasarım unsurları bir arada üstün aerodinamik performansa erişirken ürün ailesinin ayırıcı özelliği olan sıra dışı yakıt tasarrufunun üzerine belirgin miktarda ek yakıt tasarrufu sağlıyor.

Yeni Kabin: Toplam Sahip Olma Maliyetini kısmak için tasarlandı

IVECO S-WAY’in kabininin yeni tasarımında maliyeti azaltmak için tek parça tampon yerine yalnızca etkilenen parçanın değişmesini sağlayan çok-parçalı tampon gibi çeşitli özelliklerle her tasarruf fırsatı değerlendirildi. IVECO verilerine göre bu, filolardaki çoğu olayda belirgin ölçüde daha düşük tamir masrafı sağlayacak.

Belirgin ek tasarruf ise tümleşik park soğutucusundan geliyor: Yalnız bayi tarafından takılan alternatif kitten daha verimli olmasıyla değil, aynı zamanda aracın aerodinamik performansı üzerinde hiç etkisi olmamasıyla da tasarruf sağlıyor.

Yeni Kabin: Sürücü güvenliği için tasarlandı

IVECO S-WAY’in geliştirilme sürecinde ana odak sürücüydü; kabin ECE R29.03 kabin çarpışma standartları ile uyumlu mekanik direnç ile yüksek pasif güvenliğe sahip. Ek olarak ön aksa yapılan ince ayarla fren mesafesi %15 kısaltılarak genel güvenlik geliştirildi.

Yeni tasarım aynı zamanda sürücü için tek parça yan camlar ve dikiz aynalarıyla geliştirilmiş doğrudan görüş sağlıyor. Ek olarak IVECO S-WAY sınıfı tam LED farlara sahip, bu farlar daha uzağı aydınlatan keskin huzmeleri ile görüşü ve engel algılamayı %15 arttırarak düşük ışık koşullarında güvenliği daha da arttırıyor.

 

Ek olarak IVECO S-WAY İleri Sürücü Destek Sistemleri dizisi ile sürücüye aracı verimli ve güvenli bir biçimde yönetmesini sağlayarak yol yorgunluğunu azaltıyor.

 

Kabin aynı zamanda güvenlik konusunda da yeni tasarıma sahip: Yeni kapının tasarımı son basamağa kadar iniyor ve kabinin içinde ek mekanik kapı kilidi barındırıyor.

 

Sürücü odaklı yeni kabin tasarımı birinci sınıf yaşam ve çalışma koşullarını; geniş ortam, sıra dışı sürüş ergonomisi, iyi planlanmış; fonksiyonellik ve konforu bir araya getiren yerleşimi ile sağlıyor. Tasarım aynı zamanda güçlendirilmiş yapısıyla (ECE R29.03 kabin çarpışma uyumlu) sürücü güvenliğine atıfta bulunuyor ve her koşulda daha iyi görüş sağlıyor.

 

Kabin baştan tasarlanırken IVECO, müşterinin kârlılığını arttırmak adına maliyet azaltıcı ve üretkenlik arttırıcı her fırsatı kullandı. Yeni tasarım aerodinamik performansı optimize ediyor ve hâlihazırda mükemmel olan yakıt verimliliğini %4’e kadar arttırıyor. Toplam Sahip Olma Maliyetine etki eden tasarım unsurları ise tamir maliyetlerini dramatik olarak azaltan çok-parçalı tampon gibi yalnız etkilenen parçanın değişmesini sağlayan özellikler.

DAILY

 Daily: Hafif ulaşımı bir sonraki seviyeye taşıyan akıllı araç

IVECO, sürüş konforunu artıran, sürücüsünü ve yükünü koruyan ve görevin gereksinimlerine uyum sağlayan, sektörde bir ilk olan akıllı elektronik kontrollere sahip benzersiz akıllı pnömatik süspansiyona sahip yeni Daily Air-Pro ailesiyle çığır açıyor.

Yeni Daily’nin en son motor teknolojisi ve emisyon sistemi  (Uyum Faktörü = 1) yönetmeliklerin ötesinde  Euro 6-D Final ve Euro VI-E uyumluluğu sağlıyor. Optimize edilmiş 2.3 litrelik motor, %6'ya kadar yakıt tasarrufu sağlıyor ve zorlu görevler için %15'e kadar tork artışıyla Daily'nin çok yönlülüğünü artırıyor.

Her Daily nesli yeni standartlar belirlemiş ve bu, Daily'yi kalıcı bir başarı ile 'IVECO markası içinde bir marka' haline getirmiştir

Ticari araç sektöründeki ana trendler, Yeni Daily'nin en son evrimsel hamlesine öncülük etmiş ve Daily, 40 yılı aşkın süredir kendisini segmentinde favori yapan çok yönlülük, sağlamlık, dayanıklılık ve performans temel değerleri üzerine inşa edilmiştir.

Yeni Daily, Covid-19 salgınının mevcut eğilimleri güçlendirip hızlandırmasıyla hızla değişen ticari araç sektöründeki müşteri talepleri öngörülerek geliştirildi. Şehir içi dağıtım sektörü, tüketicilerin kapanmalar sırasında e-ticarete ve teslimat hizmetlerine olan ilgilerinin önemli ölçüde artmasıyla bir patlama yaşadı. Alışveriş alışkanlıklarındaki bu değişimin, kısıtlamaların gevşetilmesi ve buna bağlı olarak hafif ticari araçlara olan talebin artmasıyla bir nebze kalıcı olması bekleniyor. Bağlanabilirlik, günlük yaşamın her alanında - kişisel ve profesyonel - bir zorunluluk haline geldi ve araçların bu gereksinimi karşılaması gerekiyor. Sürdürülebilirlik ve hava kirliliğinin önlenmesi daha da aciliyet kazandı ve giderek daha sıkı araç emisyon standartlarına yol açtı.

 

AIR-PRO akıllı süspansiyon: pürüzsüz ve konforlu bir sürüş

Yeni Daily, sürücü ve yük için benzersiz şekilde yumuşak ve güvenli bir sürüş sağlamak üzere sürekli olarak kullanım koşullarına uyum sağlayan devrim niteliğindeki AIR-PRO pnömatik süspansiyon ile geliyor. Özel AIR-PRO Sürekli Sönümleme Kontrolü (CDC) ünitesi, yoldaki çukurlara neredeyse anında tepki vererek en iyi ve dinamik tepkiyi vermek için her 10 milisaniyede bir her amortisör üzerindeki ideal basıncı hesaplıyor. %25 oranında daha az titreşim, son derece konforlu bir sürüş deneyimine katkı sağlıyor.

 

AIR-PRO akıllı sistem ayrıca sürücünün gereksinimlerine uyum sağlıyor ve süspansiyon davranışının kontrolünü ona veriyor. Sürücüler,yumuşak ayarıyla rahatlığa öncelik vermeyi seçebiliyorlar; tam yük koşullarında taşıma ve sürüş kontrolünü optimize etmek için Yüklü modu seçin veya Otomatik ayar ile sistemin kendi kendini uyarlayan parametrelerine bırakın. AIR-PRO süspansiyon, araç yüküne uyum sağlayarak virajlarda yatışı  %30 oranında azaltıyor, sürücünün güvenliğini artırıyor ve yükü koruyor.

AIR-PRO süspansiyon, araç şasisinin yüksekliğini 10 saniyeden daha kısa sürede ayarlayarak yükleme ve boşaltma işlemlerini kolay ve verimli hale getirir. Araç hafızası yükleme alanının yüksekliğini öğrenerek aracı hazır hale getirmeyi daha da kolaylaştırır.

AIR-PRO akıllı sisteminin yönetimi, gösterge panelindeki özel anahtarı ve yeni sezgisel TFT grafikleri sayesinde gayet kolaydır.

 

Yeni manuel şanzıman: sınıfının en iyisi vites değiştirme ve hassasiyet ile konforlu sürüş deneyimi

Yeni Daily, sınıfının en iyisi vites değiştirme ve hassas kavrama ile mükemmel bir sürüş deneyimi sunan yeni 6 vitesli manuel şanzımanı sunuyor. Bu, onu, uzun günlerde direksiyon başında daha fazla konfordan yararlanacak olan şehir içi görevlerdeki sürücüler için favori yapacak.

 

Yeni şanzıman ayrıca toplam sahip olma maliyetinin düşürülmesine de katkıda bulunuyor. 2.3 litrelik motoru 3.0 litrelik motorla aynı debriyajla birleştirmek, en zorlu görevlerde sağlamlığı iyileştirmek ve dayanıklılığı %18'e kadar artırmak mümkün olmuştur. Yeni şanzıman yağ değişimi 350.000km boyunca gerekmiyor ve bakım ve onarım maliyetlerinde %4'e kadar azalmaya katkıda bulunuyor.

 

Yeni hafızalı köpük sünger koltuklar: üstün konfor sunmak için sürücüye uyum sağlar

Yeni Daily, hafif ticari sınıfında bir ilk olarak koltuğunun minder ve sırtının orta kısımlarında ve kafalığında hafızalı köpük sünger teknolojisine sahip tamamen yeni koltuklar sunuyor. Hafızalı köpük sünger vücudunuza uyum sağlayarak basınç tepe noktalarını %30 oranında azaltarak üstün konfor sağlayarak sırt ağrılarının önüne geçer. Yan bölümler, yanal tutuşu iyileştirmek, güvenliği ve sürüş deneyimini geliştirmek için 15 mm yüksek yoğunluklu köpük sünger ile kalınlaştırılmıştır. Daha uzun boylu insanlar, daha uzun bacakları için daha iyi destek sağlayan 20 mm daha uzun ve 15 mm daha kalın ön minder ile daha rahat ediyorlar.

 

Eşsiz motor yelpazesi: her görevde performans ve sürdürülebilirlik

Yeni Daily, kapsamlı motor yelpazesiyle çok yönlülüğü konusundaki itibarına sadık kalıyor. Her görevde en iyi performansı sunmak için optimize edilmiş iki motor sunan tek araçtır. 116 hp ile 156 hp arasında değişen güce sahip 2.3 litrelik F1A (hafif ve ağır hizmet homologasyonu mevcuttur) ve 160 hp ile 207 hp arasında güç derecelerine sahip 3.0 litrelik F1C. 2.3 litrelik F1A motoru, yakıt ekonomisiyle dikkat çekiyor ve önceki modele kıyasla WLTP çevriminde %6'ya varan yakıt tasarrufu sağlıyor. Yeni manuel şanzıman, %15'e varan bir tork artışı sağlayarak Yeni Daily'nin zorlu uygulamalardaki performansını iyileştirdi ve PTO gereksinimlerine sahip gövde yapımları için çok yönlülüğünü geliştirdi. Yeni Daily, 136 hp ve 350 Nm tork ile güçlü ve hızlı tepki veren bir performans sunan 3.0 litrelik CNG motoruyla sürdürülebilir görevine sadık kalıyor.

Yeni Daily, Euro 6-D Final ve Euro VI-E standartlarına uyum sağlıyor ve regülasyonların ilerisinde Uygunluk Faktörü 1'e (CF=1) ulaşıyor. Bu, gerçek koşullarda ve aracın ömrü boyunca emisyon sınırlarını karşıladığı anlamına gelir. Önceki modellerle aynı alanları kaplayacak şekilde tamamen yeniden tasarlanmış bir çift SCR son işlem sistemi kullanır, böylece aracın gövde kabiliyeti üzerinde hiçbir etkisi olmaz ve Daily'nin efsanevi çok yönlülüğünü koruyor

 

 

 
Mercedes-Benz Türk’ün Sağlık Bakım Tırı, Şoförlerin Yanında Olmaya Devam Ediyor
 
Anadolu Isuzu’dan Almanya’ya 151 Adetlik Otobüs İhracatı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
ASELSAN ve KARSAN’dan Yerli ve Milli Elektrikli Minibüs
Türkiye’nin yüksek teknolojili mobilite çözümleri sunan markası Karsan, ...
Otokar’dan Romanya’ya Elektrikli Otobüs İhracatı
Türkiye otobüs pazarının lideri Otokar, Romanya'nın Mogoşoaia Belediyesi’nin ...
Mercedes-Benz Türk, Türkiye’nin Otobüs ve Kamyon İhracatına Yön Veriyor
Türkiye için 55 yıldır değer yaratan Mercedes-Benz Türk, yılın ilk 9 aylık ...
 
"IJveer 56" Feribotu, Daf'ın Az Bakım Gerektiren Motorlarıyla Donatılacak
DAF Components, Amsterdam'ın IJveer 56 feribotu için iki PACCAR MX-11 ...
Scania, BM İklim Konferansı COP27'ye Katılıyor
Scania, 6-18 Kasım tarihlerinde Mısır'ın Şarm El-Şeyh kentinde düzenlenen ...
Volvo Trucks Elektrikli Kamyon Dönüşümünü Başlatıyor
Volvo Trucks, karayolu taşımacılığının geleceğine imza atacak elektrikli ...
 
Dünyada Bir İlk: Volvo, Müşterilerine Fosilsiz Çelik İçeren Elektrikli Kamyonlar Sunuyor
Dünyanın bunu yapan ilk kamyon üreticisi olarak Volvo, kamyonlarında fosilsiz ...
Anadolu Isuzu Üretim Tesislerindeki, Elektrik İhtiyacının %70’ini Güneş Enerjisinden Sağlayacak
Anadolu Isuzu’nun sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda Çayırova’daki ...
Mercedes-Benz Türk, Kamyonlarını Sektörün İhtiyaçlarına Yönelik Yeniliklerle Donattı
Hem filo müşterileri hem de bireysel kullanıcıların ilk tercihi olmayı ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
buslkwşoförsrctruckkamyonumfahrertürkiyekamyoncu