Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
29 Eylül 2021 Çarşamba - 13:54

IVECO ve Shell’in Sıfır Salınım Panelinde Sürdürülebilir Ağır Taşımacılık Konuşuldu

IVECO LIVE Kanalından canlı yayınlanan dijital etkinlikte IVECO ve Shell; Deloitte, Uluslararası Karayolu Taşımacılık Birliği (IRU) ve FTI Danışmanlıktan düşünce liderleri ve uzmanları ile, karayolu taşımacılığında karbonsuzlaşmada en iyi yol ve LNG ile Bio-LNG’nin buradaki rolü hakkında bir panel düzenledi

IVECO ve Shell’in Sıfır Salınım Panelinde Sürdürülebilir Ağır Taşımacılık Konuşuldu

Açılış konuşmasında IVECO Kamyon Bölümü Başkanı Luca Sra, IVECO’nun 2040’a kadar fosil yakıtları tamamen bırakacağının ve AB’nin karbon nötr olma hedefinin 10 yıl içinde gerçekleşebileceğinin altını çizdi.

IVECO ve Shell, “Sıfır Salınıma Doğru – Sürdürülebilir ağır taşımacılığa giden yol” başlığı altında sektör uzmanları ve düşünce liderlerinin yer aldığı ortak bir panel düzenledi. Panel, IVECO LIVE Kanalında canlı yayınlandı ve hâlen aynı platformdan izlenebiliyor.

Her iki şirket de karayolu taşımacılığını karbonsuzlaştırma ve daha temiz bir gelecek konusunda enerji endüstrisi, araç üreticileri, müşteriler ve çeşitli kuruluşlarla bu konuda işbirliği yapıyorlar.

Bu etkinlikte uzmanlar taşımacılık sektörünün karbonsuzlaşması için en iyi yolu masaya yatırdılar: Panel katılımcıları, temiz enerji kaynaklarının daha geniş adaptasyonu ile LNG ve Bio-LNG’nin; araç verimliliği, hidrojen ve elektrikli çekiş gibi gelişmeler bağlamında oynayacağı role odaklandı.

Etkinlik, Deloitte’ten Tarek Helmi’nin sektördeki eğilimlere genel bir bakış sunmasıyla başladı. Ardından Luca Sra ve Patrick Carré, IVECO ve Shell’in enerji geçişine dair yol haritalarını paylaştılar.

Luca Sra, açıklamasında hava kalitesi ve iklim değişikliği meselelerini ciddiye aldıklarını ve bu nedenle 2040 yılına kadar fosil yakıt kullanımını tamamen bırakma hedeflerine bağlı olduklarını belirtti. Sektörün karbonsuzlaşmasının yalnız gerekli değil, aynı zamanda mümkün de olduğunun altını çizen Sra, paydaşların güçlerini birleştirerek teknolojinin gelişimi ve Bio-Metan ile ağır taşımacılık sektöründe karbondioksit salınımlarını azaltma hedeflerine ulaşabileceklerini söyledi.

Panelde düşük salınımlı araçlar için düzenli olarak talebin arttığı, 2015’te niş bir ürün olan LNG’li kamyonların bugün %4’lük paya eriştiği, LNG ve Bio-LNG’nin faydalarına değinilirken Bio-Metanın da AB içerisindeki gaz kullanımında %17’lik bir paya ulaştığı ve bunun önümüzdeki yıllarda artmasının beklendiği belirtildi.

Gazla çalışan kamyonların; yasal, ekonomik ve teknolojik açılardan tartışılmasının ardından, farklı alanlardaki şirketlerin iş birliklerinin öneminin vurgulanması ve LNG ile Bio-LNG’nin sürdürülebilirlik yolunda teşvik edilmesi çağrısı ile panel son buldu.

 
Polatlı Tarım İşletmesi Müdürlüğü Balyalı Hububat Sapı Nakil Hizmeti Alacak
 
Türkiye Fransa ile JETCO Protokolü İmzaladı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Orta Koridor Ülkeleri Bakü’de Bir Araya Geldi
Çin, Kazakistan. Hazar Denizi, Azerbaycan, Gürcistan’dan Türkiye üzerinden ...
12. Ulaştırma ve Haberleşme Şurası’na 55 Ülkeden Üst Düzey Yetkili Katılacak
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığının düzenlediği 12. Ulaştırma ve Haberleşme ...
Change Tır Şebekesinin Şifresini Polis Çözdü
Çalıntı ve icralık tırların şasi numaralarını değiştirip, piyasaya süren ...
 
Birleşik Krallık'ta Brexit Sonrası Gümrük Kontrollerinin Başlama Tarihlerinde Değişiklik Yapıldı
UND, 1 Ocak 2021 tarihinde yürürlüğe girmesi planlanan Bitki ve Sağlık ...
Ford ve SK Innovation’dan Elektrikli Araç Üretimi İçin 11,4 Milyar Dolarlık Yatırım
Ford ve SK Innovation, elektrikli araç üretimi için 11,4 milyar dolarlık ...
Yapı Kredi Mobil Aracım+ ile Otomotive Dair Her Şey Tek Noktada Buluşuyor
Hayatın her alanında sınırları kaldıran Yapı Kredi, insan odaklı çözümleriyle ...
 
e-Toll Sistemi 30 Eylül İtibari ile Polonya'da Zorunlu Hale Geliyor
Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND), Polonya'da 30 Eylül itibari ile ...
DKV Mobility, İklim Dostu Hareketlilik İçin eQuota ile İş Birliğine İmza Attı
Almanya Parlamentosu taşımacılık sektörünün sera gazı azaltma kotasının ...
Yunanistan Taşımaları Geçiş Belgesi İbraz Etmeden Gerçekleştirilebilecek
UND, Yunanistan’a gerçekleştirilecek olan taşımalarda geçiş belgesi ibraz ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
treylernewsdikkatkamyonumsondakika haberler busfahrerşoför