Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
21 Şubat 2014 Cuma - 09:46

MAN 2013'DE 2 BİN 59 KAMYON SATTI

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Satış ve Pazarlama Direktörü Eren Gündüz, düzenlenen basın sohbet toplantısında 2013 yılını değerlendirdi, 2014 yılı beklentilerini paylaştı.

Konuşmasında kamyon ve otobüs alımlarının, yatırım niteliğinde olduğunu vurgulayan Eren Gündüz, “Bu nedenle, 2013 yılında FED’in tahvil alım programlarındaki azaltmaya yönelik kararları, Gezi Parkı ile 17 Aralık süreçleri, faizlerin ve dolayısıyla kredi maliyetlerini yükseltmesi, başta kamyon olmak üzere sektör satışlarını olumsuz etkiledi” dedi. 2014’te gerçekleştirilecek yerel seçimlerin sektör üzerinde belirleyici olacağını vurgulayan Gündüz, 3. Havalimanı, çok şeritli yollar, HES inşaatları, Kanal İstanbul gibi büyük projelerin kamyon pazarına sağlayacağı katkıya dikkat çekti.

MAN’ın Türkiye’deki başarılarını 2013’te arttırarak sürdürdüğünü belirten Eren Gündüz, 2014 yılı için ise önemli ipuçları verdi. Gündüz, “2013’te kamyon pazarında %10’luk bir daralma yaşanmasına karşın, seyahat otobüsü pazarı %40 gelişti. Şehiriçi otobüs pazarı ise yerel seçimin etkisi ile yaklaşık 5 kat büyüdü. MAN olarak 2013 yılında 2.059 adet araç satarak, kamyon pazarı genelinde %7, ithal kamyon pazarında %21 pay aldık. Otobüs pazarında 222’si seyahat otobüsü ve 185’i şehiriçi olmak üzere toplam 407 adet otobüs sattık. Şehirlerarası otobüs pazarında %17, şehiriçi otobüs pazarında %8, toplam pazardaki ortalama payımız ise %11 oldu” diye konuştu.

Kamyon Pazarı 2013 değerlendirmesi

2013’te kamyon pazarı, FED, Gezi ve 17 Aralık gibi süreçlerden olumsuz etkilendiğini belirten Gündüz, “Tüm bu etkenlere karşın kamyon pazarında %10 civarında bir küçülme yaşandı. Pazarın, 30.400 adetlik satışla 2013’ü tamamladığını tahmin ediyoruz. Bu daralma bizi de etkiledi ve koyduğumuz ilk hedeflerin biraz altında bir yıl geçirdik. 2013 yılında MAN olarak, 12 ton üzeri kamyon segmentinde toplam 2.059 adet satış gerçekleştirdik. Kamyon pazarı genelinde %7, ithal kamyon segmentinde ise %21’lik bir paya sahibiz” dedi.

MAN’ın kamyon satışlarında son üç yılda yakalanan başarının temelinde, Satış Sonrası Hizmetler’in iyileştirilmesine yönelik 2007’de başlatılan projelerin yattığını vurgulayan Eren Gündüz, “Bu projelerle birlikte, bayi sisteminde gerçekleştirilen değişiklikler ve iyileştirmeler, satış rakamlarımızın yükselmesinde önemli rol oynadı. Ayrıca başarılı stok yönetimi ve başarılı piyasa analizleri de, satış adetlerine ciddi oranda yansıdı. Müşterilerimize, doğru zamanda, doğru çözüm önerileriyle ulaşmak, yine elde ettiğimiz bu başarıya büyük katkı sağladı. Ayrıca MAN'ın yaşam boyu maliyetlerde her zaman en avantajlı marka olması, tercih sebebi olmamızı da özetliyor. Bunun yanı sıra uzun ömürlülük, yakıtta ekonomi ve performans da, kullanıcıların tercihlerinde etkin rol oynadı” açıklamasında bulundu.

Kamyon Pazarı 2014 yılı öngörüleri

3’ncü Havalimanı, HES’ler, çok şeritli otoyol inşaatları, Kanal İstanbul gibi büyük projelerin, mevcut diğer inşaat projeleriyle birlikte 2014 yılı ve sonrasında Türkiye kamyon pazarında yaratacağı etkiye dikkat çeken MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Satış ve Pazarlama Direktörü Eren Gündüz, “Sadece 3’ncü Havalimanı inşaası için dahi 1.000 kamyon gerekiyor. HES inşaatları, çok şeritli yol yapımı, Kanal İstanbul gibi projelerin de başlamasıyla birlikte bu sayı, çok daha artacaktır. Binlerle ifade edilebilecek bu rakam, kamyon pazarında da  direkt ve çok önemli bir hareketlilik yaratacaktır” şeklinde konuştu.

Bunlarla birilikte 2014 yılında kamyon pazarının, yerel seçimlerden sonra oluşacak tabloya göre değişkenlik gösterebileceğini düşündüklerini belirten Gündüz, “Ortaya çıkacak istikrarlı bir görünümde, 12 ton ve üstünde toplam satış adetlerinin 27.000 ile 30.000 arasında olacağı ve bunda ilk üç ayda ertelenmiş taleplerin de etkili olacağı öngörüsünde bulunabiliriz. Tersi bir durumda ise, rakamların 12.000 ile 15.000 arasında gerçekleşmesi de mümkün olabilir. Faiz oranlarındaki artışlar, dövizdeki dalgalanmalar, Avrupa'da yaşanan krizin devam eden etkileri, komşularımızda yaşanan siyasi ve ekonomik gelişmeler, pazarın bir parça temkinli olmaya devam edeceğinin sinyallerini veriyor” dedi.

TÜV 2013 Ticari Araçlar Raporu: MAN, açık ara önde

2012 yılı TÜV Ticari Araçlar Raporu’na (*) göre; ağır ticari araçlar segmentinde lider olan MAN’ın, Almanya’da 2013 yılında da bu liderliğini sürdürdüğüne dikkat çeken Eren Gündüz şöyle konuştu: “Rapora göre; fenni muayenelerde MAN araçlarının, rakiplerine kıyasla neredeyse hiç zayıf yönü olmadığı ortaya çıktı. MAN kamyonları, kullanıldıkları ilk 5 yıl boyunca tutarlı bir şekilde ‘yüksek kusursuzluk’ oranıyla öne çıkarak ve rakiplerin araçlarına her zaman fark atarak, sorunsuzluğunu kanıtladı”.

MAN TopUsed 2. el pazarında avantajlar sağlıyor

“MAN’ın 2’nci el marka ve organizasyonu MAN TopUsed, deneyimli ve profesyonel kadrosuyla 2’nci el yatırımcısına destek veriyor” diyen Gündüz, “2’nci elde güvenilir araç piyasası oluşturmayı hedefleyen ve müşterilerinin beklentileri doğrultusunda uygun çözümler sunan MAN TopUsed, ‘İkinci Ele İkinci Şans’ sloganıyla yeni bir uygulama başlattı. Uygulama kapsamında MAN TopUsed, her marka kamyon ve otobüsü takas olmaksızın doğrudan satın alıyor” şeklinde konuştu.

Yıllardır faaliyetlerini Ankara tesislerinde sürdüren MAN TopUsed’in, 2014 itibariyle İstanbul İkitelli Şubesi’nde de 2’nci el otobüs ve kamyon alım satım faaliyetlerine başladığını açıklayan Gündüz, “Böylece Trakya, Güney Marmara ve Batı Karadeniz müşterilerinin MAN TopUsed hizmetlerinden daha kolay faydalanması sağlanabilecektir” dedi.

Otobüs Pazarı 2013 değerlendirmesi

2013’ün, seyahat otobüsü pazarında ise beklentilerin aşıldığı bir yıl olduğunu belirten MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Satış ve Pazarlama Direktörü Eren Gündüz şu açıklamalarda bulundu:

“Seyahat otobüsü pazarının 2013 yılını, 900–1.000 adetlik bir satış rakamı ile tamamlayacağı öngörülüyordu. Ancak yıl içindeki farklı dalgalanmalara rağmen, öngörülerin de üzerinde %40 civarında daha yüksek bir performansla 1.340’a ulaştı. MAN olarak, gelişen bu pazarda toplam 222 adet seyahat otobüsü satışı ile %17 bir pazar payı elde ettik.

MAN, 2013 yılında turizm sektöründe de önemli başarılara imza attı. Turizm sektörüne yıl içinde 91 adet MAN Lion’s Coach, 32 adet NEOPLAN Tourliner, 6 adet NEOPLAN Cityliner ve 1 adet NEOPLAN Starliner seyahat otobüsü satışı gerçekleştirildi. Bu satışlarla birlikte MAN, ülkemizde her geçen yıl daha çok önem kazanan Turizm Taşımacılığı alanında da ‘fark yaratan marka’ olma özelliğini sürdürdü. Araçların estetiği, gücü, dayanıklılığı, ekonomikliği ve yaşam boyu maliyetlerdeki avantajları, firmalar açısından tercih sebebi oldu”.

2012 başından itibaren Türkiye’de de Euro 5’in zorunlu hale geldiğine de dikkat çeken Eren Gündüz, “MAN, müşterilerine Euro 5 normunun da ilerisinde EEV teknolojisini, yine AdBlue katkısına ihtiyaç duymadan sağlıyor. Tıpkı Euro 4 motorlarda olduğu gibi, MAN Euro 5 motorlarda da AdBlue ihtiyacı olmayan tek otobüs markası olmaya devam ediyor” dedi.

Seçim otobüsü pazarında MAN açık ara önde

Her seçim dönemi otobüs segmentinde oluşan, ufak ancak anlamlı bir pazar olan ‘seçim pazarı’nda yine tercihlerin MAN’da yoğunlaştığını belirten Gündüz, “Bu dönem, Başbakanlık‘a 2, AKP‘ye 2, MHP‘ye 2 ve CHP‘ye de 1 olmak üzere toplam 7 adet MAN otobüsü satışı gerçekleştirildi” diyerek, yaklaşık 1.5 milyon euroluk bu satışın, durgun sayılabilecek pazarda yüz güldürdüğünü söyledi.

Kamunun kent içi taşımacılıktaki öncelikli tercihi: MAN

Yerel seçimlerin şehiriçi otobüs pazarını 2013 yılında olumlu etkileyeceğinin öngörüldüğünü, ancak böylesine bir rekorun ise beklenmediğini vurgulayan Eren Gündüz, “Normalde yılda ortalama 500–600 adet olan şehiriçi otobüs pazarının büyüklüğü, 2013 yılında neredeyse 5 kat (%470) artarak 2.352 gibi rekor bir sayıya ulaştı. Bulunduğu tüm segmentlerin premium markası olan MAN olarak, geçtiğimiz yıl 185 adet şehiriçi otobüs satışı ile yükselen bu pazardan yaklaşık %8’lik bir pay aldık” diyerek, şu açıklamalarda bulundu;

“2013 yılında Eskişehir ve Trabzon Büyükşehir Belediyeleri ile İstanbul Otobüs A.Ş., yeni nesil MAN otobüslerle filosunu yenileyip, güçlendirmeye devam etti.

Türkiye’nin ilk doğalgazlı solo ve körüklü belediye otobüslerini üreten MAN, yine belediyelerin tercihi olmaya devam ediyor.

Dünyanın en büyük çevreci araç filosuna sahip Ankara Büyükşehir Belediyesi ile imzalanan anlaşma gereğince 2012 yılında teslimatlarına başlanan 220 adet körüklü, doğalgazlı, klimalı, engelli platformlu ve alçak tabanlı MAN Lion’s City CNG otobüsün EGO’ya teslimatı, 2013 yılında tamamlandı. Böylece EGO’nun filosundaki doğalgazlı MAN otobüs sayısı 1.310 oldu.

 

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi de toplu taşımada kulanılmak üzere filosuna 50 adet çevre dostu MAN Lions City CNG (doğalgazlı) otobüs ekledi. Gazianteplilerin daha hızlı ve konforlu hizmet alabilmelerini sağlamak amacıyla yapılan yatırım kapsamında alınan MAN doğalgazlı otobüslerde, engelli rampası, klima ve kamera sistemi bulunuyor”.

Toplam otobüs pazarını oluşturan şehiriçi ve seyahat otobüslerindeki bu gelişme paralelinde MAN’ın, 2013’te hedeflerinin üzerinde satış rakamlarına ulaştığına değinen Eren Gündüz, “2013’te, Otobüs pazarında ise 222’si seyahat otobüsü ve 185’i şehiriçi olmak üzere, 275 adet otobüslük hedefimizin %148 üzerine çıkarak, toplam 407 adet otobüs satışı gerçekleştirdik. Bu satış rakamları ile şehirlerarası otobüs pazarında %17, şehiriçi otobüs pazarında %8 ve toplam pazardaki ortalama payımız ise %11 oldu” dedi.

435,5 milyon euro ciro, 167 milyon euro ihracat

MAN’ın Türkiye’de, 435,5 milyon euro cirosu 700’un üzerinde çalışanı ile güçlü bir şirket olduğunu vurgulayan Gündüz, Ankara tesislerinde üretilen otobüslerin ihracat gelirinin ise 167 milyon euroyu bulduğunu açıkladı.

“Kamyon Endeksi’ne göre Türkiye %2,5–3 büyür”

Özellikle kamyon pazarındaki gelişmelerin, ülke ekonomisi geneli ile ilgili paralel ve sağlıklı işaretler verdiğine dikkat çeken MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Satış ve Pazarlama Direktörü Eren Gündüz, “Biz de daha önce geçtiğimiz Nisan ayında‚ bu işaretlere göre, diğer bir deyişle Kamyon Endeksi’ne dayanarak yaptığımız bir tahmin ile; 2013 için ülke büyümesini %4 olarak öngörmüştük. Bu yıl da ilk üç çeyrek verilerini görerek en sağlıklı tahminin yine Nisan ayında yapılabileceğini belirtmekle birlikte, bugünden Kamyon Endeksi’ne göre yaklaşık bir rakam söylemek gerekirse; %2,5-3’lük bir büyüme öngörüsünü paylaşabiliriz” dedi.

“MAN araçları, segmentlerinin premium sınıfını oluşturuyor”

MAN araçlarının, segmentlerindeki konumlarına da değinen Gündüz, şunları söyledi; “MAN’ın kamyon ve otobüsleri, ileri teknolojileri, yüksek kaliteleri, dayanıklı yapıları ve daha birçok özellikleri ile üst sınıf araçları oluşturmaktadır. MAN araçlarının her noktasında, yüksek teknoloji ve birinci sınıf işçilikle, yanma dahil tüm zor şartlara dayanıklı, kaliteli malzemeler kullanılır. İşte tüm bu ve benzer üstün özelliklerinden dolayı MAN araçları, aslında segmentlerinin uygun fiyatlı premium sınıfını oluşturuyorlar.

256 yıllık bilgi birikimi ile MAN’ın Türkiye dahil tüm dünyadaki Ar-Ge merkezlerinde, başta motor teknolojileri olmak üzere tüm aksamları, tasarımları, aerodinamik yapısı; daha düşük yakıt sarfiyatı, daha yüksek dayanıklılık, daha yüksek ekolojik hassasiyetler ve daha ekonomik işletme maliyetleri için sürekli geliştiriliyor. MAN kamyon ve otobüsleri, işte bu yüzden alanlarında dünyanın en çok tercih edilen araçları arasında yer alıyor, segmentlerinde standartları belirliyor.

Sektörünün kalite ve teknoloji öncüsü MAN’ın getirdiği son yenilik olan EfficientLine sistemi de ticari araçlar pazarında yeni bir dönem başlattı. EfficientLine’ın tasarruf, ekonomik ve ekolojik avantajları, bu dönemin tercihlerini etkiliyor. EfficientLine araçlar, her açıdan o kadar yüksek bir memnuniyet yaratıyor ki kullananlar, çok kısa sürede yeni siparişler veriyorlar”.

Kamyon pazarının yeni gözdesi; MAN TGS ve TGX EfficientLine

Kamyon pazarında, yüksek teknolojisi ile; cimri, performanslı, çevreci, kaliteli, dayanıklı ve daha çok kapasiteli yine yeni nesil EfficientLine serisi MAN araçlarının öne çıktığını belirten Eren Gündüz, “MAN ağır ticari araçlar segmentinin yeni nesil üyeleri TGS EfficientLine ve TGX EfficientLine, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de büyük bir ilgi görüyor. Uzun yol performansını Türkiye yollarında test ederek, çok sayıda sektör temsilcisinin büyük beğenisini kazanan TGS EfficientLine ve TGX EfficientLine, oldukça güçlü kamyonlar olmasının yanı sıra aynı zamanda çevreci özellikleri ve 150.000 km’de 1.800 litreye kadar ulaşan yakıt tasarrufu ile de sektöre öncülük ediyorlar. Optimum aerodinamik yapıda tasarlanan TGS EfficientLine ve TGX EfficientLine, hava basıncı yönetimi, gündüz farı ve yeni nesil Intrader gibi özellikleriyle, enerji tasarrufunun da öncüsü konumdalar. Ayrıca daha fazla yük taşıyor olmaları da, TGS EfficientLine ve TGX EfficientLine’ı Türkiye’de adeta rakipsiz bırakan özelliklerinden sadece biri. ‘Yılın Filo Kamyonu – Fleet Truck of the Year’, ‘2011 Yeşil Kamyonu – Green Truck 2011’, ‘2012 İrlanda Yılın Kamyonu – Irish Truck of the Year 2012’ gibi sayısız ödül kazanmış olan MAN’ın TGS ve TGX EfficientLine serisi kamyonları, ekonomik ve çevre dostu uzun yol taşımacılığı için ideal çözümü sunuyor. Tüm bu özelliklerinden dolayı MAN TGS EfficientLine ve TGX EfficientLine’ın, 2013’te olduğu gibi 2014’te de Türkiye’de yolların aslanı olmaya devam edeceğini söyleyebiliriz” dedi.

Yeni nesil seyahat otobüsü; MAN Lion’s Coach EfficientLine

Türkiye seyahat otobüsü pazarında 2013 yılındaki en önemli gelişmenin; MAN’ın yeni seyahat otobüsü Lion’s Coach EfficientLine’ın elde ettiği büyük başarı olduğunu söyleyen Gündüz, “440hp EEV motoru, AStronic şanzımanı, optimal aks tahvil oranı ve iyileştirilmiş aerodinamik tasarımı ile muadil araçlara göre ilave %8-10 aralığında yakıt tasarruf sağladığı ölçüldü. MAN Lion’s Coach EfficientLine, yakıt tüketimi konusundaki cimriliği ve çarpıcı tasarımı sayesinde, en önemli filoların tercih ettiği araç haline geldi. Bu özelliklerin yanı sıra sunduğu ekolojik avantajlar, yüksek konfor ve ekonomik işletme giderleri gibi benzersiz bir çok özellikleri ile Lion’s Coach EfficientLine’ın, 2014 yılında da sektörün gözdesi olacağı şimdiden anlaşılıyor” şeklinde konuştu.

Satış Sonrası Hizmetler’de istikrarlı başarı grafiği

‘Müşterilerinin yaşam boyu iş ortağı olmayı’ hedefleyen MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., bu hedefi gerçekleştirmek için sürdürdüğü dinamik, çağdaş satış sonrası politikalarıyla yakaladığı yüzde 85’lik müşteri memnuniyeti oranı ile sektörün lideri konumunda olduğunu vurgulayan Gündüz, “MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., satış sonrası hizmetler ile müşterilerin marka seçimde bir numaralı tercih sebebi olmak için profesyonel ve uzman kadrosu ile geçekleştirdiği; ‘toplam 22.000 saatlik teknik eğitimler’, ‘yetkili servis hizmet noktalarının ulaştığı 52.000 m²’si kapalı olmak üzere toplam 110.000 m²’lik alan’, ‘müşteriler için sosyal tesisler’, ‘24 saat yol yardım hizmeti ve hızı’, ‘yapılan teknik ve idari denetimler’, ‘garanti ve teknik hizmetlerdeki hızlı ve güvenilir çözümleri’, ‘yüksek yedek parça bulunabilirliği’ ile her geçen gün kendini iyileştirip geliştirmeye devam etmektedir. Şirket, uygun yedek parça fiyat politikaları, hızlı teslimatlar ve yüksek parça bulunabilirlik oranları ile yetkili servislere yapılan satışları %8 artırdı” açıklamasında bulundu.

MAN Yaşlandıkça Kazandırıyor!

Yedek Parça Müdürlüğü’nün, özellikle 3 yaş ve üzeri araçlar için çok cazip fiyatlarla motor ve diferansiyel revizyon paketleri sunduğunu belirten Eren Gündüz, “MAN müşterisi, orijinal parçalarla parça garantisi altında motor revizyonunu son derece uygun fiyatlarla gerçekleştirebilmektedir. Diferansiyel revizyon paketleri de, orijinal parçalar ve MAN parça garantisi ile MAN’ın 3 yaş ve üzeri araçlara sahip müşterilerine sunduğu çok cazip bir uygulama konumunda. MAN, bu paketlerle müşteri sadakatini ön planda tuttuğunu her zaman kanıtlamaktadır.

MAN, müşterilerinin yaşam boyu maliyetlerini düşürmeye yönelik iş çözümleri sunuyor. Cazip fiyatlarla bakım paketi, onarım paketi, uzatılmış garanti paketi, dönemsel kampanyalar ve özel paketler ile MAN müşterisi aracını kullanırken de kazanmaya devam ediyor” şeklinde konuştu.

Küresel büyüyen şirketler ekonomilere yön veriyor

256 yıllık köklü geçmişi ile Avrupa’nın lider ticari araç, motor ve mekanik mühendislik firmalarından biri olan MAN Group’un, yaklaşık 15.8 milyar euro gelire sahip olduğunu ve dünya çapında 54.300 kişiye istihdam sağladığını belirten Gündüz, “MAN, lider pazar pozisyonuna sahip tüm kurumsal bölümleriyle, kamyon, otobüs, dizel motor, turbo makineler ve anahtar teslimi santral tedarikçisidir. MAN Group tarafından takip edilen strateji, hızlı büyüyen ticari araçlar ve güç mühendisliği alanlarında sürdürülebilir gelişmiş değer yaratmayı amaçlamaktadır. Endüstriyel kontrol yönetim sistemi, rollerinin belirgin dağılımı ile stratejik yönetim aktivitelerini merkezileştirmekte ve MAN Truck & Bus, MAN Diesel & Turbo ile MAN Latin Amerika’dan oluşan üç alt grubun operasyonel sorumluluklarını güçlendirmektedir. Bu alt grupların her biri, kendi alanında en rekabetçi şirketler arasında yer alıyor” dedi.

Almanya’nın Münih şehrinde yerleşik MAN Truck & Bus AG’in, MAN Group içindeki en büyük şirket ve ticari araçlar ile taşımacılık çözümlerinde lider uluslararası tedarikçilerden biri olduğunu belirten Eren Gündüz, “MAN Truck & Bus, brüt ağırlığı 7,5’dan 44 tona kadar değişen kamyonlar, azami yüklü katar ağırlığı 250 tona kadar olan özel amaçlı ağır iş araçları, şehiriçi ve şehirlerarası otobüsler (tüm otobüsler ve şasiler), aynı zamanda dizel ve doğal gaz motorları üretmektedir. Şirketin Almanya’da dört fabrikası (Münih, Nürnberg, Salzgitter ve Plauen) bulunmaktadır. Bunlara ilave olarak, şirketin Avusturya’nın Steyr, Polonya’nın Poznan, Starachowice ve Krakow şehirlerinde fabrikaları bulunmaktadır. Diğer fabrikaları ise ülkemizde Ankara’da, Güney Afrika’nın Olifantsfontein ve Pinetown şehirlerinde ve Hindistan’ın Pithampur şehrinde bulunmaktadır” açıklamalarında bulundu.

 
ÇARESİZLİK TAŞIMACIYA ANTEN TAKTIRDI
 
ANADOLU ISUZU'DAN YERLİ D-MAX
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
ÇARESİZLİK TAŞIMACIYA ANTEN TAKTIRDI
Uluslararası taşımacılar Avrupa’ya yapılan seferlerdeki engellemeler ve ...
PİRELLİ'DEN SÜRÜCÜLERE UYARI
Premium lastik segmentinin lideri Pirelli, son günlerde yaşanan trafik ...
MAN BOAT SHOW'A DAMGASINI VURDU
Deniz motorları sektöründe, ileri teknolojisi, yüksek kalitesi ve üstün ...
 
BAYANLARA 'PEMBE PARK' UYGULAMASI
Antalya'da bir AVM, otoparkta kadınlar için "pembe park" alanların bulunduğu ...
KONYA'YA 60 ADET OTOBÜS ALINDI
Konya Büyükşehir Belediyesi, toplu taşımacılık hizmetlerini geliştirme ...
HIZ SINIRI 90KM OLDU
Yerleşim yerleri içindeki ana yollarda hız sınırı 90 kilometreye çıkarıldı. ...
 
MEGA TRANS'A LOW-BED TESLİMATI
Mega Trans Uluslararası Nakliyat Kässbohrer 5 dingilli uzayabilir low-bed ...
SUNEXPRESS'DEN YENİ BOEİNG SİPARİŞİ
Boeing ve SunExpress 15 adet 737 MAX 8 ve 25 adet Next-Generation (Yeni ...
NURSAN TREYLER ADR BELGESİNİ ALDI
Türkiye’nin önde gelen treyler üreticilerinden olan Nursan Treyler, ADR ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler Kamyonbuslkwtrucktreylerkamyonumşoförsondakika