Michelin, 2010 yılında ‘Yakıt Tasarrufu’ ile başlattığı küresel reklam kampanyalarına ‘Güvenlik’ ve ‘Uzun Ömür’ vurgulamalarıyla devam etmişti. Keyifli bir üslupla, tamamen animasyon bir kurgu üstüne gerçekleştirilen bu reklam filmlerinde, Michelin’in Lastik Adamı (Bibendum), sürücülerin ekonomik ve güvenli bir şekilde yollarına devam edebilmeleri için onlara yardım ediyordu.
Lastik Adam’ın hedefinde ise bu kez de kış şartları var. 24 Ekim’den itibaren TV’lerde yayınlanmaya başlayan yeni reklam filminin ana temasında; “Bir zamanlar, yolu kayganlaştırarak sürücüler için kâbusa çeviren, kış canavarlarının yaşadığı ıssız bir orman” yer alıyor. Bir gün Michelin'in Lastik Adamı geliyor ve doğru lastiğin her şeyi değiştirebileceğini gösteriyor. Kış canavarlarının Michelin lastikleriyle baş edemeyeceğini anlaması ve canavar hikâyesinin güzel bir masala dönüşmesiyle film sona eriyor.
Michelin Alpin lastiklerinin % 5 daha kısa fren mesafesi (1) sağladığına vurgu yapan yeni reklam filmi, bir süre daha yayında kalacak. Daha sonra internet ve açık hava reklamlarıyla da desteklenecek yeni kampanya, 7 derecenin altında kış lastiklerinin kullanılması gerektiğine de işaret ediyor.